Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ debby, goed gekocht! wilde dat ik wat makkelijker was..
    Ik heb smetvrees of zo. Jeetje maar wat verkopen mensen een meuk. S wilde graag een ijsje kopen voor haar centjes ik helemaal blij en rondje draaimolen. 1 boekje van 0,50 cent bij een vriendin van mij. Dan weet ik teminste waar het vandaan komt.

conclusie, ik koop alles liever veel te duur!! Zie mensen met hele vuilnistassen aan spullen lopen.

vanmorgen mocht ik met dochter op stap en nu papa. Ons menneke is ziek.. spuugt alles uit..

2. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat cool, dit zou ik zelf dus ook kunnen dragen!!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Haha Mieke ik heb daar helemaal geen last van. Emma had van dr eigen geld een babypop en een verzorgingssetje gekocht. En een ijsje en sminken gekocht... Toen was ze er wel klaar mee. Maar ik ben gisteravond en vanmorgen zonder kids gegaan hoor

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Miekje, hihi, zeer herkenbaar hoor :D

5. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debby... goed geslaagd hoor.
    Hier even de deur uit geweest met kleine..maar ben zowaar in looppass weer terug gekomen...krijg het zo benauwd van die menigte en oooh wat een troep verkopen en kopen mensen zeg!
    ook ik koop liever veel te duur... koop sowieso geen 2e handse spullen...kleertjes zelden nog maar..of ik moet echt weten bij wie het vandaan komt.

Nog wel bij het plaatselijk boetiekje dat vingino verkoopt een vingino Owen gekocht voor me kleine neefje...ze had nog maar een aantal stuks en van elk model nog maar 1, dit was enige in een piepklein maatje en dat voor 10 euro :p ben nu online op zoek naar een leuk polotje van Tommy of Ralph lauren...
    Me broertje verklaarde me alweer voor gek...:p

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    meiden ik heb een vraag, heeft een van jullie wel eens besteld bij 4bengels?
    en de polo's van ralph lauren, hoe vallen die?

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: goed geslaagd hoor!

@miekje: herkenbaar...ik ben ook wel een muts daarin..maar ik heb een periode echt smetvrees gehad en ondanks dat ik daar wel zo goed als genezen van ben, ben ik met de tweedehands spul wel wat voorzichtig.
    Maar eerlijk gezegd vind ik die rommelmarkt kraampjes lopen helemaal niet echt leuk, ik kan niet zo goed tegen dat geslenter, krijg dan pijn in mijn rug en heb het na een uur dan wel weer gezien....:)
    Overigens mijn eigen rommel: ik geef echt veel weg of breng naar de vuilstort...ik vind dingen al gauw in de weg liggen dus tegen de tijd dat het koninginneag is heb ik nooit rommel liggen...

@mirell: staat je goed!

@hier vanochtend spelletjes gedaan in het dorp, was gezellig, vanmiddag dikke 3 uur geslapen en nu nog even lekker in de tuin want het is nog warm!

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debbie, mooie score voor Sam! Heb dat paarsige shirt ook (van mijn moeder vorig jaar ofzo gekregen).

Hier slechts een Bumba puzzel gekocht die er nog als nieuw uit zag. Verder bij de kinderen van een vriendin een stapel triqo's. Vond het zo schetig hoe ze stonden te handelen, en dit was het enige wat nog beetje interessant was hihihi.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, ik vind Ralph verder heel normaal vallen, trouwens. Heb er een, maat 12m, en die past nu nog prima (morgen weer aan). Heb verder vnl chino's en jeans en overhemden van RL, valt ook ok. Mss broeken iets aan de korte kant.

10. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand een app op iPad of iPhone om de garderobe van de kinderen in bij te houden? Ik koop in sale altijd vooruit, maar vergeet altijd wat ik al heb hihihi

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

patje mag ik je pendelen? Ik zoek oefenmatriaal :)

miekje> shit he beterschapjes.

debby> hahaha ik moet zo lachen zag je plaatjes en tekst ook al op het andere topicje. Nu moet je dubbel bijhouden. Wordt je niet gek dan??

mirell> gek genoeg het staat je goed zeg!

12. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk Debby!

Jilly is van Shoeby.

Hier qua kleding alleen een tumble&dry jeans (1 euro, als nieuw) en bergstein laarsjes.

13. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me een slim plan, laten leren op 12 inch. Is hier ook gelukt, lijkt klein qua trapas zeg maar, maar nodig om bij de grond te komen (K is ca 104 cm).

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @momo, thx... lees zoveel verschillende dingen erover..

@sweetlake, ja hoor! wat wil je weten :)

15. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad ook een beetje veel ouwe troep gezien, als niet-kleding heb ik een playmobil ark van noach (die moet nog in bad :) 2 euro) , wat poppenkleertjes van babyborn voor E (even wassen) en K heeft wat autootjes (Siku tractor etc) uitgezocht. Vooral leuk om K te zien kiezen wat hij met zijn 'centjes'wilde doen.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc ja wel een beetje

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier was nagenoeg niks te doen en we waren pas laat (16.00) in het dorp. Sep had vandaag een enorme slaapdag. Moest natuurlijk inhalen van gisteren... :)

Maar heb dit weekend nog een Billy&Lilly setje voor Sep gekocht (Cally) en een jumpsuit voor Puck (Miekje)

We kunnen onderling wel een mooie ruilbeurs opzetten :D

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

wie verkies je debster :p
    Hahhaa
    sterkt ermee. Moet er niet aan denken.

patje20> pb me even je naam en achternaam. Geboortedata en woonplaats. Alleen zie je onderschrift. Voor mij een uitdaging en anders weet je het bijna zeker dat t weer een meisje is ;)
    Ik pendel niet maar zoek allergieen op met de biotensor.
    Meiden mocht je je soms raar voelen enzo. Ik kan kijken waar je momenteel intolerant op reageert. Zoek dus oefenmateriaal.

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc haha wat denk je? het is daar ook gezellig, maar zijn vooral kleine kindjes... ach ja... ik heb geen leven met een man die s avonds altijd werkt en een tv die nooit uit staat ;)

slc ik voel me niet raar... zit best wel lekker in mijn vel... dus helaas geen oefenmateriaal...

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    net ff geld overgemaakt... 120 euro naar hummbee, 100 euro naar all4kidsoutlet en 25 euro naar het bengh jurkje... en ook nog 80 euro uitgegeven op de rommelmarkt... 325 euro armer in een weekendje aan kinderkleding.
    ik zeg tijd voor een shopstop...!
    alleen die loff jurk wil ik nog echt... dus met de eerste de beste kortingscode bij designerkleding.nl of kinderkleding.nl ga ik die aanschaffen...

Deel Deze Pagina