groene boekkie consultatieburo 14 maanden 82 cm lang 9.470 gewicht 18 maanden 86 cm lang 10.580 gewicht 24 maanden 90 cm lang 12,400 gewicht in de groeicurve gewicht tegen ondergrens en lengte tegen de bovengrens en laatste meting er net overheen
alledrie maat 92 snappen jullie nu wat ik bedoel met mim-pi maar vlak kiezeltje ook niet uit mijn god wat valt dat merk achterlijk groot zeg! gisteren op een ander merk kiezeltje 86/92 maat 104 van name-it nou name-it valt altijd mooi op maat ik heb mim-pi al eens een mail verzonden en toen zei de eigenaresse dat ze altijd dezelfde maat hanteren nou ik ga deze foto haar toezenden
ok thnx meid... nou toch 4 cm gegroeid in een half jaar dus dat stelt me wel een beetje gerust. Ze is nu denk ik 82 cm en voor het augustus is is en ze het niet meer aan zou kunnen is het augustus/september... Het is hetzelfde jurkje als jij hebt he... je wilt toch niet 2 dezelfde jurken? Of is het voor iemand anders? Inderdaad heel raar hoe dat merk valt zeg... Maar dat had ik dus met cakewalk ook. 1 jurkje 49cm en 1 jurkje 55cm, dezelfde maat! (en ook nog eens hetzelfde model...)
ik snap het mirell, maar als ik net even keek naar jouw maten. Jouw dochtertje is dus al 90 cm, de mijne is 83, dus die zal dan nooit een mimpi 92 aankunnen toch???
tulip mijn dochter is denk ik even groot als de jouwe en ik neem de gok nu dus wel... maar goed het is dus nu nog geen zomer he... o en mirell dr dochter is erg smal dus ik denk dat het bij mijn dochter zowieso anders valt omdat die wat breder is. shannen dr dochter was geloof ik 85 cm en daar zat een mimpi 92 ook goed. Zo net voor 60 euro verkocht op marktplaats... kan ik mijn nieuwe aankoop toch weer verantwoorden (is toch die mimpi jurk en die 2 merkloze jurken hihi) zo probeer ik het altijd een beetje te doen. geld hoeft ook weer niet te vliegen he...
tja, lastig lastig. Ze is ook idd niet breed. Het is gewoon een smurf voor haar leeftijd. Bij de meeste winkels zit ze echt nog in 86, bij sommige moet ze zelfs nog in 86 groeien....
sja dan is het jammer dat je niet even kan passen he... dat vind ik het nadeel van internetaankopen... maar ja deze jurk vind ik niet ergens anders voor 36 euro inclusief verzendkosten... Zo heb mezelf even een maandje shopstop opgelegd. Nu ik zo thuis zit met mijn pijn in mijn bekken gaat het veel te hard met internetshoppen. Ik heb nu al 5 zomerjurkjes. Bolerootjes en leggingjes ga ik er na de bevalling wel bijzoeken. (wij gaan eind mei misschien even op vakantie nog naar een warm oord...) Alleen als ik die rode jurk die shannen had nog ergens tegenkom dan maak ik een uitzondering
ik heb net een outlet vingino 17,50 voor betaald verkocht voor 20,00 op marktplaats dus ik heb ook weer centjes
nou zou zeker niet het model wat blauw is op mijn foto bestellen die valt in ieder geval tot aan haar enkels nu hoop over een maand of 4 5 6 7 iets korter dan is het zomer
ja mirell dat gebeurd mij ook regelmatig. Dat ik iets voor meer verkoop dan dat ik het heb gekocht. Vooral als ik het zelf tweedehands heb gekocht. Koop wel een jottum truitjes ofzo op een rommelmarkt voor 2 euro ofzo. Die verkoop ik weer voor een 10tje... O en mijn kennismaking met Jottum was een Jottum jurk op de rommelmarkt. 3 euro voor betaald... verkocht voor 35 Maar ik vind het altijd wel leuk zo, beetje outlet shoppen, beetje tweedehands en dan weer verkopen. En wat ik echt mooi vind dat koop ik gewoon nieuw. Of zoals nu, heb ik een leuk jurkje van cakewalk gezien maar ik vind 50 euro te duur (want zo geweldig vind ik hem niet). Dan wacht ik wel tot juni en koop ik het met 30% korting, dan is ie 35
o hebben jullie trouwens al de kate mack bikinis binnen? Ik verwacht hem wel een deze dagen want het duurt meestal max 2 weken...
huh? NWT size 2 dress by mim-pi retail $71.95 - eBay (item 350430596947 end time Jan-15-11 11:56:44 PST) 36 dollar en 10.76 verzenden is is 47 dollar = 36 euro...