@madeliefke, zo die kleine man van jou groeit ook als kool zeg! Hier komen ze natuurlijk van de 1800 gram en maatje 44 wat nog ruim zat . Ze zijn nu zoon 53 cm, maar hebben echte dikke spekbeentjes haha! Mijn oudste 2 hebben maatje 62 min of meer overgeslagen.. die groeiden ook zo vreselijk hard! Ik had dan maatje 56 aan tot het echt niet meer kon (zo schattig die kleine pakjes..) en daarna eigelijk vrij snel over naar 68. @pcootje, mmm klint idd niet echt fris nee! Je frustratie herken ik wel haha. Ik hoop zoooo dat die mimi jurk al past.. maat 104 dus ff afwachten. Hopelijk na ze hem zaterdag met kraamfeest aan, of zondag met dopen (ik de het laatste, gezien ze zaterdag vast lekker zal ravotten met alle 40 kinderen die komen hah). Dus dan maar even " ravotbestendige kleding aan haha).
@OTM...jaals iets echt goed bevalt en tijdloos is komt het echt wel nog een keer terug. en ach wat maakt het uit als ze af en toe hetzelfde dragen...is ook weleens leuk. ooh en de moppies alweer bijna 5 kilo...dat gaat helemaal goed zeg! @pcootje...hopelijk is je meisje deze ochtend aan de betere hand. leuk dat jurkje van doerak! @shoppen.... hier nu online weer aan het rondkijken...ben sinds vorige week de trotse tante van een jongetje geworden..., Heb m al verwend met een LIEF setje en Noppies....maar lijkt wel alsof ik niet uitgeshopt raak voor hem...ga weer even verder snuffelen voor wat leuks voor hem. Het valt me niet tegen om voor een jongetje te shoppen...het is wel veel van hetzelfde..maar er is genoeg leuks te vinnden.
grappig, ik heb dezelfde combi gister binnen gekregen. Ik zal hem vrijdag of dinsdag wel aan doen en dan foto spammen
@ madelief heb je rok niet gezien! kijk soms gewoon over dingen heen denk ik of blader niet ver genoeg terug! ga even zoeken. Is tesske er nog? @ wonderteam goed geshopt.
@Miekje...ooh ben super benieuwd! heb nog even getwijfeld over het sjaaltje..maar daar vind ik haar nog wat te jong voor... Ja blousje is gaaf he..., heb paar keer getwijfeld...maar was te leuk!
gevonden! Hij is leuk.. gek genoeg ben ik niet zo van de desiqual voor kinderen. Terwijl ik het voor mezelf wel leuk vind.
Nee, daarom maar weet natuurlijk niet of ze voor en naschooltijd de ramen open hebben. Ik hoop het ook voor je. heb je voor de twins nog de kleertjes besteld voor de doop of toch maar niet? Speelkleding is dan wel handig voor zaterdag. Hopelijk heb je droog weer dan kunnen ze buiten ravotten.
@ madeliefke; ook al een een groei wondertje, gaat echt snel he?! @ jurk; dankjewel @ R. Ze is wakker met een temp van 38,4 heb dr maar zomers gekleed. Ben benieuwd hoe de dag verloopt. Momenteel hoor ik dr alleen hoesten en snotteren terwijl ze dr broodje opeet. @ glimlachje; gefeliciteerd met je neefje. Shop ze
ja, dat gaat zeer snel bij jongens. Ze groeien zo hard. Ik heb hier grote luiwammes! met zijn 72 cm en 8 maanden. S had deze lengte met een jaar. Maten met kleding kun je absoluut niet vergelijken. Deze meneer is zwaar en lui! zitten ach ik heb geen zin meer en gooi mezelf om. Wat hij goed kan is rammen met een rammelaar tegen alles aan. Hij speelt ook zo anders. S kon op deze leeftijd al met stapelbekers een toren bouwen. Deze meneer kijkt hoe snel alles kapot kan.
volgens mij is emma kleiner dan puch toch? Emma is 89 cm... ach ik zie wel. Anders gaat het terug op marktplaats!
*** klaagmodus aan*** @ lekkage; dr is net iemand geweest ivm het plaatsen van drogers, hij heeft ze maar weer meegenomen en foto's gemaakt. Morgen komen ze van dat bedrijf terug en dan halen ze alle laminaat en vloerbedeking dr uit in de kamer en keuken en ze verplaatsen al mn meubels naar droge delen. Dan minimaal een week de drogers erin en dan pas weer nieuwe vloeren laten leggen. Ik hoef jullie denk ik niet te vertellen hoe enorm ik hier van baal, we wonen hier net 1 jaar en alles is net nieuw:x Het meeste baal ik nog an het feit dat we straks een oude,houten, ongelijke stinkende vloer hebben met spleten en splinters. Mn meisjes kunnen straks niet eens op de vloer spelen pff khad nog even de hoop dat het allemaal wel meeviel. ***klaagmodus uit***
sweetbel: Super leuk jurkje zeg van mimpi. De haarband vind ik wel een beetje over de top, maar op een verjaardag mag dat toch. Shannen: Erg leuke foto's zeg van de je dochters!! otzm: Super service zeg van hummbee. Heb je nou nog doopjurkjes gekocht?? Glimlachje: Zo jij heb je lekker uitgeleefd zeg!! Ik vind de dingetjes van pom pom en loff en het groene jurkje en de roze kousen erg leuk!! Madeliefke: Heerlijk zeg dat hij 's nachts door slaap!! pcootje: Leuk jurkje zeg en ga jij je meiden ook al matchen?? Hier bij mijn oudste dochter ook gehad hoor steeds onverklaarbaar koorts, toen haar keel en neusamandelen zijn geknipt hield het op. Misschien daar eens naar laten kijken?? Miekje: haha moet wel lachen om je verhaaltje over het rammen met een rammelaar zie het helemaal voor me. Ik wilde hier bij mijn zoon op den duur alleen nog auto's van wader, little tikes of van ijzer, de rest overleefde het hier niet!! Debby: Leuk dat jurkje van Frendz
Ik was trouwens gistereavond bolero aan het passen en hij zat zo raar, zat hij op zijn kop. Hebben jullie ook weleens zulke acties. Ahum ga hem toch voor een maatje kleiner ruilen, vind hem van achteren goed en van voren wijd! Nou shop mezelf naar boven moet nodig stofzuigen daar!
Diadeem; dankje. Matchen doe ik al vanaf de dag dat Y is geboren. Het lukt me niet iedere dag maar probeer het wel zoveel mogelijk. Vind het behalve mooi ook wel handig in de wasmand, heb je sneller een machine van dezelfde soort. De amandelen? Denk het niet want dat had ik vroeger vaak ontstoken en daar was ik goed ziek van. Houd het in ieder geval in mn achterhoofd. Hahaha ik heb ook wel eens staan vechten met een bolero en snaptte maar niet waarom het zo raar zat......tot ik de zakjes bij dr schouders zag