Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier deze foto... zo hoort die jurk toch niet te vallen???
    heb maar een 98 genomen daardoor...

o en zuurstokgehalte... haha ja... ze hebben hem ook in wit en paars. paars vond ik ook mooi maar ik wilde nog een roze jurk.

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mirell, Pipa! Dolphins beach! Beeldschoon!

Koninginnedag, ik ben jarig dan! Misschien rondje Vondelpark, maar eerst komen mijn ouders taart eten (mrt cadeautjes!!!!) en smiddags komen zij en mijn schoonouders eten. Normaal gingen we met een grote groep vrienden naar Amsterdam, maar dat doen we nu niet meer. Kan m'n kleine niet missen op mijn verjaardag natuurlijk.

Debby, ben benieuwd wat je gaat kopen haha!

Jingels, leuke schoenen! Zullen leuk staan!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sweetbel ik koop altijd wel wat speelgoed en af en toe wat kleertjes. soms heb ik mazzel. ik had vorig jaar een name it jasje van 3 euro en een salty dog shirt voor 1 euro en een carbone rokje van 1 euro. wel allemaal te groot maar ze passen nu allemaal dus ja... het name it jasje was toch niks voor mij dus heb hem voor een tientje doorverkocht haha!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Haha Deb, doe je goed! Ik stond een paar weken terug op de Ijhallen, en heb daar toen deze tafel gekocht chicco activity tafel - Google zoeken en een koekjespot van fisher price, samen voor 10,50!! Tafel was nieuw 60 of 70 euro geloof ik! Allebei nog zo mooi, geen krasje erop. Was echt mazzel!

5. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh, het is die ronde tafel..niet zo handig gedaan..

Ik ga ook naar bed, welterusten!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha dat is niet duur!

ik ga regelmatig naar rommelmarkten.

heb altijd wel koopjes.
    vorige keer een mim pi zomerjurk (zal nog wel een keer langskomen) waar ik mijn oog al op had voor 7,50. en 2 keer een jottum jurk. 1 van 4 euro en 1 van 7,50.en nieuwe shoesme schoentjes voor 2 euro en een mega bak duplo voor een tientje.
    verder ook gewoon leuke, merkloze dingetjes. maar je moet wel goed zoeken tussen de verwassen zooi.

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dit is wel de mode van deze zomer. Korter! Ik heb 1 wijder jurkje ook op deze lengte. Hoorde zo! Wel benghmaat roze.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje dit is een jurkje van vorig jaar :) en ze staat naar achteren waardoor het wat langer lijkt dus eigelijk is ie nog korter. nee ik vind het helemaal niks.

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jemig, het gaat hier wel erg hard!!

@Sweetbel, haha, rokende pinpas :D Ook wel eens last van ja..
    Erg leuke kinderwagen! Heb daar ook nog over getwijfeld toen wij er een zochten. Maar toen was ze wel al ouder, lopen heeft ze niet achter een poppenwagen geleerd. Ze heeft wel het poppenhuis van Janod nu. Ohh en die loopfiets is ook geweldig!
    @poppen, mijn dochter heeft een baby born pop en een met een zacht lijf en hard hoofd+ledematen. Die moeten altijd poppenluiers om ;) (want kleine kindjes hebben luiers om). Verder heeft ze ze een periode veel getemperatuurd. Maar verder doet ze er niet heel veel mee.
    @Mirell, setje met de stippen staat haar heel leuk!
    Ah, ben je ook zo'n kiezeltje-fan! Ik vind niet alles leuk hoor, maar heb wel eea ervan en dat zijn/waren wel de pronkstukken van dochters collectie ;)
    @wijde/stijve jurken. Ook niet echt mijn smaak, maar het kan idd erg chique staan (mn feesten), ligt ook aan het kind dat erin zit.
    Mijn dochter is wel gek op 'draairokjes', dus daar voldoen ze wel aan! Zo had ze gisteren juffendag en mocht ze haar 'prinsessenjurk' aan (klokkend jurkje met voile). Nou, het kind was in de wolken, voelde zichzelf volgens mij nog jariger dan de juffen. Die jurk wil ze liefst iedere dag aan ;) Hij staat wel erg schattig hoor, maar niet echt een speeljurk.
    @Glimlach, leuk setje van kiezeltje :)!
    @Ontzettendtrotsemama, soooow dan kun jij lekker gaan shoppen dus!

