Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Mooie, vrolijke jas....de winter is dan opeens stukken minder somber :)

2. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb kktk gemaild dat ik de actie niet te zien kreeg, maar volgens de mevrouw staat mijn emailadres niet geregistreerd. Raar, want waarom kan ik dan inloggen??
    Maar ik mocht wel met overboeken een bestelling plaatsen en dan kijken ze hoeveel er nog af gaat.

Vandaag ook nog een gratis verzenden code gekregen.

Dus meiden als je anders besteld hebt zou ik haar echt even mailen/bellen!

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    super service marimama!

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ KKKT, wat een k** service. Ik ga het broekje retour terug zenden uit principe! De rest heeft gewone korting. Ja zegt ze, je bent goedkoper uit! om het zo te laten. Ik haar even haar fijn uitgelegd dat het niet het geval is! ja, mevrouw het computer systeem kan het niet aanpassen... Ik zeg stuur mij nog maar een vestje toe van retour! dan praten we nergens meer over!
    vandaag ook actie met gratis verzenden. ja, mevrouw we sturen toch geen vest van 40 euro zo naar u toe! Ik zeg dat kost het jullie niet! Jullie betalen inkoop en geloof nooit dat het 40 euro is. Heb maar opgehangen, want ze wilde toch niks doen.

Dus PCO ook maar bellen en klagen!!

5. Meiden was er niet nog een code van kleertjes voor 10% extra? Zo ja, wil iemand mij dan ff pb'en. Heb ook een leuke winterjas gezien.

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ geke, jasje niet zo mijn ding! maar zal je meisje vast mooi staan.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    kktk stuurt een email naar alle klanten, vandaag dus geen verzendkosten met een code. Dus ik heb gisteravond nog wel verzendkosten betaald....maar ik twijfelde toch over de maat van de jurk en heb dus maar even gebeld. Helaas is maat 98 nu al weg, dus kan hem nu toch niet meer nemen, maar ik kreeg wel de verzendkosten terug op mijn klantenkaart! Dat is dan weer super!

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    dan ga ik toch nog maar een keer bellen en anders stuur ik alles terug! Ik kan nog zat andere leuke dingen kopen! voor mijn mannetje..

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @miekje: balen dat ze jou dus niet netjes hielpen? Mij wel. Als de jurk toch veel te groot blijkt, mag ik hem terug sturen en krijg ik alsnog 50% korting op de jas....

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnt5pag geloof ik

11. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ja, en debby postte laatst nog een andere, die deed het iig gisteren nog. heb hem niet genoteerd, moet je even terugzoeken.

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    bij mij werkt de code niet bij winterspul

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ik heb gisteren Kleertjes nog een boze mail gestuurd dat het zo ellendig is met die kortingscodes bij hun dat het eerst lijkt of je korting krijgt en dan bij de stap betalen niet meer. dus weet niet eens zeker of hij wel werkte. iig moest ik uiteindelijk meer betalen dan de site eerst aangaf. Es kijken hoe de service is, ben er meestal niet zo heel blij mee.

14. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Geke...
    heb het hier laatst ook gehad met kortingscode die toch niet berekend werd,
    kreeg een mail terug dat het bedrag van de korting na de retourperiode alsnog wordt bijgeschreven in vorm van waardebon.
    eerst kreeg ik een mail dat ik dan waarschijnlijk de code was vergeten in te voeren..tjah je leest de mail wel of niet...dus heb dr ff uitgelegd wat in me eerdere mail stond en toen kon ik ineens een waardebon krijgen.

15. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ah, goed om te weten glimlachje, zal ook even doorzeuren ;)

16. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    had ik laatst dus ook. Had ze gemaild en kreeg geen antwoord.
    Gewacht tot de artikelen weer werden vrij gegeven en opnieuw besteld, weer hetzelfde. Opnieuw gemaid en kreeg als antwoord dat de code niet meer geldig was, heb ze geantwoord waarom het dan wel in het bestelproces werd meegenomen, maar wederom geen antwoord gehad.
    Het weekend weer geprobeerd met de code van Debby en weer precies hetzelfde. Wat een irritante site is dat zeg!

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    @kktk; ik wacht vandaag de mail af, als ik geen antwoord krijg ga ik morgen bellen. Wel vreemd dat er zo verschillend op jullie beide wordt gereageerd.

18. Hmm deze pakt hij niet. Balen.

19. Heeft 1 van jullie ook het Jottum hemdje met de strikjes besteld? Ik vind het net een naveltruitje? Te breed in verhouding met de lengte.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuk!

ik heb nog een beetje hoop dat emma dr winterjas van vorig jaar nog past. Normaal wil ik graag wel wat anders elk jaar maar deze vond ik wel errug mooi. Ik wil nog wel een jaar voor erbij..

Deel Deze Pagina