Elke, als je het vestje in de winkel hebt gekocht, wordt het met de winkel geregeld, van hen krijg jij je geld terug en zij krijgen het weer terug van Z8. Pluist het bij jou ook? Voel me al wel een beetje zwanger , ben erg moe en beetje prikkelbaar. Gelukkig pas 1 keer misselijk geweest, maar dat gaat mogelijk nog komen, had ik bij Julie vanaf 6 weken. Effen maillot lijkt me inderdaad het mooiste, anders wordt het een beetje too much denk ik...
wel heel raar bij amazingkids vertelde dat vrouwtje dat hun het allemaal terugstuurde ze vonden de vestjes te duur om te verkopen ik wou er een met 40% korting maar dat deed ze niet
meiden nog ff en mijn meisje word 2 mag ik hier dan nog wel posten....... of alleen nog stiekum meelezen hihihihi
@miffy, dankjewel! Leuk dat je je al wel een beetje zwanger voelt, ik ben inmiddels (wel een rare) ongesteld (al 8 dagen) maar goed geen zwangerschap hier dus... Oh onder dat rokje en s&d bolero en dat shirtje met kraagje (heb ik ook) een effen offwhite maillot doen, liefst eentje met bijv. een kabel erin gebreid, dat is het mooist denk ik! Jottum heeft precies dezelfde kleur effen maillot als wat het offwhite shirtje is, ik heb ze nml. ook voor bij mijn rokjes. @Zo79woon jij ook in de buurt van spijkenisse dan? Ja idd het is daar helemaal niet duur he? dat viel mij ook al erg mee, was van plan als ik me morgen beetje goed voel (ben een beetje moe van het werk en heb nog feest vanavond) om dan even te gaan kijken daar, ze hebben er ook trouwjurken en outlet trouwjurken (tenminste dat dacht ik te zien) Ik wil wel graag in een offwhite jurk trouwen ja, weet nog niet hoe/wat/waar maar daar heb ik nog even tijd voor, wil ook die 12-15 kilo van de zwangerschap eerst kwijt voordat ik een jurk ga kopen... maar ik ben niet zo van de sluiers enzo hoor, gewoon een mooie jurk, misschien mijn haar in de krul en er dan van die parels ingedraaid en verder geen toestanden hoor, geen sleep e.d. of tenminste niet zo'n mega sleep ofzo... @Mirell: tuurlijk joh!! @Elke dankjewel!! de datum is al vast gepland bij het gemeentehuis...
@ Lynn, ja ik woon idd ook in de buurt van Spijkenisse Als ik het allemaal zo lees, zijn het er aardig wat hier op Zp . Ik zag dat die winkel waar je morgen heen wilt morgen een "re-opening" heeft, ze hebben vanaf dan een andere ingang dus ze zullen wel verbouwd hebben denk ik? En dan binnenkort lekker zelf jurkes passen. Leuk hoor En Miffy, heb je dat setje nog besteld? Ben benieuwd voor welke maillot je uiteindelijk bent gegaan. Hier ben ik al druk aan het nadenken wat ik allemaal voor setjes voor de kerst nodig heb voor de dames. Haha erg he, maar ik wil altijd dat ze met kerst iets aanhebben wat ze nog nooit aan hebben gehad, en het moet natuurlijk ook een beetje feestelijk zijn. En dat keer drie, want meestal vieren we het drie "dagen", dus dan moet natuurlijk wel iedere keer wat anders aan . Ben dus een beetje aan het snuffelen. Wat vinden jullie als twee zusjes hetzelfde aanhebben, of iets uit dezelfde serie? Doe jij dat wel eens Sylvia?