Vandaag voor mezelf 2 paar schoenen geshopt, ballerina's en sandalen met sleehak bij Manfield. Had geluk, 2e paar 50% korting. Ging eigenlijk voor (halfhoge) laarzen, maar kan maar niets echt leuks vinden dat ook fijn zit.. Dus dan maar deze ter compensatie ;) Nu moet het dus snel wat beter weer worden!

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meiden wat is een leuk bod voor een jurk van bengh op marktplaats?

ik wil nog wel verder proberen met die wikkeljurkjes maar eerst ff tweedehands. ik moet nog wennen...

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

thnx voor de felicitaties :)

zoooo ik was om 5.10 al wakker :$ Mason was klaarwakker en zenuwachtig voor zijn verjaardag haha.

Nou zo kon ik wel mooi op tijd alle taarten en hapjes al maken :D

@mariomama, stoere broek!!
    @glimlachje, leuk geshopt. Kiezeltje rokje is erg mooi!!
    @sweetbel, leuk die loopwagen! oh dat zijn mooie koopjes :D
    @lynn, oh zo cute die foto :D ah dat is zeker lief zo'n berichtje.
    @miekje, super verjaardagsjurk!!!
    @otm, heerlijk zeg zo'n geslaagd kraamfeest :) en dat wordt lekker shoppen:D Fijne dag vandaag :)
    @debby, wauw vind die witte prachtig!! Veel plezier koninginnenacht/dag. Hier ff de stad in morgen denk ik :)
    @jingels, leuk :)
    @mirell, veel plezier vandaag met de show!!!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wonderteam vier je het vandaag? heel veel plezier dan alvast!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ja, :) Dankje wel!!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wonderteam, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!

Aerovinol, lekker die 50%! dan moet je wel twee paar nemen haha!

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden gisteravond uit eten geweest met mijn beste vriendinnen dus geen tijd om mee te kletsen maar heb aardig bijgelezen even kijken wat ik onthouden heb!

@ glimlach leuk geshopt kiezelset erg leuk!

@ miekje gave verjaardagsjurk van Bengh zeg.

@ lynn vind het echt een mooie jurk maar zou hem ook zelf nooit kopen voor mijn meiden!

@ debby mooie jurken roze staat Emma denk ik erg mooi!

@ sweetbel lekker geshopt dus! Leuke kinderwagen!

@ wonderteam gefeliciteerd met Mason maak er een leuke dag van!

Wij gaan hier met koninginnedag eerst mee lopen met de verkleedoptocht de meisjes gaan als elfjes! Daarna naar de rommelmarkt en s middagzon nog even op het dorp kijken!

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: ik vind de jurk ook te kort op dat plaatje. Ik hou er ook niet van als het zo kort valt, vnml. op de achterkant, daar kan ik niet zo goed tegen :D

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn nee dan zie je de halve luier. ik had altijd de neiging te lang te kopen. ben daar nu wel vanaf gestapt maar zo kort vind ik niks.

maar die jurk is dat meisje gewoon te klein. emma had ook zo een model vorig jaar en dat elastieke gedeelte zeg maar, de top, die zat toch echt tot lager...

18. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    oud model! 15 euro.. Maar ik denk dat de meeste verkopen voor 25 a 30 euro...

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje ok ik heb 15 euro geboden op 4 jurkjes die er al langer op staan. ik kijk wel of ik een tegenbod krijg. ik wil ook wel 20 betalen dan... ze zijn best duur nieuw toch? 60 euro of zo?

20. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dat is zeker het proberen waard. Die met de grote bollen is al 3 jaar oud.. Dus denk dat 20 euro dan max moet zijn! Die Mirell ook heeft met bloemen is van vorig jaar. Ik heb hem verkocht voor 22,50 euro. nieuw 70 euro.

Deel Deze Pagina