oja ook leuk! Ik vind het alleen wel lastig want je kan het dus nooit terug sturen omdat het tegenvalt/ruilen tegen andere maat...ik moet zeggen dat ik toch best regelmatig iets moet ruilen/terug sturen met inet shopping.
oh echt! hihi had haar wat kleiner "ingeschat". maar fijn dat alles goed was. ik zal volgende maand ofzo wel even een kijkje nemen, dan zal ik het je wel laten weten. grappig, ik was vrienden geworden met kleertjes.com, zie ik op mijn hyves staan dat kleertjes.com ook vrienden is geworden met danique, luna en noa . en nog veel meer namen, misschien wel meer mensen van hier. net zo in het gastenboek van staartjes en strikjes. haha
Ise weet je nog dat we altijd bij goodmoodkid bestelden? Kwam mijn zwangere collega paar maanden terug bij me vragen of dat mijn Danique was op de site, haha, had ze de foto van danique daar zien staan. Kleine wereld dan toch he? hmmmm jammer ik heb geen hyves. heeft kleertjes.com geen facebook? ff kijken
Ja ik had dr ook wat kleiner ingeschat aangezien dr kledingmaat.. maar die vrouw heeft 2x gemeten! Oja dan hoor ik het van je!! Ik heb jou ook al gespot bij kleertjes.com zag je foto van je profiel met je dochter dr naam en zo zag ik ook dat Mirrel vrienden was geworden maar geen 20% korting aankondiging gezien hoor??
o ja, haha.. dat is de voorkant van haar geboortekaartje.. heb dat profiel nog niet bekeken.. lynn, ja dat is waar, daar staat danique ook op! grappig!! zo kom je nog eens iemand tegen. o en neem gewoon hyves, is veel makkelijker dan facebook
Lynn Noa zit ook onder de gemiddelde groeilijn. Ik ken facebook niet? weleens van gehoord of uitnodigingen gehad van bekende.. en hyves is leuk hoor! Ik heb je niet gezocht hoor haha maar ik zag je bovenaan staan bij de vriendenlijst als je op de site komt en dacht die naam komt me bekend voor!
tja toen hyves echt een hype was had ik zoiets van, daar ga ik dan lekker niet aan mee doen (beetje kont tegen de krib zeg maar) en toen was facebook nog niet zo populair toen ben ik gaan facebooken en nu is dat best wel in opkomst en vind het ook wel leuk maar als ik dan nu ook nog moet gaan hyven... zitten jullie veel op hyves dan?
ik wel lynn... sylvia, haha nee dat kaartje is op zich wel opvallend, haar naam is wel duidelijk.. ah heb mirel inmiddels ook gespot.
haha ja...nou dan moeten we straks gewoon een deel 3 openen en gaan we ondertussen door op 'wat draagt je baby/dreumes'