Oke sisa: ik doe met je mee, vanaf hier vanaf vandaag ook een shop-stop. Ik ben voorzien: heb pyjama's, slaapzakken, genoeg maillots en andere kleding. Moet alleen nog een voetenzak voor de kinderwagen. En ik mag mijn waardenbon van 68 euro nog wel opmaken deze maand toch? Heb wat spul geretourneerd omdat de kleuren in het echt niet zo mooi passen. Dus ik ga verder niks nieuws meer bestellen goed?
ik ging voor sloffen.. en kom thuis met een outfitje van lief (blauw met in wit 'eigenwijs' er op... ). sja. zo gaan die dingen he!? maar ik weet nu wel een baby benetton te vinden! leuke dingen, die ga ik goed plunderen in uitverkoop!!
Ja... kon het niet laten hangen. Is maat 92 dus dan weet je dat vast. Echt enig ding, met dat kraagje en die strikjes @Lynn: deal! (hoop dat jij wint want sta voor mezelf niet echt in haha).
hoi meiden, ik ga ook een shop stop houden, keek net in dr kast en die is weer overvol. Ik heb niks meer nodig en wil even wat geld overhouden voor de feestdagen
oooowww net nu ik bedacht er wil vast wel iemand mee doen met deze kleding. www.gap.com en www.oldnavy.com Ik bestelde het via via maar nu kan het ook rechstreeks naar hier. Alleen de verzendkosten he. Die zijn wel leuk als ik moet splitten. Als je in de buurt van den haag woont kan ik ze ook langsbrengen. lynn> ja zeker leuk! Zeker zo een bolero bedenk ik me. Zijn ook stoer!
poeh ik moest ook maar eens meedoen aan een shopstop. ik moet alleen nog 2 pyjama's en een paar sokken in bepaalde kleuren. verder heb ik genoeg. ben zo blij dat ik neutrale slaapzakken heb gekocht...
Lynn, dan mag je weer hoor! als de uitverkoop begint, doe je er goed aan vast wat in te slaan in grotere maten . Ik bedoel, vingino's bijvoorbeeld koop ik toch echt meestal tijdens de sale.
en jottum ja nou weet toch wel dat ik het niet eens volhoud tot de sale hoor...ik hoop dat ik het deze maand volhoud haha. Ik heb pyjama's van hema, 7,50 per stuk, wit en staat klein plaatje van jip en janneke op. ideaal past overal bij en zijn lekker neutraal van kleur...
in de zomer wordt hij nog leuker... Maar de verzenkosten beginnen bij 30 euries. :-s omdat het vanuit amerika moet komen. Nu is het in de sale goed te doen. Enne..gap is ook goed verkopen via mp. Hihi
ik ga ook met de shop stop meedoen!!! hoop dat ik het volhoud!! Ja de sale begint volgens mij in dec.. dat is best lang!! Ik wil alleen nog eens gaan kijken bij Outletland in Odijk voor outlet merkkleding voor kinderen Is iemand daar al weleens geweest? is het de moeite om te gaan? Pyama's hier van prenatal, hema en h&m
sylvia, ik woon vlakbij odijk en ben er een paar keer geweest. Je moet het treffen.. maar toen ik daar was had ik alleen de oudste nog maar.. t/m maat 86 vond ik het tegenvallen. en was alles goed bij het cb
als je geld over hebt en het verschepen maakt je niet uit. Dit is nog leuke Children's Clothing, Kids Clothing, Baby Clothing, and Toddler Clothes at Gymboree Kan daar alleen de douane kosten en shipping kosten niet terug vinden.
Ise oke ja als ik zou gaan dan ga ik voor Noa dr maat en voor Danique en Luna maat 86/92.. Dus ik denk er dan nog even over.. Ja haha alles was goed bij het CB! Noa is nu 74 cm en 9120 gr. even voor de info hihi