Toen ik op bestellen klikte ging de prijs naar 119,- Kan nu niet meer annuleren. Laat de bestelling dan maar gewoon vervallen door niet te betalen.
@ miekje, ik denk dat ik het liefste wil matchen met jurkjes die ik voor mijn meisje heb. Ze schelen 3 dagen dus er zal waarschijnlijk wel minimaal 1 gezamenlijk feestje zijn. E heeft rood en marineblauw. Dus ik wil voor K ook van beide kleuren een optie hebben. (bovendien hebben ze ook creche/school feestjes ed dus 2 mooie setjes is wel handig). Vandaar die blauwe carbone. Maar ik zoek eigenlijk ook iets roods.Dus ben heel benieuwd naar die carbone rode ruitbloes. Ik vind rode ruit voor jongens al snel gewoontjes.... Tegelijkertijd wil ik wel iets wat hém doet uitkomen het is ook zijn feestje niet alleen van zijn zus. Meisjesfeestkleren vind ik nu eenmaal makkelijker. Qua weer kan het lange mouw of korte mouw worden, ook lastig. Een jasje of gilet vind ik meer wat voor kerst (vind die met ruitjes van Carbone wel gaaf trouwens). Dus als je mee wilt zoeken.....
Hey meiden wie heeft er nog meer bij br@nd geshopt? Ik ben veel te laat! Zo jammer. Zit nu in de webshop en items verdwijnen en verschijnen werkelijk per minuut. Heel raar! Zat net een jurkje samen te stellen en die verdween letterlijk terwijl ik er mee bezig was. Baal er zo van! Dan wacht ik maar weer een paar minuten, want lijkt erop dat de items komen en gaan afhankelijk van of mensen het in hun mandje stoppen.
ja meer mijn ding he! dierenprintjes nu de rok nog.......ik wil met korting amazing heeft m nog volle prijs
Deze vind ik ook gaaf (rechts) weet iemand waar ik die nog kan krijgen? http://www.carbone.nl/cms/collectie/688.jpg (ben niet zo thuis in dit merk)
Leuke jurk Mirell! Hangt hier ook in de kast. Nog lang maar zal hem eens aandoen. Is eigenlijk voor haar verjaardag. Lollypop ging mijn hart ook niet sneller van kloppen. Gelukkig! En ik heb niet besteld gisteren! En ga het niet doen. Wel mp jurkje van Bengh. Paars met polkadot, echt gaaf Nog niets gehoord van kleertjes. Ga wel even bellen.
Mijn meisje heeft nu ook 98/104 aan van Br@nd en is 3,5. Voor de jongste (ongeveer net zo oud als jouw meisje) heb ik gisteren nog een flamengo in 86/92 besteld; hopen dat die haar past. En inderdaad, mensen gooien van alles en nog wat in hun mandje en gaan dan bedenken wat ze echt willen hebben en dan komt het weer terug op de site. Heel irritant!