Ohhh wat een smelt-foto madeliefje!! Hier ook wel een beetje smetvrees idd. Kreeg echt de kriebels bij al die kraampjes. Mn meiden hebben dus allebei iets bij de hema gekocht van hun centjes
Koninginnedag: K heeft ook nog een stoere Loekie step gekocht voor 4 euro! Even aan zitten sleutelen met papa spatbordje zat los maar hij is nu helemaal goed! Wij waren trouwens bij mijn ouders op de camping bij Maarn oranjetompoezen eten (traditie) en gingen daar even naar de markt. Erg leuk, leuker dan hier in de stad!
aaahhhh wat een klein dropje!! @Smetvrees: houten paddenstoel is al flink gepoetst. Keukentje zal ik ook nog even flink onder handen nemen. Kan ik donderdag pas ophalen bij een winkel waar zij werkt. Ze zoekt nog even alle potjes en pannetjes etc voor me op
@mirell: wat een lieve foto van de meisjes zeg! cute! @madeliefke: wat een heerlijk ventje in zijn mooie bedje! @futuremama: loff valt wel goed op maat vind ik met alles. Alleen de wijde rokken vallen ruim, maar jurken vallen gewoon op maat. @hier: heb net lekker de schuur uitgeruimd, is het weer netjes, tuin gedaan en voorkant geveegd, wij zijn mooi-weer proof, kom maar op met de zon nu hoor!
wij zijn druk bezig... houten terrasplanken bankirai zijn binnen andre is nu de zijkanten schutting aan het beitsen het word gedaan met blanke lak antraciet kleur erdoorheen ff plaatje erbij hihihihi en dan kan ie donderdag gaan beginnen het terras te plaatsen
@ madelief, wat snoezig. Het is een lekker mannetje Hier ook hele dag huilen en hangerig, op zulke dagen ga ik graag werken. Pf kan daar nooit zo goed tegen. Zeker als je leuke plannen had en aan huis gekluisterd bent
leoschepje dat nieuwe setje was gewoon op een kraam van een winkel denk ik. alleen maar nieuwe dingen, mim pi, doerak, petit louie... was ook niet goedkoop, 20 euro. maar vond het wel te doen.
Aah Sep wat een liefie zo heerlijk in zn bedje.. Debby: jij bent super geslaagd zeg!! die shirtjes super leuk!! Mirell.. wow wat een gave kleding!! Was erg leuk die modeshow... Bizar om te zien van foto's maar ik had jou man precies zo verwacht.. dat je je toch zo een beeld kunt vormen.. ju
Ik heb een prachtige foto van Sep gezien, prachtig! Mirell: dat groene jasje vind ik geweldig. Groen is hip! otm: was te laat helaas voor de foto. Ik ben niet zo van de vrijmarkt, ik vind er gewoon niet zoveel aan. Vooral al die dronken mensen irriteren mij mateloos. Ik heb mijn dag zinvol besteed, heb al mijn dochters zomer kleding uitgewassen, dat waren 3 volle wassen. Heerlijk om naar die zomerkleding te kijken aan de lijn. Zoon´s kleding vorige week al gedaan. Manlief is de hele dag bezig geweest met de terrasoverkapping ( hij is zelf hovenier), dus onze dag was goed besteed.
Iedereen is dus met de tuin bezig? Wij moeten ook. De tuin ziet er niet uit. Denk dat ik hem in juni oPnieuw laat betegelen
Nou vandaag is Mason echt jarig en hebben we de laatste dag bezoek ( paar buren met de kids) Ben er dan ook wel helemaal klaar mee haha. @2ehands, hier ook niet echt van hoor. Terwijl het toch soms hele leuke dingen voor leuke prijsjes kunnen zijn. Vrijmarkt zijn we niet geweest ,ik heb echt een schrufthekelaan die drukte @mirell, groene jasje is echt top! Schoenen zijn ook leuk! @debby, nou dat is echt leuk gescoord hoor!! @miekje, haha ja hier ook vaak te duur. Hoe is het met de ziekenboeg thuis? @djmomo, haha ja dat zou een mooie app zijn @mariomama, ja die 2e jurk vind ik ook erg mooi. @glimlachje, leuke dingen! @futuremama, mpoi die jurk van Loff @mirell,mooie foto zeg!! @madeliefke, ahhhhh prachtige foto!! Hopelijk knpat hij snel op. @mariomama, koopje zo'n step!! Ik ga ook nog even proberen een 12 inch fietsje te zoeken voor Mason om zonder zijwieltjes te oefenen. @lynn, oh lekker even zo opruimen hé
Mirell, wat een stoere sleehakken! Stoer en toch supervrouwelijk! Je mannetje is goed bezig in de tuin! Wonderteam, snap dat je helemaal klaar bent met de verjaardagsvisite. Mason zal zich wel echt jarig gevoeld hebben . Vanaf volgende week naar school? Jingles, dat is handig een man die hovenier is! *wil nu wel erg graag een foto van Jongles' tuin zien* Lekker he, nieuwe kleertjes wassen! Ik kan daar ook echt van genieten! Miekje, hoe is het nu met jouw mannetje? Hier de nacht gelukkig rustig op wat hoestbuien na. Nu ligt meneer in de wipper, te kuchen en te snotteren. Gelukkig geen koorts! Puck ligt nog te slapen. Ze lag nog tot laat te spoken... Allemaal dankjewel voor de lieve reacties op mijn ziekig mannetje in zijn bedje!
@madeliefke, haha ja dat heeft hij zeker. toen ik net zei dat hij eigenlijk vandaag echt jarig is ,snapte hij er niet meer van Mason heeft vorige week al een hele week volledig meegedraaid en daar gaat hij dan idd na de vakantie gewoon zo mee verder. Fijn dat je een rustige nacht hebt gehad Hopelijk snel alle snottebellen weer weg