Shop-aholic topic deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
  2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de fysio geraadpleegt en die adviseerde om echt pas schoentjes te kopen als ze zelf buiten kan lopen,...en aangezien ik dan nog niet weet wat voor maat ze heeft durf ik nog geen schoentjes nu te kopen voor haar...

maar verder leuk geshopt ook elke!

3. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    lynn, die shoesme babyproof zijn eigenlijk net een soort slofjes..
    maar ga ze ook nog niet bestellen

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ow dat komt doordat die geheugen vol was dus ik moest foto's wissen en per ongeluk deze erbij gedaan..

Elke leuke kleertjes heb je gekocht!!

Schoentjes babyproof schoentjes zijn ook net als slofjes alleen is de zool wat steviger maar nog wel heel soepel.
    Ik wil ze wel gaan kopen voorals we naar buiten gaan en Noa gaat stappen.. anders zijn die slofjes gelijk verziekt. Maar verder krijgt ze gewoon nog dr slofjes aan

5. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    hmm dit is een andere foto! maar volgens mij kan je het wel een beetje zien..

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    erg leuk sylvia!

alvast shopse voor strax :D

elke, ook leuke kleertjes besteld!

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    tja nu moet ik gaan kiezen :), heb 3 s&d jurken in mijn mandje, 2 bolero's, 2 jil & sil rokken en een paar maillots.. dat is wat teveel van het goede

8. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    dank je Ise!

Hihi dat is idd wel wat veel in 1 keer he;)
    Welke jurken van s&d le chic wil je dan??

9. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Een antraciet met strikjes.. die donkerblauwe die jij in het zwart hebt besteld.. en twijfel dus zelfs over die met die donkerpaarse bloemen (ja ja, normaal niks voor mij) omdat ik 'm bij joyce op de foto leuk vond (maar staat onderaan het lijstje omdat ik niet zo uitgesproken ben)

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Baby-Proof: dat staat voor flitsende babyschoentjes of laarsjes. De eerste pogingen tot lopen zijn nu nog ontroerender! Deze oefen- en gewenningsschoenen zijn in maat 18/22 verkrijgbaar voor baby's van zes tot veertien maanden. De onderkanten van de zolen kennen de karakteristieke Shoesme-noppen print.

Spelenderwijs op weg naar de eerste stapjes. Onze Baby-Proof-schoenen geven baby's daarbij een duwtje in de rug. De lekker zittende babyschoentjes zijn soepel en zacht en sluiten naadloos aan. Ook het speciale loopzooltje is 'babyproof', namelijk anti-slip. Wat er ook mee gebeurt, de schoen blijft stevig van vorm. Zo kan uw baby veilig oefenen, op weg naar de eerste stapjes. En krijgt hij de smaak flink te pakken!

Even gekopieerd van de site. Puck draag afwisselend slofjes en shoesme. Voordeel van Shoesme vind ik dat het smal valt en dat ze ze niet uitkrijgt.

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ise, zijn mooie jurken... Kiezen =altijd lastig :)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Elke, leuk, dat onderste jurkje van noppies heeft Lot ook.

@ Sylvia, ook erg leuk!

Ik hoor jullie allemaal over Jil en Sil maar dat gaat tocg pas vanaf 86/92?

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ise dat gebloemde stond ook op mijn lijstje met dezelfde reden maar heb het toch niet gedaan omdat ik anders bang bent dat het blijft liggen. Dan koop ik er liever iets anders van. Maar ik vond m erg leuk staan bij Debby de dochter!

Leuke jurkjes verder! Mijn jurkjes komen als het goed is morgen binnen!!

Diddle dank je! En jil&sil heb je al vanaf 62?? Kijk maar bij kleertjes. Com

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Ise: oh moeilijk he kiezen...

@Shoesme: ik heb het dus aan fysio gevraagd over de shoesme babyproof ( tot 1 jaar) en de shoesme flexibel (vanaf dat ze zelf kunnen lopen) Zij adviseerde liever slofjes te gebruiken totdat ze echt zelfstandig kunnen lopen en dan de babyproof over slaan en gelijk de flexibel te nemen.
    De babyproof kun je natuurlijk wel nemen voor als je eens weggaat maar vind persoonlijk de babypaws ook net zo mooi staan als schoentjes voor als we weggaan

15. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ja het hoeft ook niet als je het niet wilt natuurlijk en ik zou ook het advies opvolgen wat de fysio zegt;)maar het verschil is denk ik ook dat Noa al een tijd aan de hand stapt en nu zelf ook aan het lopen is.
    Dus als wij weg gaan en Noa even gaat lopen aan de hand dan zijn die baby paws/roosjes met die onderkant niet echt geschikt want die zijn dan zo kapot en een beetje koud aan dr voeten die koude stenen..

Vandaar dat wij ze voor erbij gaan kopen:)

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Sylvia, hier hetzelfde. :)

Ise, ben je er nog uitgekomen met je bestelling?

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Silvia en Elke ik bedoel ook niet dat je ze niet nodig hebt zodra ze buiten kunnen stappen hoor, maar jullie hebben het over de babyproofs maar die zijn dus alleen voor kindje die nog niet zelf stappen, dan moet je flexibel hebben...

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    nou er zitten volgens mij zoveel mensen tegelijk op kleertjes.com dat de site er steed uit ligt
    Ben blij dat ik vanmiddag al besteld heb hihi, had mijn lijstje van het weekend al klaar staan dus hoefde alleen maar op de bestelknop te drukken!

19. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    ow lynn ik heb me daar nog niet in verdiept welke ik moet hebben voor Noa;) ik ga van de week(morgen) naar een winkel om dr voet op te laten meten en me dan even goed laten informeren om vervolgens op kleertjes.com de schoentjes te bestellen als het shoesme gaan worden.. want ken mezelf als ik morgen in de schoenenwinkel sta dan is de kans groot dat ik weer andere leuke zie.. Maar ik ga voor shoesme!:p

Elke welke heb jij besteld??

20. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Het is hardstikke druk op kleertjes.com duurt een uur om een pagina te openen dus ik kijk morgen nog wel verder.. Ja ik heb ook altijd lijstjes maar ik ben ze ook altijd weer aan het legen en dan denk ik ow ik wil het toch.. ik kan zo twijfelen..

Deel Deze Pagina