lynn haha leuke foto!! kan je ook nooit wachten met kado's geven? als je het al heb?? Oilily maillot ik vind het ook klein vallen.. Jottum valt best op maat vind ik want ik heb een maillot van jottum pas gekocht maat 74 en die zit echt al goed aan had liever een maat 80 ervan gehad..
Ow ik heb dat vestje!! nieuwe kinderkleding en baby kleding collectie bij olliewood Jottum vestje 1009996baby girls Voor 35 euro!! Net ook mn baby paws binnen gehad! ik ben weer blij!!
Hihi leuk he? ja hij is zo leuk, die poppenwagen, dat ze hem alvast heeft gekregen...ik heb nog een popje die is nog ingepakt mag ze die op d'r verjaardag uitpakken hihi. Oh dus bij jou valt oilily ook klein, nou ben benieuwd hoe jottum valt, die krijgt ze volgende week aan.
oh heb jij hem ook! vestje is zo mooi in het echt...waar heb jij hem voor 35? wij (Ise en ik) hadden hem met 20% korting maar dan is ie niet 35 euro geweest geloof ik...ach ja maakt ook niet uit, ik heb het erg graag voor over gehad...ze krijgt hem op d'r verjaardag aan. hoop dat ik de witte in 86 en ook de jurk in 86 kan scoren met de uitverkoop...
OPROEP! voor iedereen die iets van Jil&sil koopt: willen jullie de labels voor mij bewaren? Ik heb er nu 3 maar heb er 10 nodig...dus hoop zoooo dat jullie er nog wat hebben voor me....
Ja ik heb dat vestje op marktplaats gevonden! gewoon nieuw hoor! ik denk dat die vrouw een webshop heeft want ze had veel nieuwe spullen van jottum! ik was die blauwe maillot aan het zoeken en zo kwam ik bij dit vestje! ik moet het nog binnen krijgen hoor (heb net betaald) maar ben er nu al blij mee! ik moet dan alleen nog die jurk.. daar wacht ik mee tot de uitverkoop! tot die tijd even een andere jurkj eronder.. Zag er nog 1 staan bij olliewood geloof ik een soortgelijke maar dan van de vorige collectie. Blauwe maillot niet gevonden er stond een nieuwe op maar die was helaas al verkocht..
deze heeft amy-lynn ook die poppenwagen alleen dan in het rood/hout wacht maar tot de verf van je posten afvliegt
ben ook geslaagt voor een rose pettiecoat voor mijn nichtje en voor Amy-lynn nog een rose jurk in allemaal laagjes. heb vandaag 3 setjes verkocht voor dr op markplaats en haar vingino spijkerpak moet ik nog even kwijt. dan kan ik weer shoppen.
@Silvia: is dat van de verkoper wsx ( Advertenties van wsx uit Culemborg , Gelderland - Marktplaats.nl ) ? Ik heb bij haar die bolero die wij allebei in d. blauw hebben, nog in het bruin kunnen kopen, heb ik van de week binnen gehad en krijgt ze morgen aan. @Mirell: dankjewel! oh leuk joh, ik zag zo'n gave zwart witte petticoat, zat nog te twijfelen toen of ik die voor haar verjaardag zou doen, maar nee de jurk die ik al voor haar had gekocht blijft het toch (zit ook petticoat onder trouwens) Oja leuk heb jij hem in rood/wit!
Lynn nee ik heb m hier vandaan: Marktplaats.nl > Nieuwe collectie ! Jottum ... Kimmy ...mt 86 nieuw! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Ik heb wsx wel gezien idd zat nog te twijfelen om die bruine ook te nemen voor Luna of Danique maar toch niet gedaan.. Ik ben benieuwd naar Danique's outfit voor dr verjaardag!! jij heb die jottum jurk niet toch?
waar heb je de zwart/wit petticoat gezien? gaaf leuk leuk ikzelf vind zwart ook leuker maar mijn schoonzus is meer relax wil mijn nichtje rose dan vind zei het prima ik ben meer van de zwart wit ook al ben ik iets milder geworden hahahhahah ja ik heb m rood met houtkleur en een rood met witte stippen dekentje erin. maar heb snel een buggy gekocht voor dr die houten wagen sloopt mijn interieur maar ze zijn wel gaaf zal vanavond even foto plaatsen als mevrouw goed slaapt wand moet in dr kast wezen van dr verjaardagsjurkjes.
Marktplaats.nl > Supermooi ruitjurkje Jottum " Sienna " mt 86 Nieuw - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 dit is de verjaardagsjurk voor Danique die jurk die Ise heeft besteld voor haar meisje d'r verjaardag, die wil ik in het wit bestellen, met het vestje wat jij nu blauw hebt, ook in het wit, voor de bruiloft, dus ik moet dan ook maat 86 hebben. heb beide vestje nu in maatje 80. Ik doe dat donkerblauwe vestje bij bovenstaande jurk aan op haar verjaardag, met d.blauwe maillot of ik doe de witte maillot en vestje aan, ik ben er nog niet over uit.... wat denk jij dat het mooist erbij is, d.blauw of juist dat offwhite?
@mirell: PETTISKIRTS & PETTICOAT ROKJES op deze pagina staat hij, zwart met wit eronder en een witte strik...vind hem zoooo gaaf...maar heb het niet gekocht dus...
dit word haar verjaardagsjurk voor zondag als we het vieren. is een jurkje van mimpi heb er een zwart truitje onder en een legging beide mimpi en ofwhite laarsjes.
10 nov is ze echt jarig en dan dit setje van claesens. en dit staat zo ontzettend wijs. ben er echt verliefd op het is een jurkje zonder mouwtjes met een rits van boven tot beneden
Ik heb eigenlijk nog niet bedacht wat ze op d'r echte verjaardag aan krijgt, ze moet dan naar het kdv dus ik denk dat het dan een jottum blousje met bolero en een jottum broekje wordt...
en 17 november ben ik zelf jarig en dan dragen we samen deze jurk. allebei een stoer leer jasje erop en zwarte laarsen om het een beetje af te maken. aghhhhhhhh en zo blijven we kopen kopen kopen heerlijk toch!