Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer, dat zit niet echt om de hoek :(

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja daar heb je helemaal een punt. Als je kind ook helemaal huilerig enzo is ( zou natuurlijk nog kunnen) dan wordt het gelijk alweer een stuk minder positief.

Ai ja een goede eerste indruk is erg belangrijk. Je kind moet er de komende jaren toch met veel plezier zitten. Hopelijk heb je morgen bij de andere school wel een fijne 1e indruk. :)

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Natja: Billy & Lilly:

@wonderteam: nee he, ik weet ook niet of danique ze wel aan wil maar dacht, ach voor die 12,95 kan ik het niet laten....

@school ik moet nog gaan uitzoeken, ik vind het best lastig eigenlijk want ik wil eigenlijk dat ze in heenvliet naar school gaat, maar dat is behoorlijk ver weg voor haar als ze ooit zelf zou kunnen fietsen. Het dichtsbijzijnde dorp heeft meerdere scholen maar ik weet niet zo goed welke, ik moet daar eigenlijk even achteraan gaan. Wanneer (welke leeftijd) moet je ze inschrijven?

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben K met 2,5 jaar ingeschreven en waren toen 'net op tijd' (school met wachtlijsten)

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Och jee, was de leiding bevroren in de winter? Hebben wij een keer gehad
    Hopelijk krijg je alles vergoed van de verzekering, maar zelfs dan blijft het balen, zeker als alles net gedaan was:(

6. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Isabella was ook al met 2,5 ingeschreven

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh shit dan moet ik dus opschieten!

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Geen idee hoe het is gekomen. Bevroren is het niet want twas in oktober al afgesloten.

9. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hier was op geen enkele school wachttijd.

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Er zijn scholen met wachtlijsten! Hier geven ze aan graag inschrijven met 3 jaar!

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier een pop zonder haar. Hebben we toen in Frankrijk gekocht (daar hebben ze super veel van Corolle). Maar ik heb issues met poppen :(:cool:. Vind ze vaak eng en deze hebben zo'n vriendelijke uitstraling...

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij kregen vorige maand een brief van de gemeente: waarom we Puck nog niet hadden ingeschreven :(:$. Dus maar snel even gedaan.

We nemen gewoon de school op de hoek. Ik geloof niet in goede en slechte scholen. Iedere school heeft positieve kanten en ontwikkelpunten.

De inspectie houdt scherp toezicht en als school kun je echt niet zomaar wat doen.

Vind het ook lastig als mensen zeggen dat een bepaald type onderwijs wel of niet bij je kind past, want vaak heb je ook nog een 2e of 3e kind wat weer heel verschillend is en in de praktijk gaan die allemaal naar dezelfde school.

Volg je gevoel, maar ben niet TE kritisch. Een school kan nu eenmaal een dagje rommelig zijn of de rondleiding niet helemaal je van het, maar wel gewoon leuk en de leerkrachten ontzettend gemotiveerd. Het is en blijft een momentopname.

Het is overal iets op scholen ;)

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Debby: Wauw heb je toch die gave jurk gekocht zeg, ga hier even op mijn handen zitten.;):D

Madeliefke: Dit is inderdaad een hele lieve pop.:D Hier niet echt poppenmoedertjes spelen veel meer met de keukenspulletjes en duplo.

Hier is het ook met 2,5 jaar inschrijven op de basisschool.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    school: hier moest je voor maart inschrijven als ze volgend schooljaar naar school gaan. En omdat emma in juni jarig is valt ze officieel nog onder volgend schooljaar Dus we hebben dr al ingeschreven. Was mijn eerste keus school en ze is toegelaten.

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    een witte met rode bloemen.
    Emma vond hem zelf mooier en die andere vond ik nog te lang. En ik had er nog 1 maar emma vond deze mooier dus heb die andere terug gestuurd.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waar is hier?

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg leuke pop ja, heb ook een babyborn aversie :p

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Vroeger naar Chuckie gekeken ;)

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga even informeren, er zijn 3 scholen waar ze naartoe kan.

Ik heb zin in morgen dan komt mijn B&L bestelling, 4 jurkjes en legging en slippers :D

20. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Leuk Lynn, ik lig morgen ook bij de brievenbus want mn mimpi is dr nog steeds niet en mn dekbedovertrekken komen morgen ook binnen.

Commde en de rest is verkocht, joehoeee ik mag weer shoppen ;)

Deel Deze Pagina