Als het goed is komt morgen mijn loff jurk maar ik moet (voor het eerst) werken. Dus ik zie het wel als ik thuis kom. Ben wel zenuwachtig voor morgen...
Debby, veel suc6 morgen!! Lynn, gaaf jurkje en leuk die slippers. Vorig jaar wilde ze nog geen teendingen, maar nu ineens wel. Hopelijk lossen ze het netjes op met het jurkje. Pcootje, getsie das balen...heb je de vloet al bekeken wat de schade is? Wonderteam, fijn dat mason het zo leuk vond.
We hebben het nog laten liggen want de verzekering vroeg om fotos tja hoe zet je nou water op de foto wat onder de vloerbedekking ligt. Kheb gezegd dat ze dan beter zelf konden komen om te beoordelen. Daar wordt ik morgen over gebeld voor een afspraak. Het tapijt is alsof je wolken loopt, je veert door de kamer :x
Wonderteam, wat super dat Mason het leuk gehad heeft. Hoe vond jij het zo zonder je kereltje? Debby, succes morgen. Werk je wel weer op dezelfde afdeling? Pco'tje, geen Chuckie issues gelukkig Lynn, altijd leuk een bestelling die binnen gaat komen, net een beetje Sinterklaas
Morgen gaan er ook weer 3 pakketjes voor mij op de bus. Mijn schoonmaakapparaat Via MP: Een kate Mack bikini Petit Bateau pakje Heb vandaag trouwens ook 6 petit bateau rompers gekocht bij de Makro. Zat korting op en kan ik dan niet laten liggen he? haha
en deze vind ik helemaal te gek heb er een bijpassende legging bij gedaan hoop dat het in het echt ook zo leuk is ik kon het merk niet maar leuke dingen
Nou meiden wel foto's het van de post van morgen. Wonderteam: Is hij vandaag wezen wennen of moet hij morgen weer?? Debbby: Succes morgen met werken!! Mirell: Leuke site zeg!! Gave dingen geshopt zeg. Pcootje: Leuk rokje zeg en koopje!!
Hoi meiden, Hier even heel druk met kleertjes op marktplaats aan het zetten. Mocht iemand van jullie nog interesse hebben, hierbij de link! Marktplaats.nl - Advertenties van Elly uit Renswoude Kom morgen weer bijkletsen hoor! Zo de meiden weer de fles geven en dan naar mn bedje.