Shop-aholic topic deel 2

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sisa, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,093
    3,876
    113
    Oh, 90% van wat ik bij de H&M, C&A, Hema, Zara etc. zie is totaal mijn smaak niet, het overige vind ik wel gaan, maar niets bijzonders met soms een leuke uitschieter van dingen die ik echt leuk vind. Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt ;).

2. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja c&a en h&m vind ik gewoon niet leuk. Ook niet sommige dingen. Ook online vind ik het maar niks.
    maar goed is een kwestie van smaak he ;)

Vandaag een jurkje binnen gekregen van biscotti. Veel te groot! Maar ik had een 2t besteld en er staat 3t in. Zegt die vrouw dat het labeltje niet goed is. Ja dag, mijn kont. Ik laat het er niet bij zitten, anders stort ze mijn geld maar terug.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,093
    3,876
    113
    Jaja, over smaak valt niet te twisten ;).
    Tjsss, die is goed, het ding is veel te groot, er staat een andere maat in, maar dat komt gewoon omdat het label niet klopt, logisch toch?

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh vervelend debby!
    Ben benieuwd hoe ze reageert!

c&a, zeeman, wibra koop ik nooit, is echt niet mijn smaak
    h&m soms zit er weleens een leuk broekje tussen
    hema: vind er soms leuke dingen hangen maar ik koop het nooit, want ik trek het haar toch niet aan, mezelf kennende...

Heb vandaag 2 blousen voor de winter (volgende winter dus) van jottum binnen gehad en van vingino de maria en de tweede annie(ja heb een tweede gekocht ivm kniegaten door het kruipen)
    maria 86 zit ruim, dus er kan mooi een maillot onder.

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik vind de Vingino Annie ook erg gaaf maar ben benieuwd hoe die zit. Mijn dochtertje is erg smal en heeft hele dunne beentjes dus ben bang dat dit snel een "pofbroekje" word.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Loesjuh: de annie is zelf ook heel smal broekje dus denk dat het wel mee zal vallen, ik vind hem erg leuk in ieder geval. Hier trouwens 2 maten groter genomen dan ze nu in zit (ze draagt nu 74/80 en heb annie mt 92)

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Oke thnx! Mn dochtertje heeft normaal 86 van Vingino maar kan qua breedte ook een 80 aan. Het is in iedergeval een heel gaaf broekje :)

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dan denk ik dat je maat 86 annie nodig hebt
    Ik heb ook model maria, in een maat 86, maar die is nog wel wat ruim voor mijn dochter, die valt precies als de 92 annie, dus 1 maat verschil denk ik dat jij dan nodig hebt, mijn dochter is niet heel smal ofzo

9. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hahahah die lynn nog een maria gekocht....
    nou ik heb een paar korte vingino broekjes op het oog uit vorige collectie.
    heb vandaag bestelling gedaan bij amazingkids ga ik donderdag ophalen
    jurk en legging kiezeltje voor nu nog te dragen
    amy-lynn heeft splinternieuwe laarsjes hier in het rose wat ze daar bij kan dragen nog.
    en denk dat als het ruim valt het rond september ook nog wel aan kan.
    ook nog een witte blouse en zwarte legging en zwart basisshirtje
    maar 2 dezelfde broekjes kopen in de kruipperiode heb ik ook gedaan alleen uiteindelijk ben je op het broekje uitgekeken en heb ik m nieuw verkocht

10. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    als ik naar de lengte en gewicht van je dochter kijk heb je een 86 nodig
    amy-lynn is 12,4 kilo en 90 cm lang draagt een 92
    maar je kan deze broeken altijd erg goed innemen

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    eerlijk gezegd heb ik dit ook bedacht, en daarom twijfelde ik eventjes of ik het wel zou doen...maar goed heb de broekjes ook voor kdv aangeschaft als ze straks gaat buiten spelen. Dus dan ben ik er misschien wel op uit gekeken maar kan ze ze aan naar kdv...
    en anders verkoop ik ze ook nieuw met kaartje eraan...ach ja doe ik al zo vaak toch haha

12. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeeman en wibra koop ik ooit nooit. Toevallig van de week bij de wibra onderbroeken voor mezelf voor na de bevalling gekocht. Kan ik ze daarna lekker weggooien ;) Maar verder is het gewoon niet mijn smaak.

vingino broeken: sja... mijn dochter draagt bijna nooit spijkerbroeken eigelijk. Ik moet zeggen dat ik die vingino broeken ook wel erg prijzig vindt.

ebay jurkje: ik heb een mail terug gehad dat ik 30% van de aankoopprijs kan terug krijgen. Heb gemaild dat ik daar niks aan heb want het jurkje is gewoon echt veel te groot. Kijk ik vind oversized juist leuk staan soms en een beetje te groot mag het wel zijn want is een zomerjurk maar dit is gewoon een 98...
    en biscotti (is van kate mack) valt normaal altijd klein. Ik vond het jurkje trouwens wel echt heel leuk dus vind het echt jammer...

