Mirrel wat zul je geschrokken zijn, wat erg!! Fijn dat alles goed gaat en haar goed in de gaten houden. Dat is altijd mijn ergste nachtmerrie als ze van de trap vallen. De jurkjes zijn binnen leuk!! foto's? Wel erg dat je 3 keer verzendkosten betaald hebt, volgensmij deden ze wel aan gecombineerd verzenden. Weet niet meer wie die name it bolero gekocht had die witte die is echt mooi.. Vandaag geshopt, een mooie roze lange jas, een spijkerjasje van vingino een een hele leuke capri spijkerbroekje van muy malo. Had het spijkerrokje van vingino met de roessels ook willen hebben maar die zat mijn dochtertje niet mooi, volgende week zaterdag broekpak van vingino passen. Debby 160 euro is ook wel erg duur. Ik had haar ook gemaild over een wit jasje van mim pi waar ik graag de maten van wilde hebben en kreeg een mail terug dat ze niet aan opmeten doen. helaas!! Foto inmiddels gezien leuke jurken mirrel. De eerste is ook helemaal mijn smaak maar denk dat ie te lang wordt voor mijn dochtertje. Mirrel dat is nog een lekker toch, kan je weer shoppen Debby nou als je weer wat verkocht hebt kan het jurkje van mim pi er wel weer af he, als ik de rode jurk tegen kom zal ik een seintje geven.
dat vind ik lief van je, dat je me een seintje wil geven! Ik kom hem overal alleen in maat 104 en 128 tegen, maar goed, uiteindelijk zal ik hem wel ergens vinden denk ik
dan heb je mazzel. Ik heb ook vaak dingen binnen 1 a 2 weken binnen. Heb de afgelopen 2 weken veel gekocht op ebay dus ik denk dat ik een invasie binnen krijg straks
Kate mack badpak had ik binnen 2 weken binnen van Ebay, Debby ja ik zie de jurk ook wel maar niet in mt 92. Hier het broekje het jasje wat ik vandaag gekocht heb.
debby mijn hersenen zitten nog niet helemaal goed op zijn plek ik snap je nu heb de jurk van tulip in mijn hoofd daar had ik plaatje van maar jij hebt die jurk met bloemen rood wit blauw haal alles door elkaar met dat gekwebbel hier sorry
bij die rode jurk mag je ook mij roeppen hoor! en leuk jasje en leuke broek heb je gescoord van vingino hier amy-lynn haar setjemag wel niet hierof wel
Mirrel dankje, oke zal ook aan jouw denken met de rode jurk. Wat staat dat amy lynn leuk!! Spijkerbroekje is echt mooi.
Jee Mirell, wat een schrik! Gelukkig gaat alles goed met Amy-Lynn. Wat hebben jullie weer een hoop gekletst dames. Moest flink wat bijlezen. Hier vandaag ook weer allerlei bestellingen binnengekregen. Wat wordt je er hebberig van he.
ja alleen de nieuwe 2011 annie past met de kleur beter morgen foto bikini t3 besteld met de kersjes rood
@ Mirell, wat schrikken!! maar volgens mij gaat alles weer goed met haar. Ik zie dat er weer een hoop gekocht is en gekletst. Heb het in de grove lijn even mee gelezen. Ik heb leuke dingen voorbij zien komen.. Hier gister niet actief geweest. ook op de huisartsenpost gezeten. wat een hel is dat zeg. om 10.30 en dan nog 1 uur wachten... Ons meisje knapte ook helemaal op toen ze daar kwam. gelukkig maar. Met antibioticakuur naar huis... vandaag alweer aan de betere hand. @ sylvia, welk shirt heb je gekocht van Bengh? @ debby, Ik denk dat 92 toch te groot is voor de zomer. Ik heb het voor de zomer toch op 86 gehouden... Als ik Mirell zo hoor over de maatvoering van mim-pi. Ik heb 1 jurkje van mim-pi in mt 86 en die is ook redelijk ruim.. Mijn meisje is nu 82 cm en 18 mnd en bijna 11 kg.
hier gaat alles nog steeds goed hoor vannacht elke 2 uur bedje uit om haar wakker te maken en ze werd niet eens chagerijnig vanochtend naar verjaardag geweest en nu ligt ze in bed te spoken krijg trouwens de verzendkosten terug van de koopster
en helemaal klaar om te gaan vind dat toch wel leuk hoor beetje afgestemd en krijg wel veel leuke reackties
@ mirell, heerlijk zoals jullie op elkaar afgestijld zijn!! alhoewel jij bent afgestemd op je meissie... leuk hoor.