ja leuk toch zusjes hetzelfde en mama ook dezelfde jurk! www.kingluoie.nl of mimpi heeft ook mama jurken. hier ook kerstavond 1e kerstdag 2e kerstdag oud en nieuw en nieuwjaarsdag wat nieuws kost weer hoopjes met geld. hihihiihih
Haha zo79, ik ben stiekum ook al bezig met Juuls kerstoutfit (tenminste, aan het bedenken wat voor iets ik voor haar wil). Ik vind het altijd wel schattig om zusjes in matching kleertjes te zien, helemaal hetzelfde vindt ik minder, maar dezelfde serie is helemaal goed! Ik heb uiteindelijk het rokje niet besteld, was niet helemaal overtuigd. Ik ga op zoek naar een ander rokje voor erbij. Nu is het geworden: - donkerblauwe bolero van S&D - witte longsleeve met kraagje van Jottum - donkerblauwe effen maillot van Bonnie Doon - nog een longsleeve van Noppies - de wantjes van het Noppies wintersetje, was ik vorige keerr vergeten te bestellen dus moest ik nog hebben
Ik zal voor onz meisje nog wel een leuk setje willen hebben voor kerst. Alleen ik kan niet echt iets vinden. Ik heb nog niet zoveel jurkjes, dus ik zal een jurkje wel heel erg leuk vinden. Iemand nog leuke ideetjes? Ik merk trouwens wel dat er al best veel leuke kleertjes weg zijn van sinds de opruiming is begonnen. Ik had al een paar leuke jurkjes gezien maar allemaal de maat weg
iemand eens iets retour gestuurd aan kleertjes.com? waarom moet je hun bellen? dat kan toch ook via de mail...
Nee ik wel ooit iets retour gestuurd naar kinderkleding-tekoop.nl en toen moest ik even 8 euo betalen om het terug te sturen. En ik kreeg mijn geld niet terug maar een tegoedbon dus als ik daar iets wil kopen kan ik dat er vanaf tellen.
Nou ja, bij nader inzien heb ik het rokje van S&D toch maar nabesteld hahahaa! Sorry, hormonen Lynn, waar verkopen ze die maillot van Jottum? Bij Olliewood zag ik er alleen een met roezeltjes, niet met kabel. Die met roezels is ook leuk maar ik weet niet of dat dezelfde kleur is als het shirtje...
je hoeft niet te bellen hoor je moet je account even ingaan dan naar de bestelling waarvan je iets wil retourneren dan kan je klikken op'iets retourneren van deze bestelling'en dan gaat het allemaal super handig! als je ervoor in de plaats een waardebon wil, dan kan je via antwoordnummer terug sturen in dezelfde doos en hoef je geen verzendkosten te betalen, ze behandelen het ook vrij snel. wat ga je terug sturen?
het rokje is echt wel leuk hoor! ehm de maillot heeft olliewood en ook kleertjes.com: nieuwe kinderkleding en baby kleding collectie bij olliewood Jottum maillot 1010005alle categorien er staat inderdaad roezelrandje, maar volgens mij is het meer een kabelpatroon....ik heb hem nog niet aangehad bij danique, ze krijgt hem volgende week met haar verjaardag voor het eerst aan, maar heb hem dus al wel hier liggen, ik zal morgen nog eens goed voor je kijken oke? Deze is wel dezelfde kleur als de longsleeve trouwens, er staat bij kleertjes.com offwhite en bij olliewood ecru, maar het gaat in dit geval om dezelfde maillot hoor, alleen een andere beschrijving hebben ze gegeven
Ik heb super leuk jurkje gevonden het gaat om dit jurkje S&D Le Chic Jurk 20067405BlueNavy - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online is er iemand bekend met dit merk? Hoe vallen de maten? Onze dochter zit nu op maatje 74. Ik wilde dit jurkje misschien bestellen voor kerst.
dank je lynn (zelfde vraag in pb ). ik kreeg mail dat ik maandag moest terugbellen. maar vergeet dat soort dingen meestal. ik vind dat antraciet jurkje niet zo leuk, maar moet sowieso terug omdat er allemaal witte vlekjes inzitten. nou ja kan ik wat anders uitzoeken
@chantal;ik vind dat je dan een 80 moet nemen, want s&d valt op zich goed op de maat, maar bij een maatje groter ben je 'zeker' en voor een jurkje is een maatje groter eigenlijk niet erg hoor
lynn, hoe valt die maillot (kan je dat inschatten)? de kleinste maat is 80, maar als ie klein valt zou ik m toch kunnen nemen
Oh nou heb ff gekeken, ik heb de s&d le chic met dat rozetje aan de zijkant (wel gewassen) ernaast gelegd (jottum niet gewassen) de jottum valt wel wat groter hoor, maar ja moeilijk vergelijken dus omdat ie nog niet gewassen is...ik denk dat ie voor jouw meisje nog wat aan de grote kant is.... oja Miffy het is wel een soort kabel hoor in de jottum maillot, ja net als die van h&m eigenlijk....heb jij die ook?