net weer kleertjes op marktplaats gezet jurkjes carbone en shoesme walkproof maatje 20 zwart lak te leuk gewoon doet pijn om te verkopen hihihih maatje 80 gaat echt niet meer passen nog paar weekjes en ze is 2 jaar het word ineens echt een dame
Lynn, oh die is helemaal leuk! Die zwarte met zilveren streep. Ga eerst evenop mp neuzen maar anders ga ik die bestellen denk ik. Ik heb ook al een schoentje van babypaws gezien met bond en dan hoog. Ook erg leuk zeg! Ik heb hem al doorgestuurd naar mijn vriend maar nog geen reactie! Hihi
mirell misschien kan je de link hier neer zetten? Ik ben van de marktplaats en mijn dochter zit in 80...
Vriend vind ze ook helemaal leuk! Thanks lynn. Ga ze zo bestellen... Hmm weet natuurlijk zijn voetlengte niet..
Haha ja jij was ermee begonnen!! en die naam houd je makkelijk hoog Ik kan er ook wel wat van hoor maar nu moet ik eerst een grotere kast gaan kopen Mirell wat een leuke set zo bij elkaar! Sisa leuke kleertjes!! en vooral die muts,sjaal en wanten!!
Dank jullie wel, muts sjaal, wantjes ben ik ook erg blij mee, de rest is voor kdv, niet heel bijzonder maar gewoon prima om te ravotten. Heb inmiddels de babypaws besteld (dank je lynn ) én net ook de maillot. Heb toch maar 92 genomen want kan vanwege de hoge korting niet geruild worden. Dan maar wat heter wassen als ie te groot is haha. En zag nog een leuke van babybarb dus die ook maar erbij genomen... Ai ai ai dit topic is echt vreselijk! Mijn man zit naast me en zei net: wat denk je schat, heeft ze al iets om aan te trekken de komende weken? Uhhhh jij ook nog iets drinken? zei ik toen maar 8)
Haha daar gooi ik het ook altijd weer op als ie gaat 'klagen' en dan is het vaak wel weer goed Gisteren had hij net zijn nieuwe computer dus dat was een mooi moment voor mij om wat kleding te shoppen, hij was in een goede, en vooral afgeleide bui haha. Overigens heeft ze 1 vestje van 'hem' cadeau gehad. Van het geld wat ie nog over had na computer kopen... @sisa: Haha LOL dat is idd het beste antwoord! En niets te danken hoor @silvia, ik heb de laatste weken weer wat verkocht (o.a. aan joyce1838 en daarom is er weer plek in de kast hihi
Lynn ja ik moet ook weer eens ruimte gaan maken en dingetjes op mp zetten.Maar ik vind eht altijd zo'n gedoe! moet me er toch maar eens toe gaan zetten(hoevaak al gezegd???) Vandaag heb ik ook weer op de shopknop gedrukt! Moet alleen even kijken of ik die roezeltjes we echt leuk gaat vinden bij Luna.. nieuwe kinderkleding en baby kleding collectie bij olliewood Jottum jurk 1011910alle categorien Nog 2 maillots van jottum en dat shirtje wat jij heb Lynn van jottum vorige collectie met bloemetjes(lang over getwijfeld) en daarop een blauw vestje maar kan ze niet laten zien omdat ze al weg gehaald zijn..
Leuk Silvia! ja dat shirtje met die roezeltjes vond ik ook super leuk! Hoop dat het leuk staat bij je meisje! En de rest: ook weer leuk! Ik hou nou eenmaal van jottum... Ik kreeg vandaag de speldjes van staartjes en strikjes binnen, oh wat zijn ze leuk! en wat een snelle levering, had gisteren besteld en gemaild over 2 paar die uitverkocht waren, heb ze nu al binnen incl. de 2 paar die uitverkocht waren zal zo even fotootje laten zien