Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@ sandraske...wit? het is een heel lastig te combineren rokje...en zelfs met de kleertjes uit die lijn is ie lastig. succes

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

moet even pronken met me dochter. We hebben een fotoshoot gehad vorige week. Ze staan in mijn album.

Lynn was je gezichtsbehandeling lekker vandaag?

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    De roze is veel mooier!!!

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    vond dit shirtje leuk maarja de kleinste maat is gewoon veel te groot

Webshop - Hippies Kinderkleding

Wordt denk ik een wit shirtje met witte bolero

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Leuk zeg!

6. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaaaaaaf!

7. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@sandraske...die 98-104 is mega groot...verschil in babymaat vs kindermaat is giga.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja das echt niet normaal! En heel jammer want 92 gaat net niet meer eigenlijk, shirtje was te kort..

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Swlc, mooi foto's joh! Snap dat je erg trots zijn. Mooi gezin zijn jullie!

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

thanx voor alle lieve reacties. Gaan ons nu maar inschrijven bij een bureau. Hahahaa NOT! Ze vond er weinig aan de kleine meid. Nu zag ik pas, wilde altijd haar graag inschrijven maar wie vind ze kind niet de allermooiste he, dat ze gewoon een kind is die het helemaal niet super vind om te doen. Zijn allemaal spontane plaatjes geworden. Ik kijk wel eens die pagent programma's op TLC met die kinderen. Nou nou nlou he. Wat een fake gedoe zeg met die krullers en make up bij die kindjes.

sandraske dacht dat wij al vrienden waren? Maarja heb je opnieuwe geaccepteerd.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Dacht ik ook maar ik zag geen album ;) hele mooie foto's!!!

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en Woods....

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    #1693 debby82, 4 mei 2012
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
    van bonprix...
    ik bestel goedkope kleding nu he... over een week of 6 pas ik hem (hopelijk ;)) niet meer...
    hij is voor de vakantie. Maar ik kan hem ook nog tijdens het wk aan ;) (als ie dan nog past...)

ik zag zo een mooie jurk bij de steps... een roze... misschien kennen jullie hem wel die wel eens naar de steps gaan...
    zou perfect passen bij emma dr verjaardagsjurk ;)
    maar ja 120 euro en dan kan ik hem op dr verjaardag aan en dan weggooien... doe het wel als ik op mijn streef zit.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    GEZELLIG!!!

zal morgen ons terras op de foto zetten die nu op de plaats van de vijver staat

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja... ik heb het niet gezien. Maar ik hou wel van jurken met een (lichte) jaren 50 look voor een feestje. Natuurlijk geen mega petticoat maar een wijde rok kan wel sjiek zijn.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooi! ruilen?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o echt? Dan zijn die nieuw... heb nog nooit rode leggings gezien bij zeeman. Wel een beetje rood/roze achtige..
    maar goed ik had er laatst nog 2 bij wibra (kreeg nog 25% korting ook ;))

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    whahahaha! die pegeant zijn vreselijk!!!
    Emma is een keer gevraagd voor een billboardreclame. Maar het ging over jeugdzorg en dan kwam zij als een beetje zielig naar voren. En dat wilde ik niet. En ik denk ook niet dat ik haar een plezier ermee doe.

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @debby: zal ik mijn mening ook nog maar even geven dan.... ;)
    Eigenlijk kan je die 2 jurken niet vergelijken.
    De ene is sjiek de andere is casual, en door de kleur veel vrolijker, de blauwe is veel ingetogener,klassieker. Dat kan je van die roze niet zeggen.
    Ik vind die kleur blauw ook een mooie kleur voor jouw dochter, maar hij is misschien toch neit helemaal wat bij haar past, op deze leeftijd.
    Als ze een jaartje ouder is, is het misschien anders. Ze heeft nog een beetje een babyface, en dan maakt zo´n jurk zo ouwelijk. IK blijf en vind het een mooie jurk vinden, en eigenlijk wil ik hem voor mijn dochter ook. Maar voor haar verjaardag, nee.
    Als Emma zo gek is op die roze jurk, zou ik ook de roze doen. En die staat haar ook heel mooi, daar zit ´t ´m niet in.

MIjn dochter wil dus geen maillots meer aan, ze wil alleen maar leggings...dus daar hou ik voor aankomende herfst en winter rekening mee. Wat ik doe, is ´s avonds haar kleding al klaar leggen en 9 van de 10x gaat dat goed. Maar ze heeft absoluut haar voorkeuren.
    Haar bruine catimini broek past ze niet meer, maar dat fuchsia shirt draagt ze minstens 2x per week :p
    Dat doerak rokje wat ik laatst gekocht heb bij Hummbee daar is ze ook helemaal gek van.

@lynn: leuke v&D shirtjes, heb precies dezelfde paar weken terug gekocht.
    @mirell: leuke foto van je dochter en nichtje, ik zie overeenkomsten :D Kon foto van het jurkje helaas niet meer zien.
    @slc: leuke en mooie foto´s in je album!

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    pag 157 staat het jurkje.....

Deel Deze Pagina