@glimlachje: oh heerlijk zeg!!! Wij zijn ook aan het kijken voor een tablet...maar ja manlief wil weer een dure dus moet nog maar even 3 weken wachten... @burberry: ik vind het jouw meisje hartstikke leuk staan, dus lekker kopen hoor!
@Lynn...man wilde perse een ipad..huis staat voor met gadgets...laptops, zakelijke laptops, mini laptops, tablet maar tjah deze ontbrak nog ofzo. Ach geen kwaad woord over zijn hobby....kan ik gerust doorshoppen. Thanks....
Glimlachje lekker hoor. Ik vind jurkjes en zo van burberry heel schattig maar niet echt voor mijn dametje. Zal het trouwens wel goed gaan met tesske? Hier net bericht dat mijn hummbee bestellingen weg zijn. En van all4kids nog geen bericht. Dus hopelijk morgen.
Mamatobe, dankjewel voor de actiecode! Lynn, wat leuk dat je gewonnen hebt! Lekker nog meer B&L geshopt! Is echt fijn spul he. Hier draagt Puck het al sinds ze in maat 62/68 zit. In het begin kreeg ik het echt niet verkocht op MP en maakte ik altijd vriendinnen er nog blij mee. Maar je merkt dat het merk populairder wordt. Nu ben ik het telkens zo kwijt! Glimlachje, ben ook niet van de Burberry, maar vind het jurkje wel echt mooi! Pyama's, het liefst van van Lief! en anders van HEMA
lynn, leuk van je prijs. debby, zo das nog eens een koopje!! glimlachje, hmm nee niet echt mijn smaak, maar dat maakt niet uit toch. Vind het wel echt bij jou passen. Even een off topic dingetje...1 van mn beste vriendinnen was hier vanochtend en zei dat ze zwanger was.....heel leuk voor hun, maar het voelde even als een steek bij mij. Ben er best wel verdrietig van.
Pff.. veel gekletst dames! Nauwelijks bij te houden . Ik spring weer even vanaf hier in. Tulip: wat vervelend zeg! Ik kan het me heel goed voorstellen hoor. Kon je wel oprecht blij voor ze zijn? Sterkte meid... Hier: hopelijk komt vandaag mijn zalando bestelling binnen. Vraagje aan de jongens mama's: mijn buurvrouw is bijna uitgerekend dus ik moet als een dolle een leuk kledingsetje shoppen, maar waar?? Geen idee wat voor een jongen leuk is. Welke maat zal ik nemen? Het liefst niet al te duur setje...
Noppies, dan zou ik maat 56 nemen, valt nl klein of HEMA heeft ook een leuke newborn lijn. Bij Billy en Lilly heb je ook leuke kadosetjes. Deze gaan geloof ik vanaf 20 euro. Vaak krijg je er dan ook een kadobon bij.
Zoo jullie kletsen echt veel.. ga even proberen te reageren voor zover ik kan onthouden... @lynn, heb je jottumjurk gezien in je album, echt wat een gave jurk! Staat je meisje super! Misschien geven ze je de korting nog wel! Bij Hummbee kreeg ik pas 9 euro terug gestort van de mimpi jurkje! Ik was de code ook vergeten, maar dus wel gekregen! @pcootje... pff t zit je niet echt mee he? Knuf voor jou @Diddl, las het over Lotte. Pff dat kun je er nu echt niet bijhebben. Hopelijk komt er nu iets uit de onderzoeken zodat je in ieder geval er iets aan kan (proberen) te doen.. Duim voor jullie! @jarig op koninginnedag... nog van harte (hihi ff vergeten wie het was) @Tesske, ik maak me ook zorgen... toch niets ernstigs met haar kleine meid? Ging ze rond deze tijd ook niet met vakantie? Of vergis ik mij? @Tullip, ik an me het goed voorstellen. En dan te bedenken dat het voor jou nog veel moeilijker moet zijn, knuff. Ik heb dat nog steeds (altijd gehad na de geboorte van J.) en zelfs nu we besloten hebben het bij 4 te laten... ik kan het niet van me af zetten. Ik hoop dat ik er rust in krijg.. voor mijn lichaam is het echt op nu, en financieel wordt het steeds zwaarder.. (thanks to de overheid grrrrr) @leoschepje, ik ga vanavond bij een vriendinnetje op kraambezoek, en heb een setje van Feetje gekocht. Rood shirtje met " dutch boy" erop en donkerblauw stoer sweatbroekje erbij. 20 euro geloof ik. Hopelijk vind ze het leuk! Hier, bonnen en geld genoeg om te shoppen, maar heb echt even genoeg. Ik houd het voorlopig maar even in mijn zak. Eerst maare s vakantiegeld en belsatinggeld krijgen en sparen, voelt het weer wat lekkerder... Brrr van al die bezuinigingsberichten wordt ik zoooo droevig. En vanaf volgende maand natuurlijk 4 kids gastouderopvang betalen... eerst maar eens zien hoe de komende maanden eruit gaan zien.
Oke, dank je! Wat vinden jullie van dit shirt: Newborn Toddler detail view Met deze broek: Babykleding en kleuterkleding online 2012 | Noppies Shop Online
@kraamkadootjes... even een vraagje, geven jullie voor jongetjes in kleine maatjes (62 of 68) ook wel eens een spijkerbroekje? Ik eigenlijk nooit, lijkt me totaal niet fijn voor zoon kleintje of ligt dat aan mij? Trekken jullie dat wel aan? Ook snap ik soms niet dat er mensen die zelf ook kinderen hebben, zijn die knuffelbeesten geven als kraamkado... Wat moet ik met al die beesten? Ik kies zelf een mooie knuffel voor ze uit (eigenlijk altijd van happyhorse... zulke lekkere zachte knuffels) als lievelingen. Dat is ook de enige die binnen handbereik in hun bedjes liggen. Stel je nou voor dat ze een knuffel als lievelings kiezen waarvan je geen idee hebt hoe je aan meerdere exemplaren kan komen??
Ik heb ze wel gekocht... van die superzachte, maar in de praktijk trek ik zo ook weinig aan. Het is toch minder comfortabel en sowieso met slapen gaat hij uit. En aangezien dat nog 18 uur van de dag is