Shannen, volgens de eigenaresse van de kinderkledingwinkel waar ik vandaag ben geweest, wordt Z8 eind januari aan de winkels uitgeleverd. Een paar weken later komt het dan online op de site van Z8! Volgens mij zei ze wel dat het broekpak pas eind februari zou komen ofzo.
Op de psz zat ook zo'n meisje, altijd de verkeerde maat kleding aan, de vreemdste combinaties of compleet modelloze hobbezakken en dan nog zo'n bloempotkapsel wat die moeder volgens mij zelf had geknipt. Oke, ik kan niet in iemands portomonnee kijken en misschien dat ze gewoon niet zoveel geld hadden voor andere kleding, maar een normaal kapsel, gewoon wat langer haar waar je leuke staartjes of vlechtjes in kunt maken, dat kost toch geen drol?
@Rodayna, hier ook leren laasjes aan dus sokjes zie je niet. Verder sokjes hier in roze (donker/licht), grijs en wit en passen eigenlijk wel bij alle kleertjes. @kleertjes te groot, hier mouwen altijd wel omgeslagen maar dat komt omdat een maat kleiner te klein is. Sommige dingen vallen iets ruimer maar ze groeit ook nog. Heb alleen broekje van retour een maat groter en pijpen omgeslagen, maar dat lijkt prima en sluit verder mooi aan. Hier net even spijkerbroekje en spijkerjurkje van Noppies geshopt. En een rokje, jurkje en legging van Barbara Farber voor de zomer.
www.parga.com ons paradijs op aarde hier moet ik gewoon elk jaar een weekje naartoe hier komen we echt al jaren onderaan de pagina kun je fotos zien zzzzzooooooo mooooooooi en dan ben ik al op veel plaatsen ter wereld geweest maar paradijs is hier 3,5 uur vliegen vandaan
gisteren in de winkel was een peuter rond de 3 jaar en die had een vierkante muts op met dezelfde jas dekenstof volgens mijn collega (een hippe tante van 20 )was die jas van een ouderwets oma vloerkleed gemaakt. het was ook gewoon zielig om te zien die muts had 4punten en om elke punt zat een touwtje gebonden met 2 balletjes stof eraan
ach het maakt mij nooit uit hoe een ander kind erbij loopt. Als mijn kind er maar mooi uit ziet Ik vind trouwens te groot niet heel erg (ok geen 2 maten te groot ) gewoon mouwtjes omslaan ofzo vind ik niet erg. Te klein vind ik echt verschrikkelijk, krijg echt kippenvel van hoog water.
ja is gewoon vaste land van griekenland maar zoooooo leuk mooi en veel lieven mensen die we na al die jaren wel kunnen amy-lynn is er vorig jaar behoorlijk verwend met kadootjes van her en der echt heel lief hier kreeg ze van eigenaar restaurantje een kettinkje bij de juwelier vandaan om haar te beschermen tegen het boze oog
leuke dingen van Z8. maar lijkt dat dat broekpak in kleine maatjes alleen in roze is... niet mijn ding. En ik heb al een mooie van Cakewalk op MP gescoord Ook leuke dingen voor jongens trouwens dus denk dat mijn kleine ventje hier blij gaat worden deze zomer mirell: ziet er goed uit. heb ook zin in zo'n zonvakantie! hehe, maar even geen 1800 euro liggen wij gaan naar frankrijk omdat mijn moeder daar woont.
dan ga je toch ook op vakantie naar de zon moet er nu ook wel erg aan wennen dat de reis nu ipv 2x 599,00 wel meteen 3x 599,00 kost hakt er wel meteen in maar doen we daar wel wat zuiniger aan met een kind ga ik ook niet 2 keer per dag uit eten dat deden we voorheen wel altijd en ipv hele middag op het terras nemen we een flesje wijn smiddags bij het appartement savonds na het eten ga je nu ook niet meer het terras op om tot in de late uurtjes te borrelen dus dat scheelt ook weer in het geld
@ Mirell, wanneer ga je? Wij hebben ook vakantie geboekt. Wij gaan naar Lanzarote in maart. Ben tijdens mijn zw. schap van Suze op Gran Canaria geweest. Dat vonden we vreselijk!!! Veel aso's !!! Dus hopelijk gaat dit beter bevallen. We zijn ook meer van Griekenland, maar helaas in mrt nog te koud... We hebben ook naar Miami gekeken, maar toch wat te lang vliegen. Ik vind het mooiste wat ik ooit gezien heb toch nog steeds Borneo (Maleisie). Gaan we ooit nog een keer terug als de kids wat groter zijn. Kan mijn mannetje mooi airmiles sparen (KLM), omdat hij toch vaak naar het buitenland moet. Dus in het najaar lekker met z'n 4en naar Griekenland. In de zomer zal het wel rund um Hause worden. Misschien een daguitstapje naar de zoo in duitsland. Hier een paar kilometer vandaan.