Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de liefhebbers,nog een kiekje van N. in haar doopjurkje.

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mowikids met code face01 nog eens 10 % extra korting.

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nou hier een zeer geslaagde verjaardag gehad die we zelfs uiteindelijk nog buiten konden vieren. Mason is echt super verwend en heeft echt weer voor uren/weken/maanden speelplezier.

Hij was helemaal in zijn nopjes :D

@futuremama, sorry daar ben ik ook nooit zo goed in met prijzen.
    @debby, leuk jurkje!!
    @diddl, ik ben ook niet zo van het 2e hands. Speelgoed heb ik wel eens gekregen en dan doe ik het vaak (als het kan ) in de vaatwasser.
    @tullip, dat wordt vast een gezellig dagje morgen :)
    @slc, Ik vind hem wel geweldig gevonden 2 pakken sap erin :D
    @djmomo, altijd leuk zo'n extra korting. Die polo is ook erg gaaf!
    @otm, prachtige foto!!

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ohh schatje hoor!! Lekkere bolle wangetjes!!

@ SLC, hier gaat alles goed hoor, thx!!
    Ja nog even en dan kunnen we ook van ons 3e meisje genieten!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @OTM: prachtige foto zo'n mooi gezin! Heerlijk! Genieten! en wat een schattige taart met die twee kleine babietjes erop!

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Otm, SUPER!!!!!! :)
    Hoe is het met de meiden? Doen ze het goed? Hier was Sep de kluts helemaal kwijt. Hadden een familieuitje bij een speelboederij vanmiddag en dat waren iets teveel prikkels denk ik. Hij heeft 5 uur! niet geslapen. Nu thuis even lekker in de tub en knock out ;) Kan me voorstellen dat jouw meiden na 2 drukke dagen ook even weer toe zijn aan een dagje niks :D

7. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jottumjurk, er gaaf maar zou hem zelf ook nooit kopen. Vind het ook echt een feestjurk voor een hele speciale gelegenheid.

@lynn, veel plezier van je nieuwe camera! Wij mogen er vast van meegenieten hier hihi! En fijn dat de jurk helemaal goed past bij het bruidspaar!

@glimlachje, kiezeltje set HELEMAAL TOP! Rest is niet mijn smaak.

@sweetbel, leuk een pop met poppenwagen voor haar 1e verjaardag! Heeft J. hier ook gekrege (alleen was dat geen poppenkind haha).. C overigens wel!

@Diddl, wat voor fiestje heb je gekocht? Hier de Loeki Prinsess voor J. 12 inch geloof ik. En alweer bijna 34 weken... wat gaat het hard! Nog maar een paar weekjes!!! Ben benieuwd! Ook naar de naam :D!

@Loesjuh, leuke foto van je meisje met poppenwagen! Je ziet gewoon dat ze plezier heeft! Leuk hoor!!

@miekje, nu al een verjaardagsjurk gescoord haha, leuk hoor! ik moet nog es denken voor C.

@debby, jottumjurken niet zo mijn smaak. Vind het vaak bij andere kindjes wel geweldig staan, maar ik houd meer van stoerder hihi.

@arevinol, welkom hier! Leuk geshopt, schoenen vind ik altijd zoooo moeilijk! Fijn dat je 2 paar hebt kunnen scoren (met leuke korting!!)

@wonderteam, gefeliciteerd met Mason zn verjaardag! Hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!

@diddl en debby, hier ook beetje "vies" van 2ehands speelgoed haha. Ik verkoop wel, maar koop zelf niet haha. Het voordeel op kleedjesmarkt is natuurlijk wel dat je kunt zien bij wat voor mensen het vandaan komt. Dat zie je op marktplaats natuurlijk niet.. vandaar dat ik op marktplaats ook zelden wat koop.

@pcootje... pff klinkt niet fijn, Hopelijk heb je gauw je "eigen huis" weer terug. Knuff.

@tesske, ook al een poosje niet van gelezen...hoop dat het goed met haar gaat.

@djmomo, klinkt leuk van z8! Ik denk als ik een zoon had dat ik ook veel van z8 kocht haha. Voor de meiden ben ik op de kleding zelf een beetje uitgekeken (heb er niet de volle prijs voor over iig). Vind het elk jaar een beetje van hetzelfde. Ik houd van een beetje meet kleur en verrassendere kleding.
    Takkies dekbed : FOTO!!!! Lijkt me enig... vind dat zoon schattig beestje (met schattige naam haha)

@madeliefke, hier gaat het goed met de meiden! Gelukkig geen heftige reactie op alle drukte (behalve knockout slapen haha) maar dat vind ik niet zo erg haha. Ze slapen dwars door de voedingen heen. Morgen maar weer het normale ritme oppakken. Hoe is het met Sep? en met jouzelf?

