heb even snel jullie gelezen maar ik merk ook dat glimlachje en teskke net als ik de boel niet kunnen bijhouden? Of meiden is er wat anders met jullie aan de hand? mirell> was benieuwd waarom je de mode show moest lopen? Hoe was het? het was vandaag toch? Ik kon dat groenje jasje op de foto niet zien :-s begreep niet waar ik moest kijken. Zag wel wat groens maar denk dat ik een bril moet ofzo.
Van Tesske al heel lang niks gehoord, heb echt geen idee waarom? hoop niet iets ergs? Glimlachje leest wel mee en post ook wel soms...
@slc...k kom nog wel eens ff spieken en posten. Maar jeb t wel heel druk waardoor k niet alles bij kan houden. Was n tijdje afwezig ivm ziekte van me kleintje en een lelijke val die ik heb gemaakt Tesske zie ik hier idd ook niet meer
Ik houd jullie ook niet bij, daarbij gaan veel discussie over al dan niet big gypsy of jottum jurken, waar ik gewoon heel weinig over te melden heb. Vandaag geshopt: z8 outfit (20 % korting bij lokaal boetiekje). De dubbele polo, in het wit, met het bijpassende shortje, ook wit (wel erg wit, maar vent wilde het zo graag....). Ga ws vanavond de andere korte broeken van z8 nog bestellen, want bij z8 zelf al uitverkocht in mijn maat, en elders zie ik die ook heel weinig... Zag nu ergens 25% korting online, dus moet die maar pakken.
Zyzou 30 procent met code regenkorting. Ik ga in de sale voor mijn mannetje weer inslaan. Hoop dat hij dan al in borz kan of bomba for boys.Zo gaaf!
djmomo ja jongens kleding vaart niet het voortouw. Joh glimlachje ik heb echt veel gemist levende in die grot van me. Gaat nu alles ok? Lekker ook morgen vrij. Ik ook ben zo blij ermee. Vandaag een mega off day gehad namelijk. Veel plezier morgen op koninginnedag koopjes shoppen. Xxx
Miekje, zyzou heeft dan weer niet de oranje short... Boraz vind ik te duur. Bomba for boys kenniknie. Slc, het wordt al iets beter, maar de meisjesmama's lijken toch de overhand te hebben/houden. Oh, voor Sjaak trouwens ook nog een overtrek gekocht met Takkies (de jip en janneke hond), was heel erg in de ramsh bij hema. Voor dat geld neem ik hem mooi vast mee!
DJ momo: dat is nog eens lekker 25% korting op z8. Vind z8 echt super! Alleen is dan weer het nadeel dat iedereen dat vindt want ik zie overal jongetjes met dezelfde polo's hi hi..
lynn, schattig die poppen. otm, wat zijn jullie lekker verwend zeg, woehoe lekker shoppen!! debby, ik vind de jurkjes allebei erg schattig!! En die bengh jurk ook errug leuk. wonderteam, leuke verjaardag gehad?? sweetbel, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! zo weer bijgelezen.. Ik ga morgen eerst ff met mn moeder over de rommelmarkt lopen voor wat leuk speelgoed ofzo en s middags met ons moppie nog even, mag ze zelf nog wat uitzoeken. Daarna lekker terrasje pakken en s avonds uit eten.
tulip heb je kunstelkanjer site eens bekeken. Superr leuk! Stempelen met een kurk. Tuurlijk!! Goed idee joh!
@allemaal. bedankt voor de leuke reacties! Idd lekker shoppen, zodra ik weer wat nodig denk te hebben hihi. Zoals beloofd de foto's van het dopen, en de kinderen. En de heerlijke taart die mijn lieve (schoon)zusje heeft gemaakt voor het kraamfeest van onze meiden...
wat een leuke foto otm, en wat moet jouw man zich rijk voelen, van 5 vrouwen de belangrijkste persoon in hun leven tot ze allemaal vriendjes krijgen, dan zal hij het druk hebben om alle schoonzoontjes te screenen
Tulip, ik tel er vijf! Had je zelf ook al gezien. Zo, berg basics op WE beteld, zowaar ook voor mezelf. Denk dat vrijwel alle terug gaat maar goed
Wat een superstel, mag je trots op zijn! (Kan alleen de jurkjes van de twins niet goed zien ) En wat een gave taart!
@ SLC, whaha, 2 pakken sap @ OTM, leuke foto van jullie 6-en! En wat een prachtige taart!!! Ik heb die babymold ook gekocht, binnenkort eens uitproberen
OTM> vind jullie er goed uitzien voor 2 ouders van 4 kinderen! Niets vervelends bedoeld hoor maar dat valt me wel op als je een foto post. Gaaf die taart! Vind die baby's ook zo mooi he.
diddlmouse hoe voel jij je eigenlijk. Je gaat de laatste loodjes in he. Voor jou straks ook een 3e wonder! WOW