Weten jullie leuke winkels met babykleding in Groningen? En dan bedoel ik niet H&M, C&A ofzo. Maar gewoon waar ze leuke merkkleertjes enzo verkopen?
Debby, ik zoek de sunset jurk in het hardroze. En ben op zoek nog naar enkele vestjes, koroza in donkerblauw of wit. Mooi zomerjurkje Jottum " Swinny " ik vind deze jurk ook mooi, maar weet niet hoe die valt? heeft iemand deze mss? Foto??
shannen welke maat moet je hebben? Ik heb de sunset jurk alleen op marktplaats (wel nieuw) in het wit gezien, niet in het roze. Als ik hem zie zal ik een gil geven.
Marktplaats.nl - Advertenties van wsx uit Culemborg kijk eens bij haar advertenties, ik heb bij haar al 2 keer wat gekocht kijk ook eens bij deze afbeeldingen: jottum swinny - Google zoeken
Debby dankje, idd in het wit staat ze er wel op. Ik heb mt 98 nodig. Anders toch maar overdenken om wit te nemen..
debby.... heb jij nu een bod gedaan op een jurkje barbera farber rood wit met bloemen?????? whahahhah ik kom niet meer bij hoor als jij t bent
@ Geke: Dank je wel! Om even ontopic te blijven, laatste aankopen: Broek Jottum voor P 2 overhemden RL voor P Converse gympen voor P Jurkje + Legging+Bolero van Barbara Farber voor F
zo, ik heb geshopt beetje verplicht want kwam erachter dat zoon met veel te kleine schoenen loopt. heeft ook al een eeltpitje bij z'n teen. nu gemeten en lijkt wel 2 maten groter nodig te hebben. Heb 1 maat groter besteld want denk dat t anders te groot is (zat net op de grens en heb ruim gemeten). Even bij kleertjes een leuke aanbieding. EN/MAAR: toen ook voor beide kids een zwembroek, kunnen we lekker een keer gaan zwemmen. beide van Claesen's. kijken of ik plaatjes kan vinden. De navy check voor zoon: Claesen's en deze Claesen's - Zwembroek red/white dots (baby) voor dochter. lief toch? maat 68/74 genomen. wellicht hebben we dan einde zomer nog een grotere nodig maar dan zoek ik wel even weer.
Leuk Geke! Ik wil graag shoppen maar zit te wachten op meer nieuwe collectie... heb een lijstje gemaakt wat ik nog wil/moet hebben, is niet zo heel groot lijstje geworden knap he? Maar ja ik heb dan ook al kei veel geshopt deze maand