hey wat leuk zeg, ik ga voor je sparen. Kun je altijd nog beslissen of je dr wel of niet iets mee gaat doen.
@glimlachje, ik reageer hier even, maar best pittig zeg!! Wat kun je dan soms toch lelijk vallen hé. Hopelijk knap je snel weer helemaal op.
@pcootje: tnx, super! @miekje: nee je hoeft geen speciaal lid te worden, gewoon meekletsen zoals normaal @Ise: ja meer kletsen nu weer hoor! @glimlachje: ik heb alles al uitgezocht, bed en beddengoed, nu nog geld hebben, want bij elkaar heb ik 520 euro uitgerekent maar kan niet wachten...ik ga ook pip/lief! assecoires in haar kamertje doen...dat zit nog niet in het budget trouwens
@Lynn...dat is idd. een aardig bedrag...! Maar het is wel kei gaaf! Was eerst niet zo van t lief en PIP maar vind het toch wel heel erg mooi nu.
Ik ben ook niet van drukke prints, heb van lief! en pip de rustigste uitgekozen die er maar is maar danique is een beetje dol op roze aan het raken, vandaar dat ik het wel leuk vind om roze/rood voor haar nieuwe bedje te doen...
Thanks allemaal! J is een erg smal meisje, dus Noppies is hier favoriet. Daarnaast ook goed betaalbaar Lynn; flink budget voor haar nieuwe kamer! Ben erg benieuwd naar de foto's tzt!
Zoooooo zal mijn nieuwe aankopen even showen... Ze heeft niks nodig, maar ja... Goede aanbiedingen bij Billy en Lilly Setje 1: ook met bijpassende legging
@leoschelpje: nou erg ja, 520 euro en wat heb ik daarvoor? bed, lattenboden, matras, deken en kussen en 2 overtrekken.... niet zo heel veel dus...maar ja ik ben een muts en heb een dure smaak...tis echt erg, maar ik héb gewoon een dure smaak ja...
Leuk Madeliefke!! ik heb de twee wikkeljurkjes, kan niet wachten tot ze ze aan kan (korte mouw dus moet wel warmer weer zijn dan nu)
hoiiii even hier me aanmelden. Ik zie en billy en lilly setje. Te leuk! Serieus goede aanbiedingen? nog even hier meiden Kinderkleding outlet en merkkleding voor teens bij Mowi kids | Mowi Kids outlet kinderkleding merkkleding, babykleding, kleding, Airforce, Mim Pi, LoFff, badkleding, Almere ff neuzen. ik heb me even laten gaan hierzo: Baby & Peuter | Textielhuis.nl | Dekbedovertrek | hoeslaken Leuke dekbedden joh! Ik heb deze nu voor haar.