Shop-a-holic topic deel 9

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lynn77, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Kort vestje en contrasterende kleur legging?

2. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Dj momo, H&M maakt er wel vaker een zootje van, vraag Debby maar :)

3. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk stofje! Knap dat je dat kan hoor!

4. mariomama

mariomama Fanatiek lid

8 sep 2011
    4.281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan waarschijnlijk nu mee omdat je dan aan een minimum bestelbedrag per levering zit ofzo, ook wel eens gehad (je kan dan ook gewoon eerst meer bestellen en dan meteen annuleren). Kan best 3,33 voor 2 zijn, ze pakken vaak kortingscode dubbel enzo, vaak heb ik meer geld in korting dan ik moet betalen ;)

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is zo ja, debby heeft ook al eens gezegd. mij 'lukte' dat nooit (niet dat ik opzettelijk probeer de boel te flessen hiero!). Mariomama, lange mouw en korte mouw rompers zijn even duur. zou 6,66 voor 2 moeten zijn, minimum bestelwaarde is 7 euro zegt ie altijd... nouja, whatever, vind het wel prima zo :) :cool: al is wehkamp nog altijd koploper, 2 pakken pampers gratis, en zelfs nog 38 euro teruggestort krijgen :D :$ :(

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Bij mooi weer kniekousen. Roze of rood! Geel staat er ook leuk bij! Br@nd heeft mooie vestjes! Die ga ik in de sale scoren.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    h&m is raar... maar wel altijd in je voordeel ;)
    de prijs die ze zeggen bij een artikel is idd per stuk.
    Bij mij heeft ie bij mijn laatste bestelling idd die 1304 dubbel gepakt (en dus heb ik een capri spijkerbroekje voor 2,50 incl verzenden...) en inderdaad, ik kijk bijna nooit naar mijn saldo, wacht gewoon op de maandfactuur en die betaal ik. Maar ik kreeg maar geen maandfactuur en naar mijn idee moest er nog wel 20 euro ofzo openstaan... kijk ik op het saldo had ik 20 euro tegoed... sukkels.

8. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@Miekje...super bedankt!!! zag net toevallig een MP advertentie met beetje mosterdgeel idd ook heel gaaf. maar rood of roze ook!

ben nog wanhopig op zoek naar de rode variant!!!
    Mocht iemand m tegenkomen in 98-104 hoor ik het graag.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @glimlachje: we houden het in de gaten hoor!

@hier: DRA-MA-NACHT gehad
    De hele nacht wakker, ze mocht bij mij liggen maar dat hielp niks, huilen, jammeren, enz. Ze heeft nu echt heel veel last van de jeuk...ze zit ook helemaal onder...ik ben gesloopt, heb nauwelijks tot niet geslapen. Oja en uiteindelij was ze wel in slaap gevallen (na 1000 keer om en om draaien om maar goed te liggen) valt de arme schat uit bed....ze lag in het midden tegen mij aan maar is door al dat gedraai van haar helemaal aan de rand beland en gevallen...arme meid...gelukkig heeft ze er niks zichtbaars aan over gehouden ze was alleen erg geschrokken.

10. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Oooh lynn...dat is minder voor beide.
    Misschien straks een dutje doen als zij ook slaapt

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oh Lynn, wat een nacht, wat zielig voor jullie beiden.. Straks ook maar even gaan liggen! Ik heb trouwens gisteren een Baby Stella besteld voor m'n dochters verjaardag.

Nu op kraamvisite! Heb m'n laptop weer terug, dus kan binnenkort meespammen.

12. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ah gossie ze heeft t goed te pakken zeg. Misschien op de nare plekken wat talkpoeder doen? Wij deden het in de liesjes en onder de oksels. Ja het mag niet vanwege de luchtwegen ed maar kind vol met kriebel is ook niet alles.

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx meiden! ze hangt nu bij me op schoot...heb luchtige kleren aangedaan...
    straks slapen?hoop dát ze zal slapen, gistermiddag heeft ze ook niet kunnen slapen...
    @sweetbel:leuk dat je toch baby stella hebt gekozen!ze zijn zo leuk!

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier inmiddels een paar waterpokken erbij. Het zijn er nu 12 en ze zijn allemaal opengeknapt net. IK ben zeer benieuwd hoe heftig het gaat worden....

@lynn,ah nee wat ontzettend sneu :( heb je al de kidsclin emulsie geprobeerd? Hopelijk kun je vanmiddag nog even meeslapen.....
    @djmomo, ja h&m is er goed in vaag doen idd.

15. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik doe de kidsclin emulsie 3 x per dag opsmeren en hij staat in de koelkast, het geeft dan ind. wel even verlichting...maar daarna gaat ze toch weer jammeren

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland

heeft Fay heet ook nu???

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@ lynn, ja sinds gisteravond ,alleen zijn het er tot nu toe maar 12

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ach jee...arme meid....

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0

Oh wat naar zeg ik herken het wel hoor. Hier had de jongste het vorig jaar en ook 2 nachten en dagen was het jammeren en afzien. Vond het best heftig, het is zo verschillend per kind hoe erg ze het krijgen.
    Mijn oudste had het met 3 jaar maar een beetje en mijn andere dochter was 11 maanden en had het echt verschrikkelijk, voordeel van die leeftijd is dat ze nog niet zo krabben.

Wonderteam: Jij ook beterschap met Fay

20. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

16 feb 2011
    1.088
    0
    0
    Lynn en Wonderteam: sterkte met de meiden!! Hopelijk gaat ze nog even slapen zodat je ook nog even tot rust komt Lynn..

Hier: op zoek naar een borgvest voor komend najaar. Heb mijn oog laten vallen op het vest van Billy en Lilly, maar op de website is hij in 86/92 uitverkocht :( Dit jaar had ik het Isabella vest van z8, maar die valt erg klein en past niet meer.

Deel Deze Pagina