Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daar kan ik volgend jaar pas wat mee dan :D Daar past ze voorlopig nog niet in. Jammer.

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    nou, ben beetje bijgelezen maar ga niet op alles reageren, er wordt weer flink gekletst. :)

sweetbel, nog gefeliciteerd!

pcootje, sterkte ermee, wat een gedoe he?!

diddle, erg vervelend, zeker nu je zo hoogzwanger bent. ik hoop wel dat ze er gauw achter zijn, dan kun je misschien verder.

bloempje, leuk setje is dat en Imps & Elfs is zooo fijn voor kleine beebjes!

hier nog wat geshopt op de koninginnedagmarkt, hemdje van NoNo voor volgend jaar zomer en leuke blauwe laarsjes, nog heel mooi.
    En nog het nodige speelgoed.
    o, las over smetvrees. dat heb ik dus totaaaaal niet :D Ik snap ook niet goed waar je dan bang voor bent.

Verder nog wachten op hummbee bestellingm, zal wel wat later zijn door de koninginnedag.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Of ze moet net zo'n reusje worden als onze meiden, Y zit al in maat 86-92

Jammer, als ik ze dan nog heb mag je ze gebruiken hoor.

4. Dat doet ze goed hahaha
    Ben benieuwd, dit zal in ieder geval wel een flinke dame worden van tegen de 4000 gram, net als haar broer.

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Y was ruim 53 cm lang en 4645 gram..... lengte kon niet goed gemeten worden ivm de kromme beentjes door de stuit.
    Ik was wel blij met mn keizersnee toen ik dr zag ;)

Nog een paar weken en dan zul je dr in je armen hebben, dan weet je hoe zwaar en groot ze is.

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @diddl: wat vervelend dat jullie weer de medische molen in moeten. Sterkte!

@bloempje: leuk shirtje van ¨zusje¨
    @sweetbel: ook gefeliciteerd!
    @mariomama: balen van de auto
    @lynn: ik vind dit helemaal niet zo bij je passen eigenlijk, ik ben verrast :D

7. Ja echt spannend, het komt nu wel heel dichtbij dat we er straks een dochter bij hebben. Kan niet wachten hoor.

Hoop stiekem wel een beetje dat ze wat kleiner uitvalt. Had wel moeite met die 4kg destijds.

8. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n reusje hoor :) al draagt ze die maat al vanaf haar verjaardag tot nu dus ik denk dat ze er wel een jaar in kan.
    Schoenmaat is hier al 22, ook al zeker een half jaar.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx iedereen voor de lieve reacties!

@diddle: jee meid het is wat met die kleine meid zeg....Ise haar zoon heeft inderdaad coeliakie (schrijf ik dat goed?) en zij kan je vast meer vertellen. Hoop dat ze snel eruit zijn wat het nou is, en dat ze haar goed kunnen helpen...
    en fijn dat Lisa nu zelf slaapt snachts...goh en dat die meiden echt allebei gaan slapen als je ze naar bed brengt!!! Ik weet zeker dat danique dat juist niet zou doen, die zou denken: partyyyy!!

@sweetbel: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@mariomama: oei das een dure rekening, balen, auto's zijn echt niet goedkoop he...

@pcootje: ja tis wat met die vloer, nog eventjes volhouden!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    DAT KLOPT.... ik zou dit ook normaal gezien niet kopen, maar vind het jurkje en het pyjamaatje wel leuk op zich hoor...en straks krijgt ze een pip dekbed en dan vind ik dit pyjamaatje er wel schattig bij toch?

@bloempje: he ik zie nu pas dat jij en diddle gelijk op lopen zo'n beetje he?

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Is ook spannend, maar vertrouw op je lichaam dan komt het vast goed :)

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gelukkig gaat de snelheid qua groeien dr ook wel af.
    Volgende week moet ze naar het cb, ben benieuwd wat ze dan weegt en hoelang ze is. R is toen een ruim jaar op 10kg blijven hangen, maar zij kreeg bv en Y krijgt al geruime tijd fv.
    R heeft schoenmaat 31-32, leeft dus op grote voet ;)....net als wij.

13. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    O, keek nog even de aankopen van Lynn terug, erg leuk! Vind dat little label jurkje super!

14. Ja, diddl en ik zijn 5 dagen na elkaar uitgerekend! Wel grappig hoor. Straks 2 nieuwe shopaholic beebjes.

15. Dankje! Goed advies. Heb je helemaal gelijk in.

Born te do it! :D

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn ik vind het pyamaatje wel schattig, maar voor pyamas ben ik niet zo van de merk. Geef mij maar hema pyamas ;)
    ben je trouwens helemaal gestopt met weightwatchers? ik zag dat je blog verwijderd was?

17. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit uit verveling Shopping Queens te kijken in bed.
    Nou, die vrouwen hebben niet echt mijn smaak zeg.....

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx allemaal voor jullie lieve reacties :)

@ Lynn, dat dacht ik dus ook echt he. Dus de 1e keer al extra laat naar bed gedaan dat ze goed moe waren. Maar helemaal niks dus he, geen woord tegen elkaar.
    Terwijl Lisa ervoor al zat van "Ik ben zo benieuwd hoe het straks zal gaan om samen met lotte te slapen"

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: nou echt super goed van je meiden!

@debby: nou ik moet zeggen dat ik nu wel liever merk pyjama's koop want die van hema, preanatal enz worden zo snel lelijk en gaan de naden scheef trekken en sorry maar daar kan ik niet zo goed tegen :D

@geke: tnx! ben benieuwd hoe het jurkje bij danique staat! ik weet nog niet hoe ik het moet combineren trouwens...

@bloempje: ja leuk die foto's straksjes weer van de baby meisjes!

@tv: ik heb net war horse gekeken pffff janken! Sweetbel en diddle hebben jullie die film gezien? Och d'r zit net zo'n erg stuk in als in the horse whisperer...

20. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

Deel Deze Pagina