Lynn, gefeliciteerd met je aanstaande huwelijk! Voor wat betreft de kleding voor Danique, ben je niet bang dat je volgend jaar nog een veeeeeeeel mooier setje tegenkomt? Of dat ze het niet past als je het nu al koopt? Hier al een tijdje niet meer geshopt. Ben zowaar aan het afkicken Was ook wel nodig, beide meiden hebben zoveel in hun kast dat ik echt bijna een grotere kast nodig heb. Ik wacht nu tot de echte echte uitverkoop. Heb nog wel wat dingen op het oog die ik eigenlijk te duur vind voor "zomaar" erbij, maar als het dan is afgeprijsd is het weer een heel ander verhaal natuurlijk Ennn natuurlijk ga ik wel even wat bestellen in de online shop van Zara zodra die open is (4 november). Heb wat dingen op het oog die ze in de winkel of niet hadden, of niet in de goede maat. Voor de Baby Barb en S&D le chic liefhebbers: bij Eya-Kidzz (www.eya-kidzz.com) hebben ze nu 10% korting bij aankoop van 1 artikel, oplopend tot 30% korting bij aankoop van 4 artikelen. Misschien de moeite waard voor iemand hier
Zo79: dankje! Nou ik ga het setje pas kopen als er 50% korting is hoor, en mocht ik dan inderdaad iets veel mooiers tegenkomen dan kan ze het toch gewoon als voorjaarsjurkje met vestje aan...vind het geweldig mooi, maar het kan ook best voor 'gewoon' Hier in de buurt is pas een bruidswinkel geopend ook met kleding voor kinderen en zelfs hele kleintjes (bruidsmeisjes jurken) Ik vind dat ook wel heel mooi, maar stel ik koop zoiets dan zal ze het dus ook echt maar 1 keer aanhebben....en dat setje van jottum kan ze toch na de bruiloft ook nog wel dragen....dus ik zie wel, koop hem als ie 50% korting is sowieso al voor haar en mocht ik iets mooiers tegenkomen dan is het nog steeds een welkom setje voor in de kast @Mirell: ik heb gelukkig geen kleding ongedragen in de kast hangen, alles draagt ze wel hoor, ja de kleding die ik afgelopen week binnen heb gehad heeft ze nog niet gedragen en haar verjaardagset ook nog niet, maar ze is volgende week jarig en daarna krijgt ze die jurk en vest ook gewoon aan...maar had gisteren na het uitpakken van de laatste nieuwste kleding wel zoiets van: nu is het ook wel klaar, ze heeft nu zat super mooie kleding, ook leuke kleding voor naar kdv, en hier ga ik het de komende tijd gewoon mee doen. Moet ook sparen nu voor de bruiloft natuurlijk dus sowieso mag ik niet meer teveel shoppen voor Danique, maar is ook niet nodig natuurlijk...
oja nou ik vind de jurk best mooi maar op de één of andere manier past het idd niet zo bij je dochter... die kabel maillot van jottum heb ik trouwens ook (in blauw en offwhite en allebei in 2-voud )
Die jurk komt vind ik mooier over op de foto dan dat ik m vind.. Luna wel een jurken kind maar deze vind ik niet leuk bij dr staan..Heb die jurk ook bij Daan gepast en daar stond die ook niet bij. Ik vind wel dat de jurken ruim vallen want het is maat 86 en het past goed terwijl Daan normaal wel 92/98 heeft tegenwoordig..
lynn vergeet je te feliciteren wauw trouwen....lijkt alweer zo lang geleden hihihihih ik alweer 15 jaar getrouwd ik raakte zwanger dat we 12,5 jaar getrouwd waren daarvoor geen kinderwens hoor! en nu zo blij met mijn wijffie
Elke, plaats je hier een foto van de cakewalk set.. er zijn er veel die die maat wel kunnen hebben Sylvia, ik vind toch beide jurken wel leuk staan.. en volgens mij heb jij heel veel leggings en maillots. Zie altijd iets leuks voorbij komen. lynn, ja die set is superleuk voor op de bruiloft!
Ik heb die van h&m ook maar de offwhite daarvan is wat meer beige achtig dan die van jottum jammer genoeg @Mirell: dankje! Danique is 3 nov jarig heb er al helemaal zin in!! nou vandaag komt de BF jas binnen als het goed is, als ie niet een dikke voering heeft dan ga ik hem terug sturen. maar eerst maar even zien dus. Nou meiden fijne dag hier weer op naar het werk...
Ik denk dat ik weet welke winkel je bedoelt Ze hebben daar echt hele leuke dingen, echt te schattig gewoon. En de prijs valt echt mee! Toen wij gingen trouwen heb ik voor mijn bruidsmeisje een jurkje laten maken maar dat was vele malen duurder dan de jurkjes die ze daar hebben hangen, terwijl die net zo leuk zijn! Maar inderdaad, een Jottum setje kan ze daarna ook nog aan en is niet voor een keertje. Het setje van Jottum is echt leuk voor een bruiloft inderdaad. Ga je zelf ook in "vol ornaat" met witte jurk enzo?
Lynn, gefeliciteerd met je aankomende huwelijk!!! Wat ontzettend leuk voor je! Ben ook benieuwd wat voor bruiloft het gaat worden. Mirell, wil jou nog even bedanken voor de tip van geld terug bij het Z8 vestje Isabella. Bij Julie's vestje pluist het lint op de mouwen ook. Dus een mailtje naar Z8 gestuurd en nu krijg ik 40% terug, da's toch iets van 20 euro! Volgens mij zijn het de hormonen, maar ik ben weer een twijfel-miep geworden. Heb nog steeds geen kleertjes op kleertjes.com besteld... wil eigenlijk maar 1 setje kopen, omdat Julie echt genoeg heeft op het moment. Maar WELK! Wil nu in ieder geval het donkerblauwe bolerootje van S&D, zit nog te dubben wat erbij. Dat witte shirt van Jottum met kraagje is ook wel erg leuk (ik hou van kraagjes)...zucht!
Okeee...heb een leuk rokje gezien van S&D, donkerblauw met motiefje. Het idee is nu om daar dat shirtje met kraagje van Jottum op te doen, daarop de donkerblauwe bolero van S&D. En dan een donkerblauwe maillot eronder, zit te twijfelen of ik die maillot van S&D zal doen (d.blauw met hartjes) of toch maar een effen... Drukke maillot is misschien niet mooi bij het rokje. Iemand zin om even mee te kijken? Links doen het volgens mij niet naar kleertjes.com, art nummer van rokje is 062163 / 20067701 / winter 2010
@Miffy: persoonlijk zou ik een effen maillot nemen, omdat er al een print op het rokje zit. Ik vind die maillot met de hartjes wel echt schattig, maar dan meer onder een effen rokje.
Ze wilden alleen het ordernummer hebben, gelukkig had ik dat mailtje nog. Ze zeiden dat de fabriek het verkeerde biesje had gebruikt, wat dus inderdaad gaat pluizen. Ik vind het wel gek dat ze het vestje gewoon voor de volle mep blijven verkopen op de site. Op mijn opmerking hierover kreeg ik geen antwoord...
Lynn, proficiat met je voorgenomen huwelijk! Mffy, voel je je al een beetje zwanger? Ik heb mijn vestje in de winkel gekocht. Zou je dan ook via z8 geld kunnen terugkrijgen of moet je dan naar de winkel? Zou idd voor een effen maillot gaan (sorry, een beetje van de hak-op-de-tak..) Zal even het Cakewalk vestje showen. Als iemand interesse heeft, dan roep maar. Het valt als een kleine 80.