in mijn album het nono setje. I LOVE it! Oja en dat draagt me peuter vandaag. Het mag niet uit want ze is helemaal mooi mama
moest via een bepaalde link, ik zie het nu ook niet. en had nog een code voor 10% maar mooi niet dat die werkte d'r boven op, zo jammer.
heb de nieuwsbrief ook gehad. Leuk jurkjes met die roezels. Maar nee ik doe t niet. hihi. Bekeek daarnet me kast met de wintervoorraad. Oeps...ben naast shop a holic ook verzamelaar geloof ik. Wist niet eens dat ik al zoveel had?!
denkt dat ik nog een iphone moet shoppen. Hahaa nee die is er niet en zal er niet komen. Zelfbescherming.
is er ook voor iPad trouwens Sja, Tommy, niet goedkoop, maar vind het echt wel heel leuke kleertjes. Is mijn tegenhanger voor oa Gap (waar een polo me 6,5 pond kostte).
@ dj momo echt super!! love tommy voor jongens. Die vent van mij groeit als kool! dus moet snel op broekjacht, maar hij schuift nu over de grond,dus ga nu wel voor de goedkopere broekjes..
Ja, ik zag het, maar wil nog meer korting! Heb meerdere dingen die ik leuk vindt en wil voor beide dames 1 set, dus wacht nog even af! @ Lynn en SLC: Dat bedoel ik! 't Is gewoon een dagtaak!
precies, wat de meisjesmama's met jottum en mimpi hebben, heb ik een beetje met tommy (en vingino....) Van schuiven heeft Sjaak nog geen broek weten te verslijten, wel tegenwoordig met dat geklim en geklauter! en, heel zonde, van zijn vingino waylon was zo'n stud / spijker / knoopje afgevallen, precies die bij de gulp zeg maar. Zit nu een gaatje in! Heb al nieuwe studs gekregen van vingino, nu even op zoek naar een Gümüs die hem er voor me op kan maken (heb zelf niet zo'n tang).
ik zag zelf 1 shirtje die ik nog wel wilde hebben. maar dat gaf me te weinig korting, plus dan de verzendkosten. laat maaaaaaaaaaar.
Ben ik weer . Heb het heel druk gehad, dus is het goed als ik hier weer inspring? DJ Momo, superleuk dat Tommyspul. Als ik een zoontje had gehad, zou hij dag ook dragen! Love it. Heb niet veel geshopt de afgelopen dagen, alleen een enorme berg boodschappen voor de verjaardag van mn dochter. Oh ja, en een lekker setje voor op Curacao bij de Hema. Een leuk kort broekje en een longtop. Twijfel nog over een paar Mimpi items. Vind het zo leuk, maar ze heeft al zat... Twijfel nog even door.
Ik wil dat grijze Mim pi rokje wel, maar er staat dat er voor minimaal 20 euro gekocht moet worden.. Grrr. En ik zie niets leuke meer in haar maat. Balen.
sweetbel dan niet doen. Straks bij www.pucksonline.nl komt ook sale. Die doen ook leuke acties. Ik wacht die ook af want heb nog een merk gezien wat ik graag wil. Bedankt voor de lieve reacties op mijn foto en de vriendschapsverzoeken zijn geaccepteerd.
@ dj Momo, Ik ga straks nog even bij just small kijken, want die man van mij gaat zo hard! vind de collectie ook altijd erg leuk.. tommy scoor ik misschien nog wel. Bij jongens vind ik Borz ook geweldig. bomba for boys vind ik ook leuk! maar Z8 is hier nu nog favoriet, maar merk dat ik het wel eenheidsworst vind worden en dadelijk toch ook wat anders wil. Vind dat next in engeland ook leuke jongensspullen heeft en die versturen gratis. Leuk rode broek gezien!! ( papa zal dat wel niks vinden!!)
boraz.. ja leuk. zag een overhemdje met vw transporterbusjes... 70 euro ofzo. laat maar. sorry, dat heb ik er dus niet voor over, heb wel mijn grenzen hoor! bomba kennikniet. z8 begin ik iets te veel om me heen te zien. snap dus wel wat je bedoelt. c&0 heb ik nog maar 1 keer gespot, ook nog bij een meisje, dus dat vind ik wel leuk oh, miekje, vandaag komt het gap pakje ws.. zal ik echt tot woensdag wachten met doorsturen? ohja, en just small zit hier niet in de omgeving. ken het dus niet.