Zooo nu doet kleertjes.com weer normaal, dus ga even rondsnuffelen ! Lynn, hoe valt dat rokje van Jil & Sil (met die linten). Zag 'm in het zwart en vond die ook super, hadden ze alleen niet meer in Julie's maat (74) . Maar als ze nou klein vallen kan ik een 80 nemen. En leuke poppenwagen! had je codes van Olvarit/Nutrilon gespaard? Volgens mij staat die poppenwagen in hun spaarboekje namelijk.
miffy belachelijk hoe je behandeld bent... ik zou nooit meer terugkomen! Ik heb me goed aan de shopstop gehouden... heb alleen een setje besteld als kraamkado voor mijn vriendin. Kon me moeilijk beheersen maar het ging wanneer begin de sale eigelijk, begin december al?
leuk hoor sylvia.. miffy, ik kom er maar niet op bij kleertjes.. ik ga ook voor die rok haha. tenminste voor 1 van de 2, zwart of paars. en een jas
@ Lynn, hier wordt off-white ook steeds witter. Startte mn paard ook in het offwite (met d. blauw) werd ook allemaal steeds witter. En toch weer besteld jij.... Hier vandaag de kiezeltje spullen binnen gehad. En verder nog even geshopt, niet veel hoor. Het grijs/zwart gestipte Z8 rokje voor Lisa. Helaas past ze die leggings echt niet (te wijd) en een roze skinnybroek. Voor mezelf een leuke muts-pet en verder alleen wat mailots enzo. Doen jullie allemaal speciale kleding naar het KDV aan? Lisa mag vanaf volgende week naar de PSZ. Wil natuurlijk wel dat ze er leuk uit ziet maar vind het ook weer zonde van dr goede kleertjes. Ze mogen daar zelf plakken en verven enzo zonder short om dus tja... Hier ook niet al te goede ervaringen met het ZARA personeel. Ten wij er waren ging het brandalarm af en konden we niet meer naar beneden (Ik was alleen met 2 kids in duowagen), was erg fijn... @ Sylvia, dat is ook leuk shoppen! Dat probleem heb ik hier al dat ik niet weeet wat ik voor Lot voor dr verjaardag/feestdagen moet vragen omdat we alles al hebben, bij jou zal dat helemaal zo zijn. @ Mirell, ik bestel meestal bij AmazingKids, lijkt me een erg leuke winkel om echt te shoppen
diddlmouses, ik doe wel de wat minder leuke kleding aan naar het kdv, maar ze zien er nog wel uit hoor.. ik heb eigenlijk nog niet zo vaak vieze kleding teruggehad met verf ed erop.
het is alleen een heel klein winkeltje dat wil je bijna niet geloven alles op en in elkaar gestampt. ik bestel online en haal t dan op in de winkel
@Diddle: ja ik trek haar altijd noppies aan naar kdv of kleertjes die ze al vaak aan heeft gehad en ik een beetje 'beu' ben... oh dus het ligt gelukkig niet aan mijn wascapaciteit dat alle offwhite lichter wordt... Leuk zeg die kiezeltje kleding die je hebt gekocht! @Silvia: ehm nee niet 70 euro , maar 55 euro ik heb 2 verschillende lichtblauwe vestjes van jottum, maar die jij hebt genomen heb ik niet. Ik heb best wel veel van jottum en kan dus allerlei verschillende combi's maken dus ja zo komen we wel af en toe aan dezelfde soort setjes natuurlijk...en zoals Ise al zei, we hebben ook alledrie wel een beetje diezelfde smaak volgens mij. @debby: knap hoor!!! @miffy: rokje jil en sil valt niet klein, zeker niet, ik heb maat 74 voor danique (daar zit ze nu in) en de taille is wel goed, maar de lengte van de rok vind ik nog wel een beetje lang dus een 80 is dan denk ik wel groot voor Julie, Julie is vrij tenger toch? Heb geen codes van olvarit/nutrilon gespaard, Danique heeft nooit potjes willen eten (uberhaupt weigerde ze gepureerd, ze eet al vanaf 7 maanden gewoon stukjes aardappel, groente, brood enz.) Ik heb de poppenwagen hier in Spijkenisse bij een kinderwinkeltje (met zulk gaaf houten speelgoed) besteld vorige maand, moest hem alleen nog even ophalen...
meiden er is weer veiling bij Vintagekids tot 23.00 dus als je iets wil dan moet je om kwart voor 11 op de bestelknop drukken dan heb je hem voor de laagste prijs (prijs zakt steeds elk half uur) als jullie dat grijze bampidano jurkje nog willen die staat er ook nog op!
Ise vroeg net wat ik van Jottum had, maar ik begreep haar vraag niet goed, ze bedoelde wat ik besteld had (1 bolero) maar ik dacht dat ze bedoelde wat er nu in de kast hangt, dus ik dat allemaal opnoemen haha, maarre dacht ik deel het even met jullie: wat er in de kast hangt: 2 rokjes (1 blauw heb jij ook, en 1 plooi bruin/blauw streepje en 1 bruin/blauw/offwhite ruitje) 2 lichtblauwe bolero vestjes 1 donkerblauw bolero vestje 1 donkerblauw vestje van nieuwe collectie en diezelfde ook in offwhite d.blauwe longsleeve met roezel aan voorkant wit met bloemetje longsleeve longsleeve offwhite met plooikraagje offwhite bloesje met plooikraagje met soort bloemetjes motief ( heeft miffy ook) offwhite blousje met heel klein blauw stipje en plooi kraagje van de nieuwe collectie blauw/wit geruite blouse blauw/wit geruite jurk (verjaardagsjurk met petticoat eronder) twee winterjassen een donkerblauw rib broekje een donkerblauw met krijtstreep broekje en dan 2 offwhite en 2 d.blauw maillot 1 lichtblauwe legging/maillot en dan komt er nog die grijze plooirok van de nieuwe collectie en een paarse geruite blouse met kraagje nieuwe collectie en de bruine bolero die ik besteld heb
tot nu toe deed ik haar geen sokken aan, maar de blauwe slofjes...maar ik heb in dezelfde kleur lichtblauwe sokken dus die kunnen er ook onder
Tijdelijk niet bereikbaar Als gevolg van een technische storing is onze website momenteel niet bereikbaar. Wij werken aan een oplossing en wij hopen dat het probleem snel is opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Over 10 seconden wordt een poging gedaan kleertjes.com opnieuw te laden. heb dit nu elke keer grrrrrr
Ik heb dat ook heel de middag en avond al op kleertjes.com, wat een ellende zeg! Iedere keer opnieuw inloggen, en het duurt eeuwen voordat een pagina geladen is. Shopt niet echt lekker zo
Oh, ik heb net weer wat besteld alleen dat moet nog gemaakt worden. Een sjaal/muts/wantjes set voor Lisa aangezien ik dus nergens een zwarte sjaal voor haar kan vinden. Maar deze wordt helemaal leuk volgens mij!
lynn,mag ik dan misschien vragen waar je die lichtblauwe sokken hebt gevonden? en misschien iemand een tip voor rode sokken? heb nl een rode legging, maar geen bijpassende sokken...
lichtblauwe en rode sokken (ook donkerblauw, wit en offwhite voor alle jottum hihi) allemaal van bonnie doon! @diddle: ja zeker hele leuk winkel ik heb er al een aantal dingen gekocht voor Danique en voor verjaardagen...ik vind die container schip/laden losser in hout zo geweldig...als ik nou ooit een zoontje krijg krijgt ie die van mij!