oh echt joh, jeetje dan is danique wel groot of niet? wat voor rokje heb je van jil&sil? ik ga die andere (zwart/wit) ook halen (=zelfde als de paarse)
Ik heb even gekeken maar omdat ik de laatste had staat die er niet meer op. Het is al een rok/legging van de vorige collectie maar zat nu een leuke korting op dus dacht dan heb ik weer een set compleet! als ik het binnen heb maak ik er een foto van! Die rok is mooi met die linten!
OP kinderkleding-tekoop.nl is nu op heel erg veel merken 19% korting. Je moet wel je eigen even aanmelden om die korting te krijgen.
Ik had het al gezien ja...maar ja ze hebben niet alles wat ik graag wilde hebben en bij kleertjes.com heb ik wat geretourneerd dus dan krijg ik een waardebon ervoor terug
ik las effe die halloween nieuwsbrief van kleertjes.com en daaronder aan de pagina stond dat deze week dus 20% korting op de gehele collectie komt. Deze week dus...hopelijk snel!
ik had bij billy en lilly me bestelling binnen gekregen. Alleen de stuurde me de legging maat 74/80 op. Nu kreeg ik een e-mail dat ik deze mocht houden en de goede maat opgestuurd krijg! Kijk dat is gave service!
nee ik ook nog niet. In de mail stond ook niet dat het vandaag was he... maar dat je voor vandaag ingeschreven moest staan
15%korting bij HappBee, vanavond even rondneuzen wanneer ik gegeten heb en het huiluurtje hier voorbij is...
Ik heb al wat bij kinderkleding-tekoop besteld Deze is voor Danique: S&D Le Chic Jurk 20087780PinkBlush - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Deze voor Luna S&D Le Chic Jurk 20067700black - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Noa had ik al wat besteld van Jil & sil Ik heb nog steeds mn bestelling van olliewood niet binnen.. als ik morgen nog niks heb ontvangen ga ik even een mail sturen.
Leuke jurkjes weer silvia! Deze kiezeltje set had ik pas voor Lisa gekocht. (Longsleeve moest geruild worden dus nu pas voor het eerst aan )
Bruine bolero van Jottum geshopt.. en morgen een voetenzak halen voor de bugaboo en als kleertjes.com de code geeft ga ik daar nog wat bestellen en daarna stop ik ....ECHT voorlopig dan