Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hmmm geen last met pyjama's hier. Maar goed ik koop altijd snel weer nieuwe. Dan wil ik weer wat anders. De zeeman pyama blijft boven verwachting goed trouwens. Heb hem nu een keer of 5 gewassen en hij is nog steeds erg goed. Elke keer hou ik mijn hart vast want Emma is nogal gehecht aan dr Dora pyama.

Net dat broekje van Emmamick bij de h&m besteld. En door de miljoenste fout met kortingscodes daar kost ie nu 2,46 incl verzenden

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@pcootje, ohh dat is echt erg van die vloer alsje dat zo ziet :(
    @diddl, poeh dat is idd geen fijne timing. Vervelend allemaal :(,maar hopelijk toch snelduidelijkheid. Sterkte ermee!!
    @madeliefke,ja leuk een tuinfoto, ik ben altijd heel nieuwschierig naar hope anderen het hebben.
    @debby, haha geweldig koopje :D
    @bloempje, schattig shirtje, kleurtje is niet zo mijn ding.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ff snel dj momo en mirell, ik ga vanavond ff kijken voor jullie :)
    (en de rest van de meiden die me gepbt hebben :) Hhahaaa leuk oefenmateriaal zo)

4. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @ diddl, jeetje wat heftig! Hopelijk valt het allemaal mee? wel zwaar idd dat het zo rond je uitgerekende data aan het licht komt. Gaaf dat het samen slapen zo goed gaat...

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Diddlmouses: Nou vervelend zeg weer de medische molen in, sterkte hopelijk komt er niks naars uit!!

pcootje: wow die vloer ziet er nat uit zeg!!

En aan alle meiden ik heb wel stiekem bij gelezen maar geen tijd, sorry kinderen hebben hier vakantie en ben elke dag wel op stap.
    Leuke dingen geshopt op de rommelmarkt allemaal!
    Hier schaatsen gescoord!;)

6. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Lynnn...leuke pyama. Jurkje ben ik heel benieuwd hoe dat staat.
    @Pcootje..jeetje die vloer meid. sterkte ermee
    @diddle... lekker dat dat slapen zo goed gaat, sterkte de komende tijd en hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en de laatste loodjes alweer mbt zwangerschap! sterkte ermee.
    @bloempje...laatste loodjes meid...sterkte.
    @pyamas'...hier ook slechte ervaring met hema & HM.... heb nu LIEF! pyama's en vind claesens ook heel leuk!

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    @pyama, sorry, ben daar zo slecht in. Kan daar niet veel geld aan uit geven. Ik vind die van de prenatal erg mooi!! deze blijven bij mij goed. Die van AH zijn ook prima!!

8. Glimlachje

@Miekje...over AH hoor ik veel goeds ja.
    Ik geef er ook niet al teveel aan uit hoor..sowieso nooit de volle prijs. Moet zeggen dat me kleine meid ze hier vooral krijgt van dr oma en tante of ik koop ze in de sale. Me moeder heeft een pyama tik!

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is goed SLC, ik zie het wel in een PB

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb nu Lief! pyjama en die blijft erg mooi!

@debby: ik ga niet door met ww maar ik ga wel verder met lijnen hoor, maar even zonder ww....

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Haha ik was net op de radio (decibel) ik heb een dvd pakket en twee bioscoopkaartjes gewonnen, te grappig gewoon, had geen idee dat ze me terug zouden bellen!

12. Glimlachje

@lynn...haha dat is leuk. dat is nog eens een goedemorgen!

13. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@lynn, haha dat is leuk zeg :D

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    haha ja, dankje meiden!

Ik heb nog maar even een Billy&Lilly bestelling geplaatst :D
    wikkeljurkje streep lange mouw
    grijs rokje
    blauwe witte stip rokje
    hemdjurkje wit blauwe streep
    longsleeve wit grijze streep

oh zulk heerlijk kdv spul is dat B&L zeg...trek het haar graag aan!

15. Glimlachje

@Lekker geshopt weer Lynn...
    Hier een paar heerlijke financiele meevallers....en ga zo ook maar ff los op een paar dingen die ik vooralsnog te duur vond...

16. Leuk Lynn!

Hier een klein mannetje wat echt strontvervelend is vandaag! Kan niet wachten tot hij naar bed kan. Ben kapot!

Hij heeft al een paar keer in de hoek gestaan en is op zijn pantoffels ontsnapt naar buiten om daar lekker in de plassen te gaan stampen. Grrr

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh leuk Glimlachje geweldig ik wil ook financiele meevallers...ik heb ook zin om ff los te gaan!

p.s. ik denk dat de wikkeljurkjes van B&L ook leuk bij jouw dochter zullen staan!

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

ohhh herkenbaar :(
    Dat zijn de minder leuke momenten he? Hier kan ze ook soms strontvervelend zijn. Hier moet ze dan bij de deur staan en krijgt ze een wekkertje, na 30 sec gaat het piepje en dan mag ze weer spelen.

19. Glimlachje

@Lynn...ik ga weer eens ff kijken op de B&L site voor de wikkeljurkjes... Hier bleek werkgever van manlief al 2 jaar teveel loonbelasting in te houden. Vorig jaar bericht dat aangifte niet nodig was. Dit jaar een proefberekening gedaan en aangifte gedaan voor 2011 en direct daarna bedacht ik me dat we 2010 geen aangifte hebben gedaan, dus proefberekening erbij en bleek weer hetzelfde het geval te zijn....en het gaat om een smak geld heerlijk! het bedrag van 2010 mag ik grotendeeels hebben :D, manlief heeft een IPAD geshopt voor zichzelf en ik weet wel raad met de rest. , 2011 gaat lekker naar de spaar
    Me burberry aankopen :D, ik weet dat de meeste het hier niks vinden...maar ik vind het geweldig :p

20. Glimlachje

@bloempje...dat is minder. Hier ook een die ik vaak achter het behang kan plakken. Strafhoekje & de box vertoeft ze op die dagen dan ook regelmatig ;)

@lynn..goed idee van dat wekkertje...

Deel Deze Pagina