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Otm, prachtige foto's trouwens! Klinkt als twee geslaagde feestjes. En respect v oor je antwoord! Takkie dekbed moet nog even wachten, hij ligt voorlopig nog heerlijk in t ledikant (en na een ruim maand ellende, slaapt ie nu al weer een week goed, halleluja!).

Zag hier ook nog lieve poppenmoedertjes! Leuk hoor.

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefke, ik las in de gauwigheid geslapen ipv NIET geslapen... arm manneke.. hopelijk wel een goede nacht voor jullie! Knuff.. Ik herken het van C, die was echt van het minste of geringste overstuur... Drukke dag = hele avond krijsen. Gelukkig zijn deze meiden wat rustiger van karakter haha.

C. heeft wel al 2 dagen flinke diaree, echt hele vieze luiers, en koorts. Gelukkig is ze wel goed in haar doen dus op de vieze luiers en slecht eten na is ze goed in haar doen.

@hier vrijdagavond heerlijk een avond voor mezelf geshopt. Een zwarte jumpsuit, echt sueprgaaf! Foto volgt komdende weken wel een keer. Verder nog ene leuk blauw met wit tuniek/jurkje met witte tregging (wel gevaarlijk met 4 kleine kinderen haha) en nog een shirtje. Goed geslaagd dus!

10. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@otm.. Prachtige foto. Wat een rijkdom zeg!!!
    super mooie taart met die babytjes hihi!

11. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @swl, bedankt voor je lieve compliment. Niet alle dagen loop ik er zo netjes bij hoor haha. Heb soms ook echt even een offday, en loop dan lekker de hele dag in huispak haha. Gelukkig zijn de nachten hier goed, dat scheelt een hoop! En zoals je kunt zien heb ik een hele vrolijke en opgewekte man, heerlijk is dat! We zijn erg druk met de kinderen, maar o zo gelukkig met elkaar! (dat is helaas een paar jaar geleden wel anders geweest.. voodat de kinderen er waren waren we op een haar na gescheiden... nu zooooooo blij dat we voor de zware weg gekozen hebben.. en kijk nu eens!) Echt ik kan wel janken van geluk!

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, nog meer z8 besteld (nog een polo, die blauw/groen gestreepte, die iemand hier laatst ook liet zien - sorry ben heel slecht met namen - joggingbroek, en de 2 korte broeken). Wellicht gaat deel weer terug, maar dat zien we dan wel.

13. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Hier even bijgelezen, maar ontzettende koppijn dus even geen zin om op iedereen te reageren.. Sorry

Zag wel leuke dingen voorbij komen..

OTM wat een mooie foto's wat groeien ze goed zeg.. lekker genieten..

14. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja, was trouwens bij mamzie.nl (rilllllll van die naam, maar goed) kortingscode is oranjeboven en als je eerst inschrijft voor de nieuwsbrief cq profiel aanmaakt, krijg je nog 50 'mamzies' (2,50 euro geloof ik).

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @momo: lekker z8 geshopt dus, vind z8 voor jongens erg gaaf! leuk!

@ik heb iets anders geshopt: een pedicure en gezichtsbehandeling lekker helemaal voor mij alleen! Vrijdag ochtend, als Niekie naar kdv is! heerlijk hoor!!!

16. Glimlachje

@Lynn...dat is wel heel lekker hoor!
    Ga daar maar lekker van genieten.
    @DJmomo...lekker z8 geshopt...vind het voor jongens echt heel leuk. hier ook aan het kijken bij mamzie voor me kleine neefje..kan ik het zelf ophalen als ik woensdag weer in eindhoven ben.

17. Glimlachje

@lynn...nog ff een vraagje
    JIj hebt kleertjes van Porto Azul...hoe valt de 92/98? als een 92 of meer een 98?

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou als een 92/98 :D
    valt ruim dus, ik heb een jurkje in die maat die is echt veel te groot maar sommige vestjes kan ze wel al aan nu, maar mouwen zijn nog wel lang...

19. Glimlachje

haha...oke dat wordt wachten op de sale voor volgend jaar dus....!
    zag wat leuke bolero's en een leuk jurkje en blousje..(deze kan wel voor onder iets)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Om mooie foto! Ik ben goed geslaagd oP koninginnedag. 4 vingino shirts en 1 vingino broekje voor Sam. En wat vormpjes o
    Te kleien en een Dora boekje bij de dochter van mijn vriendin. Ben benieuwd naar morgen...

Deel Deze Pagina