Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heb net de nieuwe wintercollectie van BOmba bekeken, maar ben niet echt warm ervan. Dat heb ik met veel Bomba dingen. Hoewel ik dat jurkje van Mirell wel heel leuk vindt.
    Ik denk dat het komt omdat Bomba vooral mooi staat bij slanke kindjes, en zo´n meisje is mijn dochter niet. Dat is toch meer een Doerak-type :D
    Die jas van Retour vind ik wel héél mooi, echt een kleur voor mijn dochter.

Ga een paar kledingstukken van mijn zoon te koop zetten in mijn album.

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heel gaaf! We komen meer op 1 lijn grappig;)

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind deze set veel minder! Komt door de jurk! Misschien dat hij aan mooier staat!

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Super vervelend, zou het helpen als je samen met dr een maaltijd maakt?

5. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4945 mariomama, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
    Ja ben hier ook minder weg van. De mooi weer set is mijn favoriet! Hopen dat het mooi is in september!

De rode jurk staat wel mooi hoor!
    Maar waarmee te combineren voor K?
    Die Carbone bloes het kleine ruitje van de achterkant is trouwens wel precies het ruitje van de jurk
    Maar ze zijn allebei eigenlijk wel vrij wijd dus ik denk dat ik ze allebei maar terug doe
    Ík heb nog tijd genoeg om wat anders te zoeken.....

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb de loff jurk binnen.. jeetje die ziet er echt niet uit. Zit een ophaaltje in de rok, is hardstikke vaal en ontbreekt een knoop... dat iemand dit durft zeg...

7. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@breek vanaf hier even in... deze week een volle werkweek en geen tijd om bij te lezen.

@debby....gatver zeg!!!! sommige mensen snap je toch ook geen sodemieter van.
    @lynn..wat vervelend van je meisje, misschien wat pcootje voorsteld, haar betrekken bij het eten maken? of iets laten noemen wat ze graag wil eten en dat klaar maken?

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Mailen! En terug sturen?

9. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ Lynn, maak je niet druk komt vanzelf. Peuters hebben niet veel nodig, omdat ze niet veel groeien. Mijn nichtjes hadden het ook! Is allemaal goed gekomen...

10. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Bomba past ook niet bij jou stijl. Snap wel,dat je het niks vind:p;)

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @tnx iedereen voor de reacties: ik weet dat ik me er niet druk om zou moeten maken maar vind deze 'fase' nu wel erg lang duren en dan ga ik me dus toch druk maken:(
    Ze mag met boodschappen doen kiezen wat ze wil eten, en ze mag kijken bij me in de keuken en helpen de groente wassen, maar uiteindelijk eet ze er toch weinig tot niks van....

12. Glimlachje

@Lynn...hopelijk krijgt ze heel gauw heel veel eetlust! Heb idd. begrepen dat kinderen een dergelijke fase krijgen. Drinkt ze wel goed, en hoe is ze qua gewicht? zolang dat goed is, hoef je je denk ik niet al teveel zorgen te maken.

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

nou Fay hoeft vooralsnog geen bril, want er is helemaal niet gemeten??? Ik had een nieuwe ortoptist en die wou iets langere tijd tussen de metingen laten zitten. Wel is zeker dat ze toch geen lui oog heeft. Gelukkig maar :D

@mim-pi winter, erg gaaf!!

@djmomo, leuk geshopt. Prijzen zijn dan met 30% idd wel te doen.
    @futuremama, fijn dat je pakje terecht is :)
    @otm, hoe bevalt het werken? prachtige foto! Leuk geshopt!!!
    @mariomama, staat haar super!!! leuke combi's ook!!
    @diddl, ik vind b&l idd ook erg ruim vallen. lief dat je het vraagt. Het staat hier boven :)
    @mirell, leuk jurkje en bikini :D
    @lynn, beterschap!!! rot van het eten, maar negeren is het beste. Bij Mason werden we er ook gek van, maar Mason is nu 4 en begint nu eindelijk meer te eten. Helemaal sinds die op school zit.
    @debby, nou lekker dan :(
    @future, en hoe was het bij jou?

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: ja ik weet het, ze groeit gewoon normaal, gewicht is ook normaal, en op cb vorige week zei die vrouw hetzelfde: ze zei: oh aan haar groei kan ik niet eens zien dat ze al zo'n periode slecht eet. En als ze echt honger heeft eet ze heus wel.
    Maar ja je moederhart maakt zich toch ongerust over de voedingsstoffen die ze nu niet binnen krijgt. Drinken doet ze wel goed gelukkig. Sojamelk (dreumes versie) en roosvicee pruimen en daarnaast drinkt ze ook water.

@wonderteam: oja dus jullie ook zo'n last mee gehad met Mason? Moeilijk is dit hoor! At hij ook bijna niks (van niets dus, ook niet als ze bijv. een koekje krijgt, dan eet ze die ook vaak niet op.)

Op kdv eet ze over het algemeen wel redelijk goed gelukkig, krijgt ze die 2,5 dag tenminste nog wat fruit en brood binnen...

p.s. fijn zeg dat Fay geen lui oog heeft!

15. Glimlachje

@Wonderteam...dat is goed nieuws wat Fay betreft!
    @lynnn...ja snap je wel hoor. In ieder geval fijn dat groei etc. wel goed gaat. Hier een fase dat ze thuis niet heel goed eet, bij oma en kdv eet ze bij wijze alles wat op tafel ligt. Ik leg nu een bordje met stukjes komkommer, kaasje, tomaatje, augurkje op tafel en laat haar "snoepen" daarvan, dat eet ze dan wel op en avond eten kleine beetjes opscheppen en telkens bord leeg laten eten, op een of andere manier gaat ze dan een "wedstrijdje" met zichzelf opvoeren. Koekjes moet ze ook niets van hebben. Drinkt wel heel veel.
    Misschien kan je vitamine (druppels) geven dat ze dat in ieder geval binnen krijgt.. en ja blijven aanbieden is mij verteld. Blijven proberen.

16. Glimlachje

@ dames die graag bij didi shoppen: morgen start de sale, zowel online als in de shops.

ps: had nog iemand een werkende kortingscode bij Kleertjes?

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb m in maat 110/116 omdat ik niet kleiner wou kiezen omdat het vaak zo klein valt
    maar had makkelijk 98/104 kunnen doen
    dat heb je dus met dubbele maten

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

pcootje> als jij het jasje voorzichtig aan en uit doet bij je dochter dan moeten ze het redden. Niet trekken! ik vind dat het kiddies proof moet zijn want ze trekt hier zelf haar kleren uit en jas uit...

19. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

moet eerlijk zeggen dat 10 euro ook wel goedkoop was. Ik heb 1 x die fout gemaakt door te goedkoop die blauwe cakewalk jurk over te nemen.:$

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik heb periodes gehad dat ze alleen een bordje pap at smorgens
    en een half broodje smiddags
    en als ik geluk had een stukje vlees savonds de rest weigerde ze
    schijnt allemaal erbij te horen