Chantal, goed gehopt! Tulip, hier vallen broekje van retour, noppies en vingino goed. Hema oid is veel te wijd... Lynn, ben ook zo aan het dubben over de witte . Ben alleen zo bang dat hij zo enorm snel vies wordt aan de boorden... Het is de bedoeling om hem als vestje/jasje te dragen. Ps. de speldjes zijn binnen! Leuk zakje Mirell, waar het forum allemaal wel niet goed voor is! Debby, ik moet ook eens wat vaker op Ebay gaan kijken, ben tot nu toe nogal hooked on Marktplaats. Mis jullie spam op het "wat draagt jouw baby/dreumes vandaag"
hoe komt ze daar nu aan lynn? en dat is heel besmettelijk ik zou zekers even navragen en jij beterschap meid je moet wel heeeeel beroerd zijn als je niet wil shoppen
Lynn nou dan ben je idd ziek als je geen zin hebt om te shoppen.. Mirrel mooi hoor!! Heb vandaag het vingino spijkerpak voor Romy gekocht maar hii moet weer terug is haar te groot helaas!! ik baal ervan, en de maat kleiner is haar te klein. Dus die kan ik dus uit mijn hoofd zetten..
Hoi Hoi dames, Hier niks geshopt vandaag. wel in de kast setjes samengesteld en tot de conclusie gekomen dat ik bepaalde kleuren maillots mis. waar kopen jullie maillots voor n baby?
Overal : Hans Textiel, Kruidvat, HEMA, Zeeman, als ze maar niet te duur zijn. Puck had ze in haar kruipperiode maar 3 x aan en dan waren ze of kapot of enorm pillig. Ik investeer meer in leggings, die blijven op de een of andere manier atijd wat mooier.
Ik haal overal maillots. Dit seizoen zit ze alleen net tussen 2 maten van de Hema in, de ene maat is veel te groot, de andere te klein, dus geen Hema. Oh, de laatste maillot heb ik bij AH of all places gehaald, lichtgrijs met kleine lichtroze bloemetjes. Heb er al meerdere complimenten over gekregen. Die Kruidvatdingen zijn niet duur, maar worden ook snel lelijk. Scapino heeft ook goede maillots, alleen is het meerendeel in kleuren en printjes die ik niet leuk vind. Heb dit seizoen ook veel leggings.
als je van to much houd whahahahahah dan kun je je daar welo uitleven er staan mooie jurkjes tussen maar echt heeeeel americaans
mirell ja ik zie het jurkje maar ik vind 46 dollar wel even te veel, als ik even wacht staat ie wel weer ergens op ebay...
Bedankt dames, HOe doen jullie dat dan als je meisje een legging aankrijgt, dan moet je natuurlijk weer sokjes in de juiste kleur hebben . Hema maillots ben ik eerlijk gezegd niet zo over te spreken, die pluizen wel erg snel. Kruidvat op zich wel goed, maar blijven niet hele lang mooi. Zeeman had ik laatst maatje 62-68 gehad, nou volgens mij kan ze die aan als ze maat 92 heeft ofzo. Ik ga straks maar eens bij hans textiel kijken. Bedankt voor de tip