Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hahahah helemaal geweldig:D
    Wat zijn jouw meiden groot zeg!
    Of is die van mij gewoon klein;)

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Sorry meiden kan niet alles bijhouden, heb 3 dagen gewerkt...maar zag het e.e.a. aan shopsels: leuk leuk!!!

@ weet iemand een h&m kortingscode? 1304 heb ik al.

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Mariomama, super shirt ook voor K en mooi jurkje voor jezelf!

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wat heeft iedereen leuk geshopt!!

Zo79, onze meiden hebben idd veel hetzelfde in de kast. Dat roze gestreept Claesens jurkje heb ik hier ook, alleen dan blauw gestreept. Van wanneer is jouw jongste eigenlijk?

Glimlachje, dat paarsje tuniekje is leuk!!

Gestreept jurkje S&D, ik heb hem hier ook in 86 en is net aan.

Hier een shopstop! Heb echt zoveel. Ik krijg nog wel een gestreept Mexx jurkje binnen. Kreeg een kortingsbon van 10 euro van Hummbee en had hem dus voor 8 euro.
    Wel voor manlief nieuwe schoenen gekocht, sneakers van Pantofolo d Oro ofzo.

5. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe vallen de shirtje van carbone mini? Smal? Heb de rokjes van z8 de witte besteld in 62, en de roze met antraciet in 68. 22,75 incl verzenden hihi. Maar wil dus bij de witte rokjes het cobaltblauwe shirtje van Carbone met witte bloem en met stippen leggingvan carbone. Twijfel nog tussen rood en blauw eigenlijk..

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Ja, dat is een leuk shirtje om! Heb ik ook al eens op een lijstje gehad.

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
  9. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Haha grappig, ik zat te twijfelen tussen de blauw wit gestreepte en deze, maar dochterlief vond zelf de roze wit gestreepte leuker en ze heeft al aardig wat donkerblauw, dus dochterlief haar zin gegeven ;)

Mijn jongste is een paar dagen ouder dan jouw oudste, ze is van oktober 2008.

10. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Wacht otm, zit nog ff te kijken maar die stippenlegging is ook heel blauw dus denk ik minder mooi.
    Zou toch alles blauwe shirtjes en blauwe leggings doen, stip of effen kan beide dan

11. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
  12. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @geke, dankje! Maar ik heb ze toch maar uit mn mandje gedaan. ben dan behoorlijk wat geld kwijt! 2 shirtjes samen 30 euro en 2 legging samen 25 euro. Vind ik net wat te gek eigenlijk. Vind vast wel wat leuks bij de z8 rokjes!

Heb nu in mijn mandje 2 longsleeves van LIEF! roze maat 74 (leuk van de winter op een spijkerbroek die ik nog wel heb liggen) en de jurkjes van s&d le chic maat 62 (zonder bolero, vind ik ook weer te duur worden..) en als ik 68 neem kunnen ze de winter wel doordragen denk ik, maar dat zit volgende maand nog veul te groot... dus dan maar 62, maar doe ik er een witte mooie romper van Feetje onder (met glimstiksels). Ze liggen toch veel in de wagen. En zoek er nog wel even een d.blauwe legging bij voor weinig. Of rood of evt wit. Gaat om het idee dat ze alles hetzelfde hebben hihi.

O ja heb ook de sterretjesleggings van Beebielove in mijn mandje. Heb namelijk het groen en roze jurkje maat 74 vooruitgekocht, vind het wel leuk om dan dezelfde legging erbij te doen en vind het moeilijk iets erbij te vinden. Dan maar een complete set.

13. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    cool! maar dat groene rokje was toch op? Heb ik laatst nog voor gekeken. alles toppie

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Glimlachje, mijn zwager is ook marrokaans en mn zus en hij hebben daar vorig jaar ook een vakantiehuis gekocht, wordt nu nog gebouwd moet einde zomer klaar zijn.

@ Wonderteam, rode jurkje vind ik erg leuk, groene niet zo.

@ OTM, 4 echt precies hetzelfde vind ik iets teveel vh goede.
    Wow J is wel heel groot dan zeg!!
    Altijd lachen bij het CB ;)
    Fijn zeg dat je ernaar uitkijkt om te gaan werken! Dat hoor je toch niet vaak.

@ madeliefke, leuk!

15. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @diddle, haha nu breng je me weer aan het twijfelen... maarja wat moeten ze dan aan?! Wil voor J & C echt niks meer kopen. Moeten van de winter allebei bijna helemaal in het nieuw.

J. is idd aan de grote kant hoor! Gemiddeld is 96 cm voor deze leeftijd. Dus daar zit ze 5 cm boven!

En zin in werken, ach ik haal zoveel energie uit mijn werk! Thuis ben ik ongelukkig. Dan ga ik veel internetten en komt er weinig uit mijn handen. En als ik niet zo lekker in mijn vel zit shop ik ook veel te veel, en lijk ik nooit genoeg te hebben.. EN mijn meiden hebben het super goed bij mijn gastouder op de boerderij! Dus heb er zin in!

Schiet bij jou ook al op he! Ben zo benieuwd! Sterkte met de laatste loodjes!

16. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mandjes is weer bijna leeg haha. Nu alleen nog de beebielove leggings en shirtjes van Lief! voor 38 euro. Nou das wel te doen toch?

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    meiden sorry maar ben heel druk met de blokhut...
    heb net 3 uur staan schilderen pfffffffff wat een hoop werk zeg!!

beetje rommelige foto omdat de hekjes er nog voor staan met de pergola(laten we staan zodat amy-lynn even niet in de weg loopt)
    maar dat moet nog weg

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ diddl, al huizen bekeken??

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Zeker een leuke jurk! Valt hij goed op maat en hoe zit het decoleté? Ik baal dat zoveel jurken zo diep zijn uitgesneden.

@Mirell, wordt leuk!

Deel Deze Pagina