Klopt, Y begint nu ook dr babyvet te verliezen en de lengte (nog verder) in te gaan. Kleding gaat dan toch anders zitten en misschien zou een shirt maat 86 nu beter zitten dan een paar maand terug. Maten per merk maken ook een groot verschil.
OTM> uhhh je merk...hmm Feetje soms? Win ik nu de koelkast? Ik vind je jurkjes van LIEF ook super lief Mariomama> leuk setje is t. Zie nu dat jij de verschrikkelijke knoopjes van z8 hebt!! Heb je wel reserve erbij gekregen? Ik heb de zomerjas van vorig jaar met de verschrikkelijke knoopjes en trok er zo kapot en los van. Zou gelijk maar reserve vragen bij ze. Ik koop het NOOIT meer met zulke knopen.
ik heb wel wat dingen duur gekocht van mim-pi maar dan wel de goedkopere jurken van de collectie heb de bomba jurk binnen gaaaf is ie
Ik vind z8 jongens ook groot vallen. Maar inderdaad E wordt nu langer en ook slanker dus je ziet wel dat andere modellen haar beter staan.
Iemand nog op zoek naar een voetbaljurkje? ahhh.... Name it MINI oranje NL voetbaljurkje Vimba GIRL - Kinderkleding
Ja ik weet het ik heb een reuzin Maar het ziet er toch niet te groot uit of wel? Zeker omdat ik het vestje meer voor najaar wil....hoop stiekum wel dat er nog een fatsoenlijke zomer komt hoor.
Dames heeft iemand laarsjes van Koel4kids? Vallen deze smal? Ik heb voor dochter nu laarsjes van Hipp/pinocchio maarreuh die zijn aan de brede kant eigenlijk..
okeey heb haar even moeten omkopen maar toen wou ze wel even showen. meteen haar bikini ff laten aandoen
en haar bikini die is denk beter voor volgend jaar is maat 110/116 en de jurk is ook 110/116 bomba valt natuurlijk niet heel groot maar ze draagt van mim-pi bijvoorbeeld gewoon maat 98
Momo: echt super leuk dat Tommy otm: ik vind feetje echt geweldig, vooral die rood-blauw-wit, super schattig. Jammer dat Jubel die lijn minder doortrekt, ben erg benieuwd naar de wintercollectie feetje-Jubel. mariomama: geweldig die z8 set, staat prachtig. Ik heb de nieuwe mim-pi collectie ook bekeken en het valt me op, precies dezelfde kleuren als mim-pi ´11-´12. Ik vind deze collectie veel geslaagder als het circusthema, maar of ik er wat van ga kopen weet ik nog niet.
@diddle, klopt dat ik zuinig aan moest doen. Maar de kadobonnen branden in mijn zak, en met de sale dacht ik nou ik maak ze maar op als ik wat doordraagdingen kan vinden. Voor de twins had ik nog bijna niks. Kadogeld en bonnen zijn nu ook op hoor hihi. Verder natuurlijk een verjaardagsset voor C (z8 hartjesset met rokje) en voor J 3 setjes doordraagkleding voor de winter (104/110) had ik namelijk nog bijna niets voor haar (heb een heleboel verkocht). En natuurlijk de bruiloftjurkjes voor de twins, ook een goed excuus (volgens manlief). En hij heeft zijn wapens verkocht en 2 x 50 euro extraatje van zijn werk gekregen, dus mocht even losgaan. Nu gaat de hand weer flink op de knip. O ja, 1 juli natuurlijk 750 kbs , dus dat vereffend weer meer dan genoeg! Maar nu weer netjes aan mijn budgetten houden. ( tot oktober ergens haha). @maten Hier is C. bijna 2, 85 cm en 11,5 kilo maar past 86 nog makkelijk! Jurk van z8 valt ook erg groot vind ik. Heb dus alles nog 86 voor haar (en heb nog wat 92 van J liggen, past ook prima hoor, soms maar weinig verschil). Moet wel eerlijk zeggen dat ik bij J al eerder naar de 92+ maten ging omdat ik zoveel leuke dingen zag, en 86 ook nog best wel goed zat! Nu heb ik zoveel leuke dingen maat 86 dat ik die ook weer langer doordraag.
@mirell: jurkje is supermooie kleur voor haar. Bikini is niet mijn smaak, ik vind hem ook wat ouwelijk maken als ik eerlijk ben.