@lynn, hier ook nog steeds een diphoor @diadeem,vanaf 122 hadden we hem in het wit met kleurtjes. Zo ik ben hier aan het wachten op mijn zus en dan ga ik zo even 25% korting bakkaboe shoppen
loff jurken: is het niet voor mij... maar ik vind het soms wel heel gaaf staan bij andere kindjes. wonderteam: benieuwd hoe dat vest staat! op het eerste gezicht we erg fel van kleur maar kan heel leuk zijn. blijft zo leuk dat je hier verschillende smaken en stijlen ziet! heb in mijn album pasfoto's gezet van kiezeltje setje met vestje van bomba (let vooral op geinende Jo, ze waren net uit bad!). weet het niet helemaal, het rood kan op zich maar misschien toch mooier met wit vestje en legging?
anders is het vestje wel heel leuk bij deze jurk maar vind ik altijd zo erg! heb ik iets goedkoop gekocht, moet er iets duurs bij om het af te maken... sowieso wachten op de sale! Mooi uitgewerkt jurkje van Bomba for girls | Kixx Online kinderkleding & babykleding
ps welke maat heb jij? Ik 104, vond het groot vallen in vergelijking met de shirtjes van shoeby (overhemd maat 110)
@wonderteam: *knuf* ben jij nog wel die 10 kilo kwijt of ben je nog weer aangekomen? @diadeem: tnx! ja jammer, maar ach ik kom wel weer een andere mooie jas tegen... @debby: ik denk dat smalle jurkjes emma ook wel mooi zullen staan hoor!
whaha, ik dacht toen net nog, zou je het nog zeggen Mason was dus mee en hij zag shirt en was gewoon helemaal verkocht Ik zei nee Mason die doen we maar niet, we hebben ook al 2 andere dingen. Begon hij ineens heel erg verdrietig te huilen en hij zei: ja maar mama ik vind hem zo mooi........ Toen kon deze mama het niet weerstaan
haha, had ik kunnen weten bedankt allemaal voor de reacties op de jas, ik ben benieuwd hoe hij staat, is voor mij wel redelijk gewaagd.
ah, wat lief! Jo had op zijn verjaardag zondag een H&M shirt met motor erop aan omdat ie die zelf het mooist vond. wel een leuk shirt hoor maar ik dacht leuke Retour blouse
ja ik weet niet wat het is, zit ook niet echt lekker in mijn vel, ben ook snel sjachie en geirriteerd....is al 2 weken zo inmiddels...
Ik ben 2 kilo zwaarder...dus moet echt weer de motivatie vinden want anders verlies ik die 11 kilo weer...is inmiddels dus nog maar 9 kilo...
whaha, herkenbaar zulke situaties Maarja dan is het heel moeilijk om ze te weerstaan hé. Maar bij deze nog gefeliciteerd!!!
Lynn, bedankt voor je reacties in mijn album. dat blauw had ze vandaag weer aan, staat dr zo mooi! tuniekje is al haast alweer te klein helaas, krijg het haar nog net aan. haha en de mouwen zijn veel te lang (dikbuikie is het ook). sterkte meid! ben je niet wat gaar van snel veel afvallen? kun je ook sjachie van worden toch?