Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij ZO79!!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

osteo dacht aan middenrif breukje. Hoop dus op een scan uiteindelijk in het ziekenhuis.
    Maar pijn met ademenen heb ik niet. Wel een hele linkerkant die anders voelt dan rechts. pijnlijker ed.

3. Sweetlakecity

zo79> bij lynn kan je een foto van het jurkje zien bij danique.

Ik heb constact een dof of tintelend gevoel. Soms erg en soms niet. Liggend heb ik geen last. Daarom herken ik me in die reuma niets.

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat is namelijk ook de gedachte die bij mij opkwam! Zeker omdat het na de bevalling is ontstaan...
    Reuma??? Waarom denk je dat?

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Jingels, ook niet mijn smaak schoen. Maar wel fijn dat je het al binnen hebt, hier regent het keihard!

6. Sweetlakecity

wat jo79 aangaf te hebben. Ik denk google te eens.
    Maar heb dit ook bij middenrifbreuk gedaan maar herken ik ook niets in. Zeker niet de erge vorm.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb het jurkje ook besteld :D

8. Sweetlakecity

ik niet :)

iemand een code kinderkleding te koop toevallig? Heb nono in t echt bekeken. Alleen die winkel heeft pas 20% korting?! Niet te snappen.

9. Sweetlakecity

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    @Jingels, vind de meisjeslaarsjes leuk, jongens niet zo mijn smaak. Maar durf je dat al aan voor zoveel maanden verderop qua maat? Ik zag ook wel leuke schoenen vandaag, maar heb ze maar laten staan.
    @SLC, leuk shirtje!
    @Mirell, oh, nou dat is goed te horen van Tesske, dat er niets wat vervelends is gebeurd ofzo.

11. Sweetlakecity

ben ook benieuwd naar tesske. We denken wel aan je hoor :)

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk zeg:D

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
  14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Slc ik heb een code maar doe is volgens mij persoonlijk.
    Je kan het in je winkemandje doen en dan niet afrekenen dan krijg je 2 dagen later een code als je toch besteld.
    Ik zou trouwens echt eens naar een manueel therapeut gaan. Mijn man en de huisarts dachten ook dat hij reuma had maar bleek wat anders. Na 3 behandelingen was hij er van af

15. Sweetlakecity

hoi ik heb alle therapieen al gehad.
    2x osteo, chiropractor, iets wat tussen een manueel en chiro zit. ik sport, ik deed houdingstherapie en fysio. Niets helpt. Er is iets kapot of verschoten of een dode zenuw. Ik heb nu zoveel geld al verspild en ben blij dat ik eindelijk een foto kan maken...of scan. dat is wel me uiteindelijke doel daar.
    Eindelijk geloofd de huisarts me. Zucht.

o heb nog nooit zo een code daarvoor gehad op die manier.

16. Sweetlakecity

#3876 Sweetlakecity, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mei 2012
    maar denk niet dat het reuma is ;)

iemand die van vorig haar de zomerjas z8 ook al besteld? Ik heb de knop eruit getrokken. Helemaal bagger. Er opnieuw opgepropt maar het gat is te breed enzo. Zou het een vaak gehoorde klacht zijn? heb ze maar een e mail gestuurd. Vraag me af of ze een warme douche gaan krijgen.
    (had iemand ook een reserve drukknop gekregen bij de jas? Ik bewaar alles maar kan dit dus niet meer vinden he)

17. MMv2M

MMv2M Bekend lid

26 jul 2011
    944
    0
    0
    NULL
    Bij grote rivieren
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

Wie heeft er nog een leuk idee voor een verjaardagskado voor ons bijna-2-jarig meisje? Over 4 weken is ze jarig, maar ik weet echt niet meer wat we haar moeten geven. Duplo hebben ze megaveel, poppen, buggy's, wandelwagens, (loop)fietsen. Iemand nog een origineel idee?

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Houten keukentje met bijbehorende spullen of poppenhuis?
    Jo: heb ze maat groter gekocht dan ze nu heeft.Wat ik tot nu toe aan schoenen gekocht heb voorbeiden,zat altijd goed.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Mijn zoontje speelt graag met zijn houten treinbaan (Ikea) en wat ook een succes is, is zo'n kinder kleiset met allerlei vormpjes, dingen waar je klei doorheen kunt drukken etc. Van Play-doh heb je leuke dingen, maar ook wel van goedkopere winkels.
    Staat wel overal bij die klei vanaf 3 jaar, maar ach, ik ben toch altijd in de buurt en hij steekt niet alles zomaar in zijn mond.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had dat 2 keer bij die just small jasjes. En daar krijg ik gewoon mijn geld terug. In principe hoort het gewoon niet te kunnen. En z8 is wel goed met service meestal.

Deel Deze Pagina