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Debby, jammer joh, dat de jurk zoveel te groot is...

Mirell, kun je mijn bestelling ook meenemen... ;)
    Had toch nog een bestelling gedaan bij Amazing Kids. Leggings ed en een witte blouse (ben de enige hier die nog geen had :)) en een tuniek van Retour. Ben helemaal gek op Retour, echt leuke kleertjes!

Lynn, ik snap helemaal dat je een extra broekje gekocht hebt... Ze slijten nu echt hard. Hoe gaat het met het lopen van Danique. Puck loopt nu sinds deze week volledig. Dus bijna geen kruipen meer. echt leuk, zijn helmaal trots :D

H&M en HEMA vind ik wel echt leuke dingen hebben. Vooral HEMA met al die gezellige kleurtjes. Alleen is de pasvorm niet altijd mooi voor Puck, maar ja, kunnen niet alles hebben.

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Ik ga sowieso kijken of ik hem hier in de stad kan krijgen.
    Mijn meisje draagt bijna alleen maar spijkerbroekjes of spijkerrokjes, en past qua broeken alleen Vingino omdat ze zo smal is. Jurken wil ze niet aan helaas!

15. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ja hema vind ik ook wel leuk. Gewoon voor een lekker thuisdagje ofzo. En die basisshirtjes gebruik ik vaak ergens onder. Ik heb voor de baby ook een spijkerbroek voor 8 euro gekocht voor bij een leuk bfc overhemdje.

16. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oei loesjuh weigert ze nu al jurkjes aan te doen... ik hoop niet dat mijn meisje dat ooit gaat weigeren...

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Veel winkels hebben de collectie vingino nog niet in de winkel, ik was er ook al voor gegaan van het weekend, maar helaas...

Debby: denk je niet dat ze de jurk volgend jaar aan kan?

Elke: ik heb toevallig een longsleeve van retour gekocht (wintercollectie) voor bij de vingino broekjes. grijs met blauw stippetje. Alleen het is een 86 en helaas nog wel wat groot, maar het kan nu ook wel door voor tuniekje haha
    Oja Danique loopt thuis wel veel, maar ze kruipt ook nog, het is nu beetje half om half zeg maar. En ik weet dat ze op kdv ook nog weleens aardig wat wil kruipen, en begreep dat vingino redelijk snel slijt...dus daarom maar een tweede broekje...ik ben echt een zeikerd wb spijkerbroekjes, vind bijna niks leuk voor Danique, nu 2 leuke modelletjes gevonden dus ja, doe er maar twee van ieder :D
    Kan ze ff vooruit

@prijzig: tja 50 euro voor een vingino, vind het wel meevallen, jottum is duurder...en heb nu de maria 2 x voor 23 euro dus dat valt dan ook wel mee. Maar goed ik ben natuurlijk niet zo moeilijk met de prijzen these days...;):p
    En vroegah kocht ik altijd indian rose voor mezelf, van ebay voor 50 euro maar nieuw in de winkel 150 euro kocht ik ze ook wel hoor.

18. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    foto en maten asjeblieft

19. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    jurken wil ze niet aan:$
    maar je trekt ze toch gewoon aan
    amy-lynn wil smorgens niets aan
    kan dr moeilijk in dr blote kont laten lopen

20. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    lynn ik droeg altijd replay en indian rose
    mijn man draagt altijd pallmall gstar of diesel tja soms modellen van 160,00 per broek maar die draagt ie wel eerst gewoon ewn later als werkbroek
    maar vingino 50,00 een broekje vind ik niet goedkoop hoor!
    het is een kinderbroekje
    ik koop het wel omdat ik het mooi vind maar goedkoop
    nee dat vind ik het niet
    goedkoop vind ik henm en hema
    en mijn vriendin zei al dat leer je wel af als ze op skateborden staan en na 10 minuuten een gat hebben in een splinternieuwe broek

ik ga vast appeltjes en peertjes kopen voor op de broekken hihihih

Share This Page