ja, dat zijn wij ook! ik snapte niet dat je moest schuiven als je in een section zit, dus ik zag alleen die namen. en maak jij ook looks door items uit je wardrobe te matchen?
otm, mooie buit! En leuk, dat je de twins hetzelfde kleed, maar dan net even andere kleur ofzo. Zo doet vriendin van mij dat ook vaak (jongens zijn nu al 11, dus meestal gaat ze op zoek naar hetzelfde en dan in elke twin zijn eigen lievelingskleur). Feetje is heel poepig, voor de meisjes. Had er 1 pakje van voor Sjaak, was echt mooi, maar gekke pasvorm. Sjaak was er te smal voor, broek zakte van zijn kontje af!
oja, ik doe niet per maat, wilde per seizoen doen eigenlijk. had een section 'winter' gemaakt. de zomer geloof ik verder wel, die komen we wel door maar dan kan ik beter wardrobe 'herfst/winter' doen en dan sections rok/shirt/broek/jurk/vestje/legging
Wat ik dus irritant vond aan per maat in een section, is dat alles dan naast elkaar staat. Als je per maat een wardrobe maakt, daarin per soort een section, krijg je tenminste de sections onder elkaar. Looks, zover ben ik nog niet. Wilde ook voornamelijk een opzoek app zodat ik altijd kon nagaan welke kleur / item ik nog mis of juist veel heb.
debby klopt echt hoor! ik had voor Amy-lynn haar verjaardag 10 nov al 50% korting ik ga echt nieeeeeeet vooruit kopen voor de volle prijs
nou schoonmaken daar ben ik voor geboren hoor!\ ik sop hier elke dag mijn huis uit en er is bijna geen dag dat ik boven niet afstof en zuig zelfs zolder doe ik 2 keer per week stoffen zuigen dweilen maar ja das mijn 2e hobby he!
ah ja. dat lijkt me dan ook. Vond het eerst heel verwarrend hoe het werkte, kreeg ook geen dingen goed toegevoegd of verwijderd, maar inmiddels heb ik het aardig door alleen de looks nog niet dus.
@djmomo, zie nu pas (in de quote van mirell) de setjes van Tommy! Wat super leuk zeg! Daar hou ik ook wel van (behalve van polo's). tweeling kleden vind ik ook erg leuk! Soms doe ik ze wel hetzelfde, maar niet altijd. Vind vooral de afwisseling leuk! En verkoopt ook makkelijker dan alles 2 keer (nu maar ik 2 pakketten voor een eenling ). @mirell/debby, zo vroeg al weer sale? Mmm ben benieuwd of ik kan stoppen met shoppen tot dan haha. De wat " duurdere" merken koop ik toch alleen maar in de sale. Ter stal, Persival ed betaal ik wel volle mep. De rest nooit (of er moet een heul leuk setje van feetje zijn hihi). O ja, misschien wel wat winterspul voor J nog, maar dat mag wel wat eenvoudiger/goedkoper spul zijn voor bij de gastouder op de boerderij.
Vet cool wat ik lees over die app! Moet denk ik ook maar aan de iPhone of ipad.. manlief probeert me al heel lang te overtuigen, maar ik denk dat ik bijna om ben haha! We hebben al een imac, en man heeft een iphone, wel erg handig hoor! Maar mijn nokia uit 2007 doet het nog prima . Voor nu dan .
@diadeem en miekje, dank jullie voor de leuke reacties! Heb me inderdaad flink uitgeleefd! Was als eerste en bijna enige in de winkel, dus kon heerlijk snuffelen! Heb me eigen ingehouden door niet bij de kids te gaan kijken, dus alleen voor de tweeling geshopt. Die hadden ook nog erg weinig liggen in grotere maatjes, en vanaf 80 heb ik van C bewaard. 62 zijn ze ook al bijna uit (sommige merken dan) dus ga de eerste kleine 68 maar vast uitwassen!
miekje, heb je pb gelezen? heeft geen haast met passen hoor maar als je je paars kwijt wilt heb je een koper.
Zoooo weer bijlezen zeg! Thanks DJmomo nu wil ik ook aan de iphone... Goed geshopt bij Tommy! OTM ook suuuuper goed geshopt 5=2 en kadobon goed besteed! Sale-a-holic: dat ben ik helemaal! Ik merk dat ik het nu met sale leuker vind om te shoppen en baal soms wel van eerdere aankopen die nog bijna niet gedragen zijn en nu in de sale....maar ik heb ook wel bewust sommige dingen op verlanglijstje gehouden (zoals z8 en mim-pi). Deze dagen is pakketjes aannemen, openmaken, doorpassen, terugsturen inderdaad bijna een dagtaak. Mijn man had er gisteren weer 2 en vroeg zich af wat de postbode wel niet zou denken Skiks, leuk, maar nog maar 1 optie in K's maat..... Ga zo nog foto van z8 showen....