jingles, idd, alle maillots al weg in de maat die ik moet hebben. maar ik vind het echt te duur nu. die jassen vond ik nog wel gaan hoor. mp hangt af van het merk. bengh, kiezeltje, vingino, bomba verkoopt allemaal super. andere dingen wat minder. jongenskleding wordt hier afgedragen meestal. heb nu wel winterjas erop gegooid. wilde eigenlijk wachten maar was toch bezig dus ik dacht ik gooi het erop. heb trouwens hele mooie (winter) catimini jurk te koop. maat 80/86. zal hem wel even in album zetten voor de liefhebbers.
lekker een kokosmacroon. Wij hadden een hond die eens de kastdeur vond die openstond waar de koekjes in lagen. Een pak opengebroken kokosmacronen...en opeens was die leeg. Toen heette ze ook Joykoksmacroon. LOL
@sweetlake; leuke aankopen meid! @jingels: tja als je er echt verliefd op bent kun je het bestellen, maar ikzelf heb na die twee jurkjes die ik ervan heb gehad, niet meer de behoefte gehad zoveel geld aan dat merk uit te geven.
Bij Bengh moet je standaard eerst wassen. Hij wordt echt veel kleiner. Die knofjes zijn de 1e keer heel lang en kunnen krimpen. Worden ze te klein een tip! Dan kun je ze langer maken, door ze uit te slaan!! Nat en dan vastpakken en slaande beweging maken en dan drogen!!
weetje wat ik ook merk is dat als ik denk goh wat een leuk ding om te verkopen..hoe ouder ze wordt hoe meer het kapot gaat. Ze blijft ergens haken, de zonnebrand komt op het witte shirtje (het randje) er missen opeens knopen die er bij horen. Ect ect. Heb me er goed vergist in om dingen te verkopen. Enne..het verkkoopt zeker slecht. Ik ga alles volgend jaar, mits ik er niemand blij mee kan maken, naar het 2e hands zaakje doen. Die verkopen het voor mij en ik krijg 50% winst en zij dus de rest. Verkopen ze het niet gaat het naar een goed doel. Ik vind het best. Gedoe allemaal.\Of je moet een goede naam hebben hier zoals lynn en debby die verkopen zo alles op zp. Haha
jongenskleding is echt rampzalig! biedingen van 5,00 max! nou, daarvoor doe ik geen moeite en leg het in de kast! mochten we ooit nog een boy krijgen, dan gaat hij maar mooi nog een keer in de babykleding van T die ik dan nog leuk vind!!
Swlc, leuke jurkjes!! MP, heel maandgevoelig. Ik zet vooral spullen op MP als de nieuwe collectie er is. In de Sale shoppen mensen minder op MP. Jongenskleding kom ik ook veel lastiger kwijt. Denk dat ik straks maar pakketten per maat ga maken. Jingles, als je het leuk vindt gewoon doen Glimlachje, schuif graag bij je aan! Marokkaanse koekjes, het water loopt me in de mond! *heeft nu al weer een haat'liefde verhouding met SB...*
Sweetlake, leuk geshopt! Dat eerste jurkje heb ik gister ook geshopt voor mijn meisje. Verkopen, hier gaan merken zoals Vingino, Noppies, Z8 heel goed. Heb wat Barbara Farber spul in kleine maatjes en dat liep helemaal niet goed. Nono ook niet. Bakkaboe trouwens weer wel.
trends 2012 volgens de kenners De trendshow van Ciff Kids presenteerde de inkopers van de Kopenhaagse vakbeurs vier thema's voor winter 2012. Maar misschien ben je al klaar met de inkoop voor winter? Dan kun je de thema's nog als inspiratie voor je etalage gebruiken. Gerelateerd nieuwsStylingtrends tieners op Ciff Kids voor winter 2012Gezien op Ciff Kids: wintertrends kindermode 2011Wintertrend 2010/2011: kleertjes uit het familiealbumTrend: kinderschoenen met een vachtje gespot op Ciff en CPHMeer overTrendy Powdery pastels Het noorderlicht werpt een subtiele schijn over naturellen en winterwit, met poederige pastels als resultaat. Zoete tinten lijken vaak wat braaf maar dat hoeft niet als ze gecombineerd worden met grijs en vergrijsde (donkere) tonen uit de natuur. En combineer de pastels met ruige denim, messy hair' en stoere kistjes voor de juiste look. Urban rodeo De garderobe van cowboys en indianen bestaat uit typische stijlen als gilets, geruite hemden en poncho's. Daarbij veel denim, ruige lederen details, de Amerikaanse vlag en stoere boots zorgen voor de juiste styling. Creative colour Niets is wat het lijkt en more is more' (in plaats van less is more). De kleuren zijn afkomstig uit een caleidoscoop en wat combinaties betreft zijn er geen grenzen. Effen vlakken bij dessins en zelfs dessins op dessins: ze vragen wel wat van de verbeeldingskracht van de klant. Kies losse elementen uit dit thema voor klanten die het niet zo heftig willen. L'école preppy Welkom op kostschool waar de blazers van wol of fluweel en gestreepte rugbyshirts traditie zijn. Met zwart, navy, grijs, bordeaux en petrol is het kleurbeeld gedekt. Lage skinny's en hier en daar een fel accent echter maken het beeld eigentijds. Dit is dan ook meteen het thema van de kinky gekleurde chino, fivepocket, panty o
@SLC lekker geshopt hoor @verkoop: Bengh, jottum gaan heel hard. vingino vind ik tegenvallen! kiezeltje & Bakkaboe & benetton ging hier ook hard. @madeliefke...misschien maar een keer een meeting dan bij mij thuis met marokko als thema!
@SLC....wat doe je nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu met die link van LOLLYPOP.... Gelijk 2 burberry items op me verlanglijstje...
@slc: *zucht* Vergeet Catimini . Ik zit te kwijlen bij de nieuwe Burberry en Monnalisa collectie Glimlachje: ik ben ook van de thee hoor Wat heb je in je mandje?
Leuk, die trui/bloese had ik ook maar iets anders....met blauwe bloese. 3/4 jeans (van pointer) wordt hier ook veel gedragen precies goed bij zozo weer.
ik heb gekeken en.... er gebeurde niks. Geen wow, geen hartkloppingen, niks... beterrrrr voor de portomonnee
Zoo herkenbaar! Combineren kan hij op zich wel, ach het is eigenlijk altijd jeans met wat erbij dus wat wil je. Maar sokken met gaten vist hij uit de prullenmand dan wil hij ze wassen en als poetslap ofzo maar belanden ze altijd toch weer in de kast, te erg! Ik moet ze meteen wegstoppen in de container!