mooi mooi mooi! ik heb gisteravond deze jurk besteld, voor bij het blauwe vestje. als verjaardagsset: kinderkleding bij Olliewood Jottum jurk 1011957baby girls
mooi ise! Ik heb trouwens een ander vestje gekocht dan dat vestje van jullie. Ik vond dit vestje beter bij de swanique passen:
Ise dat setje is echt geweldig!!! Verder ook weer leuke dingetjes voorbij zien komen! Ik heb zojuist bij danique's closet geshopt!!
Ik heb vandaag hysterisch geshopt.... schandalig gewoon.. maar goed alles zowat van jottum (2 blousjes, een shirtje, een rokje) een maillot van oilily, een gilet en een maillot van cakewalk...als alles binnen is zal ik de combi laten zien van de set cakewalk/jottum die ik ervan in mijn hoofd bedacht mee heb.... maar goed ladies ik ga jullie nu schandalig ongelukkig maken, sample sale van de nieuwe collectie van jottum in maat 80: JOTTUM Muster Winter 2010 / JOTTUM MINI Muster Gr. 80 - Modekids - Lilly & Billy Kindermoden
Klinkt goed lynn! Enne, mij maak je niet snel ongelukkig, gelukkig maar Net een paar speldjes besteld bij staartjes en strikjes, ben benieuwd!
Lynn haha ja mooie naam!! maar ben benieuwd naar je combi!! Die site!! alleen jammer dat er al veel dingen waren uitverkocht.. Door jou zeker Ise ja dat jurkje is wel leuk he! ik kan ook niet wachten tot het binnen is!
@debby: oh jammer, ja sample sale zitten niet alle modellen tussen jammer genoeg... @silvia: nou ik heb alleen het rokje en blousje gekocht nu, dus nee ik ben niet de boosdoener @sisa: ik ben helemaal blij met de speldjes van s&s!
Help ik kan niet meer stoppen!!!!! rokje jil&sil in lila met grijs lint geshopt...en een maillot en bolero in antraciet en grijs van s&d le chic nou binnenkort is er weer genoeg te shoppen in Danique's Closeth!
whahahaha ja soms denk ik ook weleens dat ik koop om het kopen wand er hangt zoveel in de kast dat ze elke dag wat anders aan kan de hele winter lang vandaar dat ik ook alweer spullen heb verkocht via marktplaats
weet je wat van de zomer mijn tik was bikinis en badpakjes ik ga niet eens neerzetten hoeveel ik gekocht heb schaam me diep maar de mensen naast ons op de camping keken hun ogen uit naar het wasrekje met badpakjes en bikinis hihihiihih en toen mochten we nog naar curacao toe dat was wer een reden om in te slaan
ohhhhhhhhhhh heb jij dan toevallig ook dat badpakje van juicy couture (zwart met roezel) want dat badpakje van BF op dat kleine fotootjes van je onderschrift heb ik nu voor danique in 74, maar het past al bijna niet meer, ik moet een maatje 80 hebben maar kan nergens leuk badpak vinden, en we zwemmen elke week dus heb er wel gauw één nodig, misschien kan ik dan mooi eens in jouw 'closeth' shoppen!
ik denk dat jij mij overteft hoor, een wasrek vol bikini's en badpakken, een kapstok vol jassen, jaaaaaa ik denk dat jij ne't een slagje erger bent dan ik haha, en ik span hier al de kroon geloof ik
kan je het jurkje en jasje van claesens grijs visgraatje met rose streepje heb ik vorige week ontvangen ook zo leuk