Haha Elke, doe ik ook (moet eigenlijk werken ) Gisteren met m'n zusje geshopt, en alleen maar een jas voor mezelf gekocht (een roze ) bij Benetton. O ja, voor Julie een extra winterslaapzak bij de Hema, en nog een extra setje muts-sjaal-wantjes voor naar het KDV, hardroze van de Hema. Past leuk bij haar KDV jas, is ook van de Hema, donkergrijs met wit spikkeltje en hardroze voering. Bij de Zara nog een paar leuke bloesjes gezien, we waren ze aan het bekijken en hadden ze even naast elkaar op zo'n tafel neergelegd. Komt er een vrouw van het personeel, gooit heel geirriteerd die bloesjes aan de kant en snauwt dat ze graag haar werk zou willen doen (ze was dingen aan het opvouwen). Nou echt, zo brutaal, kan haar toon en blik hier niet beschrijven! Ik had gelijk geen zin meer in die bloesjes. Mijn zusje is dan wel zo'n tiep die gelijk naar de manager stapt en het even meldt. Lekker klantvriendelijk...
Jeetje, dat is niet echt vriendelijk nee ... Moet zeggen dat ik nog nooit bij zara ben geweest (hebben er niet echt een in de buurt), maar hier word ik niet enthousiast van. Dat HEMA jasje heeft Puck ook. Wij hebben er een setje van Prenatal van in het paars. Maar rose is ook helemaal super. Is het nog gelukt bij kleertjes.com? Ik zit hier met smart te wachten op de bestelling, maar verwacht dat het nog wel een paar dagen zal duren met de drukte
@Miffy: bij de zara hier waren ze ook een paar ker behoorlijk klantonvriendelijk tegen mij, echt niet leuk! dat jasje van hema heb ik ook al vaak in handen gehad, vind hem ook wel leuk. Maar ik heb nog niet echt een kdv jas nodig voor danique eigenlijk, ze gaat nog niet naar buiten ofzo...hmmm maar ja over een paar maanden natuurlijk wel...na moet ik hem misschien toch ook maar kopen...oh nee mocht niks meer kopen he de hele maand november. Nou ja het is nog geen november hihi! @foreverfriend:leuk setje! Dat blazertje van z8 (en de legging en shirtjes) hebben een aantal van ons hier ook, is leuk setje zo bij elkaar! @hier: vandaag de voetenzak, kleertjes van kleertjes.com en maillot van kidsindurstry binnen gehad. Nu wacht ik nog op een bolero van jottum en rokje en blousje van jottum. Ik ben blij dat ik gister middag gelijk mijn bestelling heb gedaan bij kleertjes.com zeg! poeh ik had gelukkig nog geen trage site! Had best een boel besteld hihi, kreeg een grote doos. Is erg leuk! trouwens ff wat anders: offwhite: meestal als het eenmaal of tweemaal hier in de was is geweest gaat het off er een beetje vanaf en wordt het veel witter dan het was. hebben jullie dat ook?
Sorry ben stout geweest heb nog een jas bij kleertjes.com besteld van barbara farber maar is allemaal jouw schuld miffy want ik heb deze jas voor het kdv (als ze buiten gaat spelen) besteld, dan houd ik de jottum jassen gewoon voor niet buiten spelen (nu dus haha) goed nu ga ik het echt doen, maand november ga ik niks bestellen echt hoor
haha dat ga ik dus ook doen, een dikke jas voor buiten / op de fiets. welke heb jij besteld lynn? miffy, wat hondsbrutaal zeg! zou die blousjes ook lekker laten liggen ga zo bij kleertjes kijken, maar als ik het zo lees zal dat wel druk zijn
Ik had hem al vaker in handen gehad, want ze hadden hem hier ook in de buurt in de winkel hangen, is een wit/zwarte jas van BF met zo'n capuchon, hij is er ook in het roze...bij kleertjes.com hebben ze nog alle maten bij alle andere sites is ie al weg geloof ik (happybee en olliewood)
oh het viel mee met de site trouwens bij kleertje.com kom, het ging gewoon normaal, mensen zijn aan het eten nu haha
Miffy zo wat associaal!! ow daar had ik dan dus ook niks gekocht!!ik heb dat nog niet meegemaakt bij de Zara.. gelukkig heb je nog wel ergens anders kunnen slagen! Lynn wat een shopstop heb jij!! haha dat is een goede!!"het is nog geen November" ik ga wel nu even stoppen met kopen van kleding.. Ik vind het anders zonde om nu nog veel te kopen als het over een paar weken voor 50% korting te koop is. Ise je heb het netjes gehouden bij kleertjes.com! Vandaag weer een pakketje van olliewood binnen gekregen van het jottum setje voor Noa. En ik denk dat morgen het pakketje binnen komt van kinderkleding-tekoop.. dat oop ik wel want had het eigenlijk vandaag al verwacht.. Ik heb alleen aan kleding een tuniek gekocht voor daan bij de h&m en verder ben ik al aan het verzamelen voor Sint dus heb nu 2 speelsets van little people (bij kruidvat 10 euro ipv 30 euro voor de liefhebbers) een prinsessenzingboek van v-tech, jolina ballerina, furry frenzies speelstad en nog een uitbreidingset erbij. Geen kleding maar wel shoppen
Ja goede stopshop heb ik he? hihi De little people krijgt Daan al voor d'r verjaardag van oma, ze is volgende week jarig dus dan zal ze genoeg speelgoed krijgen! Heb vandaag ook haar poppenwagen die ik besteld had opgehaald kidZwarenhuis baby-en kinderkamers, accessoires, textiel en nog meer! :: speelgoed :: poppenwagens :: Janod Ppoppenwagen Framboisine die krijgt ze van ons voor haar verjaardag en nog een stoffenpopje erbij in diezelfde kleur roze...
yess kledingfeest.nl 10 % korting op kiezeltje en gratis verzenden amazingkids heeft ook weer veel dingen met korting amazingkids is zoooo slecht zit hier 10 minuutjes vandaan
Lynn leuk die poppenwagen! ik had precies dezelfde bijna gekocht voor Noa dr verjaardag! maar we hebben al 2 poppenwagens (alleen geen houten) dus zijn we voor de fiets gegaan. Nu heb ik er 1 gezien van de prenatal (online) voor 29 euro? dus ga even kijken of dat wat is.. want moet ook nog dingetjes voor Noa kopen voor de sint maar dat is me toch moelijk!!(heb namelijk de halve bart smit/intertoys al) Mirell shopse!!
het gebloemde jottum shirtje als ik het goed hebt onthouden sylvia hier ook 2 pakketjes. oilily maillot en jottum shirtje met kraagje en een noppies rokje.
Ise idd! en een jottum vestje blauwe voor erop(niet het vestje wat Lynn heeft maar wel die kleur) toevallig is het wel! ik wist niet dat Lynn ook zo'n combi had..
Ise ja dat is het ook! en ze verschillen niet veel dus er komt ook niet veel nieuws/anders uit op het speelgoed gebied..
nee idd.. ja misschien wat aanvullingen van iets geven. wij hebben hier een dot duplo en little people, ik vind het wel leuk om van sommige dingen 'veel' te hebben. maar dat heb je misschien ook al wel haha.
ja een lichtblauwe! kinderkleding collectie olliewood Jottum vestje 1005316baby girls Wij wouden eerst niet aan little people beginnen omdat we de hele serie van v-tech hebben en het eigenlijk een beetje hetzelfde is.. maar nu toch maar wel omdat ze veel meer van little people hebben en ze het ook leuk vinden dus hebben we weer wat ideetjes om te kopen.