Debby: als je ze beiden mooi vindt maar zij hem echt niet wil dragen dan zou ik gewoon voor de roze gaan, die is toch ook super en zij straalt dan de hele dag op haar dag!
NEE HOOR G de spaarrekening er niet voor gebruiken hier komt nog een blokhut, openslaande deuren veranda met overkapping,nieuw bankirai terras aan de achterdeur kant(die achter in de tuin word morgen afgemaakt gras in de tuin bloempotten en planten enz mijn vakantie naar griekenland....er zijn nog kosten genoeg
over kiezen van kleding...... Amy-lynn wil het liefst...elke dag haar poesenjurk van Mim-pi aan....dat kan natuurlijk niet hij mag om de week naar het kdv aan....niet te vaak. savonds pak ik meestal een setje en dan zeg ik Amy-lynn morgen dit aandoen en dan is het goed. vanmorgen keek ze heel zuur bij het doerak strepen setje totdat ze de cupcakes erop ontdekte toen was het goed ook is ze gek op lintjes met een metalen hartje of sterretje zoals vaak bij kiezeltje
Hardenberg? Hihi, daar liggen mijn roots... Althans, in een dorpje vlakbij... Je kunt het beste op zoek gaan naar een Tuunte winkel.
Dames vraagje.. Ik heb voor dochter dit rokje van kiezeltje: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kinderkleding.nl/images/products/580x580/4488/kiezeltje-rokken-meisjes-kiezeltje-meisjes-rok-kaya.jpg Maar ben nog even aan het bedenken en zoeken wat ik er op aan kan doen. Shirtjes die erbij horen, pasten niet. Steeds te groot of te klein. tussen maat 92 en 98-104 zit behoorlijk wat verschil.. Dus iemand tipssss????