@debby: leuk, ik heb hem in d.blauw, denk dat hij haar leuk staat. @shannen, zo even in je album kijken. @geke: lekker geshopt
sweetbel en jingels bedankt voor jullie leuke reacties in mijn album Debby leuke jurk zal haar leuk staan.
Ik kom me weer melden...heb me shopdrang niet kunnen weerstaan en dit topic is daar debet aan Probeer even te reageren op wat ik onthouden heb...jullie gaan als een speer hoor! @Pcootje...schrikken van het water joh. Helaas weet ik hoe het is. Knuffel voor jou en je zieke kindje! @Lynn...wauw wat gaaf dat geel bij D. andere is ook heel mooi. ben benieuwd wat je op je bengh jurkje als uiteindelijke reactie krijgt. @Futuremama...hooop dat het allemaal wat beter gaat daar thuis.. en jullie van de schrik bekomen zijn @Debby....leuk jurkje zal E. vast heel mooi staan. die loff jurkj is te gek...staat E. echt prachtig. en weer aan het werk. Wel fijn dat je weer even onder de pannen bent. @Otm: dat heeft Hummbee goed gedaan en snel. dat is lekker shoppen he met zoveel korting. @Mirrell...wat gaaf meelopen in een modeshow....! Geniet er van! @benetton fans in amsterdam of omgeving donderdag 26 april t/m 13 mei 25% korting het gaat om de benetton op de van baerlestraat. Je hebt ervoor wel een email nodig. Bij interesse mag je me PB, mail ik je de mail door. @wonderteam leuk die B&L rokjes...hoe is het nu met je? @madeliefke...Desigual rokje is te gek. Kijk uit naar het moment dat ze het hier past! @geke : gave trui...moodstreet is gaaf! Hier van alles geshopt...zal proberen van alles foto te plaatsen. Nog niet alles binnen...
Bengh Jurk.... veel te duur maar ach!! Twijfel nog heel erg over een z8 setje...de roze rok en gestreept shirtje! Gaat er een nachtje over slapen....
@geke, die trui is idd super origineel!! @sweetbel, leuk! Ik twijfelde ook nog over dat jurkje haha @otm, wat een super service. Ik heb ze ook een mail gestuurd. Hopelijk hier ook , maar ben er bang voor ( heb het namelijk als klant gekocht zonder account op de site)' @glimlachje, gaat prima hoor, Lief dat je het vraagt Hoe is het met jou en de genezing? Vind het tumble n dry blousje en broekje echt helemaal super!! Vestje van Loff is ook erg mooi.
@glimlachje: wow wat heb jij lekker geshopt zeg! echt leuk allemaal! @otm: fijn zeg dat je de 15% korting toch hebt gehad! @hier off to work today....
glimlachje ik vind vooral het name it broekje erg leuk! Wat heb je veel geshopt! Had je niet al een hele berg?
@wonderteam...hier gaat het al heel wat beter. Nog wel wat last van me hoofd en ribben..maar ik kan alles nu weer normaal bewegen. @Lynn en debby...thanks.... Debby...ik had veel in 86 maar daar is ze vooral wat lange mouwen dingen betreft echt uitgegroeid nu. Het name it broekje heb ik hier ook afgelopen winter gehad (bijna dezelfde)...en was echt wel een van de favo broekjes dus deze moest er wel weer komen ter vervanging.
Glimlachje, wat heb je een leuke dingetjes geshopt! B&L jurkje is natuurlijk top! Maar ook de Nono set is top! Debby, leuk jurkje van FZ, maar denk dat 92 erg klein zal zijn voor Emma. Puck past het iig niet meer. Otm, netjes van Hummbee. Ik heb zelf juist slechte ervaringen met hun retourservice... Uiteindelijk goed opgelost, maar daar ging wel een week of drie overheen. Even geheel off-topic: mijn mannetje slaapt al 5 nachten op rij van 22-6/7 uur. Ben helemaal trots!! Wij waren al verwend met Puck (sliep met 2 weken al deze tijden), maar nu ook nog zo'n heerlijk slaapmannetje . Heerlijk ik denk dat wij onze slaapgenen goed doorgeven. Zijn allemaal van die slapers hier!!
@Madeliefke...thanks.. Hadden ze dat jurkje ook maar in het geel...want van Bengh kan ik de 3/4 mouw knofje niet meer vinden..! oooh wat lekker een doorslaper....hier al ruim 1 1/2 en nog altijd niet doorslapen !!!
