miekje: Oh ik ben blij om te horen dat jou ogen zo aardig stabiel zin gebleven. LYnn: Leuk zeg van mimpi! Dat bengh vind ik echt super gaaf bij. Debby: Leuke jurk zeg van lofff!! geke: Zo de wintercollectie is leuk zeg van Mimpi!! swlc: Ik denk dat je het jurkje gewoon moet passen, denk dat het jou meid ook wel staat hoor. otzm: Gaaf hoor allemaal gematch in mimpi op de trouwerij!! Erg schattige foto!! djmomo: Gaaf zeg dat tommy spul!! wonderteam: hoe is het afgelopen bij de oogarts?
Haha Reno zei van de week dat ik maar niet moest komen te overlijden want dan was hij dag en nacht bezig met kleding uitzoeken haha. Maar hij zei er heel serieus bij dat hij dan wel aan jullie advies zou vragen... Waar een man allemaal niet over nadenkt hè...
hahahaah debby. open welkom voor mannen die kleding advies willen hier Oja woods heeft me per post een flyer verzonden!?! Met op 15 juni 50% korting. muv hoogzomer.
@djmomo: lekker genant geshopt meid lekker toch!! @sweetbel: wanneer vier je de veraardag, dit weekend? @debby: nou wel fijn dat je man dan ons om advies komt vragen!! Die van mij bedenkt zoiets niet eens @diadeem: dankje!!
Debby, haha, die man van jou is goehoeeed! Gewoon advies vragen hier, hoe verzint hij het. Maar blijf maar gewoon lekker leven, veel gezelliger! Lynn, ja we vieren het zondag. Morgen wordt ze echt één jaar (ben al de hele dag aan het snikken, watje), en gaan we met zn drieeen naar Artis. Ik denk dat mijn ouders 's middags wel al even langskomen, maar die zien we zowat iedere dag, haha. Dus ik heb twee verjaardagsjurken klaarhangen!
Zo ik ben weer thuis... best vermoeiend al dat shoppen! Maar ben voor de twins supergoed geslaagd! Zie hier: 1e foto 2 shirtjes Feetje maat 74 (leuk voor op spijkerbroek/rok) en jurkje rood/wit Dirkje maat 74 (de blauwe als kraamkado gekregen, dus kunnen ze weer matching in rood/blauw) Foto 2: Shirtjes BFC (had ik vandweek al gehaald) maat nu de vestjes erbij en leggings dus kan met spijkerbroekje/rokje gecombineerd worden! 2 jurkjes Feetje mt 74. 1 met roze legging, 1 met gestreepte legging. Ook voor het najaar. Volgt meer
Foto 1 leggings bfc bij shirtjes en vestjes. 2 shirtjes BFC maat 68. Heb nog leuke witte broekjes liggen voor erbij. Foto 2 , jurkjes lief maat 68, kunnen ze onderhand al aan!
O ja, op die andere foto staan rechtonderaan ook nog 2 setjes van feetje maat 68. En dan nog 2 setjes van Feetje maat 74, voor najaar en/of volgend voorjaar! Zo, vandaag nog een bestelling van Z8 waar ik op wacht, heb bij amazingkids nog wat longsleeves besteld voor de oudste 2 zodat hun setjes ook door te dragen zijn. En dan ben ik wel uitgeshopt haha! Gelukkig had ik een flinke kadobon van ruim 100 euro! Hoefde maat 20 euro bij te leggen voor de grote bulk! Jurkjes lief en laatste setjes feetje met 30% gekocht, zonder kadobon maar had ook nog wat kadogeld . Hoef voor de twins dus voorlopig even niets meer. Ja spijkerbroekjes/rokjes enzovoort O ja, 1 keer raden wat mijn favo merk voor kleintjes is haha
@debby, coole man heb jij haha! Maar is toch leuk als hij het kan waarderen?! Mijn man zegt ook altijd dat ik de kids zo leuk kleed! Hij is dan ook erg trots als hij met ze op pad gaat haha. Haal ik ook veel voldoening uit hoor! Zou het niet leuk vinden als het hem niks zou boeien wat ze aanhebben, dan zouden mijn uitgaven ook niet geoorloofd zijn en ik er minder plezier aan beleven haha @sweetbel, balen van dat rokje. Vond hem ook erg leuk, maar heb nu wel weer genoeg geshopt hihi
hehe, feetje otm! maar ik vind de bfc setjes ook schattig met dat blauw. lekker geshopt zo'n hele bult, heerlijk met zo'n bon! ik ga mijn feetje setje in de verkoop doen (bolero en jurkje, zie album). (mt 86) ze heeft het aan vandaag maar het jurkje kan eigenlijk niet meer, wordt te kort. Zet het in mijn album, ook nog een z8 jurkje. het lijkt nu inderdaad wel of ze in een week een paar cm is gegroeid, iemand zei het gisteren al. ben nu een paar nog te grote jurkjes aan het wassen, dan kan ze die aan binnenkort. Zat ik toch nog goed met mijn maat-inschattig voor de zomer, we moeten nog 3-4 maanden zoals Debby al zegt! oja, dj, ik snap de app inmiddels!
@geke, dat heb je goed geraden, heb je vast heel lang over moeten denken haha! Ik ga zo ff spieken in je album! Mijn kleine C is nog steeds maar 85 cm en past 86 echt nog makkelijk! En ze heeft nog niet genoeg haha . Ja vond dat va BFC ook super leuk! Helemaal met de vestjes erbij! Lekker stofje, en leuk omgekeerd te combineren voor de twins. Tweelingshoppen is wel weer een nieuwe uitdaging hoor! Valt niet altijd mee, maar vind het erg leuk om te doen!
wat snap je niet? ik heb het nu als volgt: 1 wardrobe, en dan per maat 1 section. Daar dus foto's in van alle kleertjes in die maat. Maar ik geloof dat ik liever de full version heb, zodat ik per maat 1 wardrobe kan maken, en dan tenminste sections van tshirts, longsleeves, shorts en broeken (bijvoorbeeld).
wat schattig hahahaha. en weet zeker dat de forumtantes je kinderen goed zouden weten te kleden hoor. Maar toch maar liever gewoon niet doen ofzo he. Vinden wij veel gezelliger.