hmmm lastig... want isabella is wat smaller dan emma en dat telt natuurlijk ook mee. Als je voor deze zomer wilt denk ik dat 92 nog wel goed is.
diadeem, o wat vreselijk.... hoe moeilijk het ook is om iets te zeggen..laat je vriendin iig weten dat je er bent voor haar. En niet alleen nu, maar bij wijze van spreken ook over 3 maanden. Vraag elke week even hoe het gaat, en ook al praat ze er zelf niet over, wil niet zeggen dat het vergeten is... juist wanneer de meeste mensen het vergeten lijken te zijn (na een maand of 2) dan kun je er voor haar zijn. veel suc6
Ik had nog een tegoedbon en heb net deze schoenen voor niks geshopt Blauwe Develab Ballerina's 2718 - Meisjes - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl @geke,haha geweldig zo die pasfoto's @mmv2m, Wat heftig zeg!Gelukkig dat jullie er op tijd bij waren!! @slc en jo, poeh dat is wel erg pittig zoveel pijnen! @diadeem,oh wat verdrietig zeg @debby, lekker zo'n extra tegoed
Ja, het is voor deze zomer Ze weegt 11,6 kg, dus idd dun, ben bang dat het anders te wijd word Ga op 92 gokken
Dank je wel voor al jullie lieve berichtjes! Ik heb ze net nog gesproken want was bang dat ze alleen zou zijn maar ze gaat naar haar zus dus ben gerust gesteld. Anders had ze hier kunnen komen maar met die zus kan ze goed opschieten.
swlc: Knap hoor zindelijk Debby en Nadia: Hier was ze met 3 jaar en 3 maanden dag en nacht zindelijk dus rustig aan!! Wonderteam: Erg gave schoentjes zeg!!
ik heb voor mezelf het blauwe didi jurkje geshopt. Vond hem wel ok staan. Is voor mijn ouders 35 jarig huwelijk wel leuk denk ik.
Veel gekletst weer dus ik heb het even opgespaard: @ swlc, goed bezig, overdag uit de pampers! @ geke, hier de pampers rompers, ik had er 1 voor E meegenomen en toen wilde K ook.....Het is een soort romper met mouwen en pijpjes geen gezicht natuurlijk maar het mag van mij wel als pyjama. we hebben trouwens een EK&verjaardagsfeestje op 9 juni dus ik zal toch nog outfitjes moeten scoren. E heeft nog wel een oranje Lief! hemdje maar voor K nog maar wat kopen. Of zijn shoeby vest met oranje rand.... Wacht ik krijg net 1 van de verwachte pakjes binnen, de oranje-blauwe ruitshort voor mijn man. ik doe ze gewoon allebei de short aan en nog een leuk oranje shirt/polo erop! Paspoortfoto's, tsjah, dat zijn nou eenmaal niet de leukste, wat wil je als je niet mag lachen? Ik vind het dus nog wel meevallen hoor. Hier allebei een paspoort met een foto van toen ze nog geen 3 maanden oud waren. nee, dat herken je @ Natja nog gefeliciteerd met je dochter! Welke mim-pi zoek je? Ik zou voor 92 gaan, hier 92 bij 86 cm zit nog ruim, 98 zal te groot zijn dan. Og wil je voor volgend jaar? @ Jo, pff klinkt niet fijn dat syndroom! En SWLC, ook sterkte, hopelijk komt er iets uit dat je gaat helpen... @ MMvM chemo ook heftig zeg, super om te horen dat het nu goed met je gaat! Kan me voorstellen dat je wel anders in het leven gaat staan. Hier dichtbij (ouders, buurvrouw) een aantal dingen meegemaakt en dan ga je toch nadenken wat écht belangrijk is..... @ DJ momo ben benieuwd naar je schoenen! Hier verwacht ik ook wat pakjes vandaag Heb er zin in, het is zo'n saaie grijze dag, een pakketje krijgen is dan wel leuk! @ Diadeem sterkte vandaag wat een naar nieuws van je vriendin! @ luiers/zindelijkheid: afgelopen week liep E de hele middag al in haar badpakje zonder luier in de tuin zonder te plassen. Toen heb ik haar geprobeerd op het potje te laten gaan, want ik dacht: ze zal wel moeten plassen en dan kan ze er aan wennen. Ze maakte wel enorme kreun geluiden alsof er een grote boodschap kwam (na-apen van haar broer) dus snapte wel een beetje wat het was maar er kwam geen plas. Het is natuurlijk ook heel vroeg maar ja als ze weet wat het is is dat alvast handig. De pop mag ook op het poppenpotje, dat leek me ook leuk om te leren. Succes met leren! @WT, leuke ballerina's! @ Debby welk blauwe didi jurkje bedoel je? Ik twijfel of ik een King louie met rode ruitjes zal kopen, matching foor E haar verjaardag....
Let op he, daar kán je problemen mee krijgen bij de douane, dat je kind niet meer lijkt op de foto. Dat was een waarschuwing die ik kreeg toen ik voor bijna/net niet 1 jarig Sjaakje een id kaart aan ging vragen (zat toen te twijfelen tussen paspoort en id kaart, paspoort nl. wel erg veel duurder. Toen zei de ambtenaar dat ze een ID kaart aanraadde, omdat dat een stuk goedkoper is, nu voor mijn reis voldoende was. Officieel is het ding 5 jaar geldig zei ze, maar die kindjes veranderen nog zo, dat grenswachters moeilijk zouden kunnen doen als kind niet meer goed lijkt. Als het te veel verschilt is het dus verstandiger een nieuw id aan te vragen. Overigens vind ik zelf dat Sjaak geen spat veranderd is, ja, wat ouder en wijzer geworden qua gezichtsuitdrukking).
Ik heb hem gevonden bij olliewood, met 40% korting Ik wil eigenlijk de kniekousjes er nog bij, maar twijfel of dat eigenlijk niet te warm is