@ Miffy gefelicteerd met je zwangerschap!! Ik heb de Z8 vestjes dus ook gewoon in de winkel gekocht maar geen bon meer dan heeft het vast geen zin om terug te gaan? @ Zo79, ik vind het heel leuk om mn meiden iets uit dezelfde serie aan te trekken of iig een beetje in dezelfde kleuren. Precies hetzelfde vind ik dan weer wat minder. Voor Lot dr verjaardag as dinsdag heb ik ook weer zoiets leuks liggen voor samen.
Oh diddle jouw jongste is natuurlijk ook bijna 1 jaar! Wij vieren het zondag 7 nov en jullie? en wat krijgt ze aan? Ik heb hier een jurk en vestje en maillot van jottum voor dr klaarliggen, nog helemaal nieuw...
Ja, ze is as dinsdag jarig en dan vieren we het ook! Heb een jurkje voor dr laten maken (geen merk dus) Woensdag heb ik er vast een foto van
Ah leuk!!! ja danique is woensdag jarig maar wij moeten allebei werken dus we vieren het zondag (heel groot) met alle familie en vrienden!
Ja en hij is lekker gevoerd en staat haar echt leuk! zit ook een capuchon op dat vind ik ook wel fijn eigenlijk zo voor de winter
ik vier Amy-Lynn haar verjaardag ook zondag 7 2 jaar alweer het 2e jaar ging nog sneller dan het 1e lijkt wel
Oh leuk hebben we allebei feest zondag! Oh nee gaat het tweede jaar nóg sneller? ik vond dat eerste jaar al zo snel gaan....zucht
maandag is er een veiling op de website van vintagekids volgens mij was het van 17:00 tot 23:00. Ik ga eens kijken hoe dat werkt als ik het onthoud...
@sunshine, de veiling is niet moeilijk, je hoeft niks te doen, zijzelf laten de prijzen elk half uur zakken, als je echt wacht tot een kwartier voordat de veiling stopt, dan heb je de goedkoopste prijs, alleen moet je mazzel hebben dat niet iemand anders je dan net voor is geweest...ik heb er 1 keer nu aan meegedaan en de items die ik gekocht had, waren niet zo dat ik die echt prece hoefde te hebben, dus toen heb ik op laatste moment gekocht en toen waren ze er gelukkig nog.
Oh leuk mirell hier foto van de offwhite jottum longsleeve met kraagje die miffy ook wilde kopen/gekocht heeft Bekijk bijlage 104606
Leuke jas Lynn! En die Jottum longsleeve ziet er in het echt nog leuker uit dan op de foto, ik vind die kraagjes zo mooi! De bestelling van kleertjes.com was al verzonden, ik zal 'm dinsdag wel krijgen dan. Ik zag dat die maillot van Jottum pas vanaf maat 80 was, ik denk niet dat Julie daar al in gaat passen. Van de Hema heeft ze nog maatje 68 aan, van Bonnie Doon 68-74. Dan ga ik wel bij de H&M een kabelmaillot voor erbij halen.
Miffy dankjewel! Die van h&m past er niet bij miffy, die is namelijk veel geler. Ja klopt ze gaan pas vanaf 80, maar hij valt net zo groot als de h&m 74/80 Oh echt zit ze nog in zo'n kleine maat met maillots? Ik heb hier oilily maat 80 nou die zitten zelfs al wat krap (denk ook wel dat die klein vallen)
Ise nog bedankt!! en ik heb best veel maillots/leggings.. meestal koop ik kledingstukken en dan vervolgens een bijpassend maillot of legging bij. Vaak kom ik er dan achter dat het eigenlijk niet nodig was omdat ik het al had. Maar maillots en leggings komen altijd wel van pas. Miffy ik zou er een offwhite maillot onder doen omdat je dan een beetje match met het shirtje. Ik vind het anders zo donker worden en met een lichtere maillot komt het rokje mooier over. (maar dat vind ik) Mirrell lekker mee blijven kletsen!! Lynn die jas staat dr mooi hoor! en leuk vestje!! heb dezelfde! Noa had het aan met dr verjaardag!
papa heeft haar even in d'r nieuwe poppenwagen gezet haha (voor haar verjaardag, ze heeft hem van ons alvast gekregen) Bekijk bijlage 104634