Das balen joh! Maar hij zal wel flinke pret gehad hebben Miekje, duurt idd al lang bij T , niet leuk als je man dan weg is... Debby, kruidvat?
ik had vandaag een pakje met de post gekregen met een zegel erop datum 28-4 erg laat maar schijnt nieuw te zijn
waarom niet? Amy-lynn is daar totaal niet raar van geweest niet elk kind is meteen doodziek ik hoop dat je leuke dag hebt
Dames bedankt allemaal voor de knuffels en lieve eeacties. Ben weer gesloopt en ga me bedje opzoeken. Morgen nog n werkdag.
omdat het wel besmettelijk is...en ik denk niet dat ze naar het kdv mag als ze inderdaad de waterpokken heeft
@miekje: maar als hij zo huilt, al 3 weken lang, moet je dan niet even langs de HA met je kereltje? MIsschien heeft hij wel een oorontsteking oid. IK zou het niet kunnen hoor, om ze dan zo te laten huilen. De mcGregor schoenen zijn binnen, ze zijn echt gaaf. Foto volgt. @debby: die roze jurk staat je dochter echt heel goed. @lynn: gaaf rokje ,ik vond en vind hem ook mooi.
@lynn...hier mocht ze bij pokjes wel naar KDV, het gevaar zou al geweken zijn op het moment dat ze al doorgekomen zijn. De besmetting zou namelijk eerder plaatsvinden. @Miekje...ach meis wat zwaar voor je. Knuffel! Maar zou je niet eens met hem naar een arts gaan. Zoveel huilen kan toch niet goed zijn? @debby....woow wat staat het roze haar prachtig en de jurk past ook echt bij haar! Hier heb ik het een tijdje mooi gevonden die zwierige jurkjes..maar hoe ouder en stouter ze wordt...hoe minder ik het bij haar vind passen, het is een kleine deugniet (volgens me moeder lijkt ze innerlijk en uiterlijk op mij..hmm) en dan ga ik toch meer voor de strakke jurkjes...zwierig is voor lieve kleine mooie schattige meisjes....
Lief dat je er aan denkt. Met mn teen gaat het weer een stuk beter, kan weer redelijk normaal lopen. Ik kan alleen nog geen schoenen eraan verdragen, maar dat komt ook wel weer. KLinkt als leuke kadootjes. Ben benieuwd wat oma heeft gekocht van Bakkaboe
wow all4kidsoutlet geeft echt een super service! Ik was niet zo tevreden over de witte jurk en ruilen voor een andere maat was even lastig want een grotere maat is misschien te breed. Nou kom ik daar 16 mei langs als ik op vakantie ga. Dan mag ik de jurk teruggeven krijg ik 20 euro tegoed en kan ik alsnog iets uitzoeken voor 50% korting. Echt super!
R. dr jas is binnen. Erg leuk slank model, maar idd meer voor de koudere dagen. Komt goed uit want de mouwen zijn nu nog aan de lange kant. Gaat dus in de bewaarbak.
Hier mogen ze gewoon naar Kdv omdat wanneer je de blaasjes ziende besmettelijkste periode geweest is! S had er ook weinig last van!
@Debby...wat een superservice. @Miekje: ja idd. hier ook..als het eenmaal te zien is, is het gevaar al geweken.
Bij Ter Stal nu 30% korting op al het peuter/kleuter ondergoed. Had echt een hele tas vol (ik ben optimischer over het zindelijkheidsgebeuren, dan Puck zelf, maar goed ) voor maar 22 euro. Is heerlijk stretch. Valt wel klein