mee eens. ik heb er geen probleem mee maar zodra mensen kopen en schulden gaan maken dan weet ik niet of je wel verstandig bezig bent. wand het kan wel echt verslavend werken hoor kinderkleertjes en laten we af en toe eerlijk zijn soms jurkjes over de 100 euro is natuurlijk wel eens te abnormaal. maar aghhhhhhhhhhh gaat mannetje nog maar paar uurtjes overwerken doet ie graag hoor voor zijn meissie
vingino valt wel smal/klein mijn dochter had met maatje 80 een broekpakje emanuel aan maat 92 en het is een tenger meisje
nee dat kan natuurlijk we moeten ook niet allemaal in hetzelfde lopen ik heb een zwarte jurk gekocht en dochter ook zelfde model leuk voor onze verjaardag
ach ja zo hebben dochter en ik ook (bijna) dezelfde jas ook leuk maarre idd die kapstok lijkt alsof je brangelina bent en een heel weeshuis hebt
meiden toch! Ben ik een halve dag of zo hier niet geweest (was ff shoppen ) moet ik gelijk 5 pagina's bijlezen! Als eerste, nee Sisa had dat vestje niet , wel over getwijfeld maar heb gekozen voor deze, die past net iets beter bij de kleertjes die ik al heb: kinderkleding bij Olliewood Jottum vest 1005196alle categorien Heb hem al gekregen en hij staat supermooi bij het jottumrokje wat ik al had en ook op een spijkerbroekje. Vanmiddag bij H&M en Zara geweest, paar kdv-kleertjes gekocht, zal zo ff een foto maken das handiger denk ik. En nog gekeken voor de babypaws die Lynn beschreef maar die hadden ze helaas niet, ze verkochten sowieso maar t/m maat 4 en ik moet 5 hebben dus ga ze nu online bestellen. En oja, had ook nog aapies besteld maar die zijn kleiner in werkelijkheid dan ze beloven op de site dus die moeten weer retour... @mirell: ja, ik ben koopziek, ik geef het eerlijk toe. Maar zolang we niet failliet gaan, rood staan, ik nog een ruime spaarrekening heb en nog elke dag fatsoenlijk te eten en geen slapeloze nachten heb.... maakt het niet zoveel uit gelukkig en ik ben de enige niet haha, dat scheelt ook! Mooie kapstok trouwens! @miffy: was bij de Krokodil vanmiddag maar zal even in het originele topic reageren anders wordt het een rommeltje hier
Nou daar gaat ie dan, even spammen! De roze winterset voor bij de jottumjas (maar kan ook perfect bij de BF-jas).
oh dat shirtje van Jottum heb ik ook Sisa (ja heb wel veel van jottum hoor) die heb ik ook voor bij een rokje, blauw/bruin geruit. Ja je moet wel bijlezen haha het gaat hard hier!
sisa, welke maat heeft jouw dochter eigenlijk? zie van zara dingen voorbij komen die ik niet heb gezien, jij zult wel op de meisjesafdeling kijken..? of hebben ze alweer nieuwe collectie
Trui van bij Zara en het rokje zaterdag gekregen van Olliewood (had ze vorige winter in een kleinere maat en stond enig dus kon de verleiding niet weerstaan, was nu in de uitverkoop!). Trui hoort trouwens niet op het rokje maar is gewoon voor op een jeans of zo.
En van bij H&M de donkerblauwe jeans en van bij Zara (ja ben echte Zara-fan!) een longsleeve met strik (had ze al eerder maar de knoopjes hadden roest afgegeven, wat wil je ook voor 4,95 ) en nog een donkerblauwe kabel-maillot.
Leuke dingen weer gekocht hoor! Even een vraagje aan de ervaringsdeskundige onder ons ik ben op zoek naar slofjes/schoentjes voor mijn zoontje en lees dat velen van jullie gek zijn op het merk babypaws. Welk model zou iets zijn voor een jongentje? En hij heeft nu maat 18/19 en stapt aan de hand en om de tafel maar ze moeten dus wel nog heel soepel zijn. Ik heb al wat schoentjes maar die worden een beetje krap. Ik zit te denken aan zwart met zilver? Of iets met blauw. Ik heb een rode winterjas maar wil er nog eentje bij ( een nette ) maar heb een verbod gekregen om nog een jas te kopen, haha!
@Ise: dat gemeleerde vest hebben ze vanaf maat 3-6 maanden al, ik heb hem in 18-24 maanden, beetje op de groei gekocht voor eind winter of zo, is nu nog te ruim maar vond het zo leuk. Het rechtervest is maat 2-3 jaar, maar redelijk smal, kan ik de mouwen van omslaan en dan past ie prima. Mijn meisje heeft maat 86 ongeveer in truitjes en in broeken zit 74 erg ruim, ze is erg smal. Maat 68 past prima maar is gewoon veel te kort. Ik kijk ook wel op de meisjesafdeling ja, maar wat ik nu heb geplaatst is bijna alles nog van de babyafdeling, behalve dat bruin vestje met ronde kraag met die 2 zakjes. Maar het schijnt ook wel te verschillen in filialen, net zoals met de webshops...ligt er dus aan waar je winkelt (ik in Maastricht trouwens). Edit: @Luna86: volgens mij heeft babypaws ook jongensmodellen maar weet niet helemaal zeker, de wrap-versie dacht ik, ziet er redelijk stoer uit vind ik, kan best voor een jongen. Kijk maar eens op www.opkleinevoet.nl ik denk dat daar wel iets tussen moet staan.
Rap Ova contrast bruin/creme - Baby-Slofje.nl rap-ova zijn ook allemaal met soepel zooltje, nova volgens mij ook soepel zooltje ja ik heb ook boumy's en roosjes gehad maar babypaws zijn veruit de handigste en mooiste slofjes!