@wonderteam, heerlijk dat Mason zo voldaan was van zn dag school! Wat vergt dat een hoop van zoon kleintje he! @madeliefke, super leuk rokje van Desigual! Ik vind dat merk voor mezelf ook heel erg leuk! Heb er 2 jurken van! @futuremama, pff klint wel heftig. Ik Werk altijd 3 dagen in de week. Gelukkig nu nog voldoende vrijde dagen om tot november tijdelijk 2 dagen in de week te werken (zonder verlies van loon). @Debby, mooi die jurk van LoFff! Wel nog een beetje groot idd, maar als het winter wordt zit ie vast heel mooi!
@ Bloempje & Loesjuh; thanks voor de korting, heb een jurkje voor R geshopt. @ All; dankjewel, voor de knufs en warme woorden, gisteren was met recht een baaldag.....voordeel is dat het vandaag snel beter kan gaan @ OTM, erg leuke dingen geshopt @ Mirell; wil jij de foto van de mimpi cheerleader nog een keer plaatsen? Wil graag even zien hoelang het bij jullie is. @ Madeliefke, dat klinkt allemaal weer erg leuk, ben benieuwd naar de foto's. De rok is leuk. Wat supergoed van je mannetje! @ Lynn, toegeven aan de shopzin en weer streng zijn! @ Geke; leuke trui. @ Debby; leuke jurk, ik heb hem hier hangen van Lynn voor Y. V&D jurk is ook leuk. @ wonderteam, leuke rokjes. Vind de roze erg leuk. @ sweetbel; veel plezier vandaag bij Lief! @ shannen; leuke foto's in je album. @ glimlachje; super leuke dingen geshopt @hier; heb gisteravond ook van alles in mandjes gegooid en dr weer uitgehaald weer opnieuw gevuld en weer geleegd . Heb uiteindelijk deze jurk gekocht voor R, vind het wel mooi matchen met de rok van Y die ik van de week liet zien.
@wonderteam, leuk die rokjes van Billy en lilly! Hier nog getwijfeld, maar vind ze lastig te combineren qua kleur. Wat ga je erop dragen? @shannen, ben benieuwd naar je foto's! @glimlachje, super leuk geshopt! Dus jij hebt dat ook, als een broek van name-it je goed bevalt koop je hem ook in een maat groter haha. Dat doe ik dus ook! Ik vind broeken (vooral spijker) erg moeilijk shoppen, en ben blij als ik iets gevonden heb wat helemaal mijn ding is, mooi zit en mooi blijft haha. Wel met als gevolg dat de 2 oudsten met regelmaat dezelfde spijkerbroek hebben . @hier, ben benieuwd waarmee Hummbee vandaag komt met 35% korting haha! Hopelijk vandaag al mn Mimpi jurk binnen en het Doerak jurkje. Whoehoeeee. En zaterdag kraamfeest voor de 2 kleine meiden, heb een hoop kadobonnen gevraagd (van allerlei winkels) en hoop binnenkort wat leuke dingen maat 62 voor de twins te kunnen scoren. Maat 56 wordt al wat aan de krappe kant. Ze groeien zoooooo hard, ik denk dat ze al weer naar de 5 kilo gaan (kleine rolmopsjes hihi).
@pcootje, hoe is het nu met je meisje? Ik snap je best hoor, als ze zo vaak ziek zijn wordt je soms zo moedeloos van... Het moet maar gauw HEEL mooi weer worden! Ook leuk jurkje van Doerak! Ik had hem ook in mijn mandje, maar ben gezwicht voor de mimi jurk haha. Met 35% korting dacht ik, ik doe eens gek .
Pcootje, leuk jurkje!! Zal idd leuk combineren bij het andere. Otm, hier al een tijdje 62. Noppies spulletjes al aan de krappe kant. Meneertje was 3 weken al 57,5 cm. Het gaat zo gigantisch snel!
@ OTM; Dankjewel, eerlijk gezegd weet ik niet hoe het nu met dr is want ze ligt nog heerlijk te slapen. Vannacht maakte ze me wakker want ze had dorst en toen was de temp weer/nog 39,2, heb dr toen een zetpilletje gedaan. Ik krijg het idee dat ze op school niet voldoende ventileren en dat de bacillen maar rond blijven dwalen daar. Zal er na de vakantie eens met juf over hebben want hier wordt je idd moedeloos van. Wat doen die 2 meiden het goed zeg, nu al bijna 5 kilo.Super! Kheb ook mimpi dingen in mn mand gehad, maar dr ook maar weer uitgegooid want ik dacht ....."dat komt straks nog goedkoper " en daarbij baalde ik van mimpi omdat R dr jurk te groot is ( maar goed waar baalde ik gisteren niet van)