amy-lynn gaat ook die dag aar het kdv toe. en wat draag je zelf altijd als ik vragen mag? zelfde stijl als je meisje?
en leuke jurk voor je dochter heb ff gekeken. ik vond jottum en baby barb ook heel gaaf staan altijd bij mijn dochter. saltydog deluxe ook al vind ik de collectie deze winter minder van mijn smaak. maar kan niet altijd alles even leuk vinden natuurlijk. ben nu gek op mimpi kiezeltje maar dat was nooit in een baby maat en nu past ze 92 en kan ikdat allemaal kopen
tja zelfde stijl ehm denk het niet ik draag veel van steps en didi eigenlijk, vaak 3/4 broeken met laarzen en kniekousen (alles is wel op elkaar afgestemd net als bij Danique) en boven vaak blouse met gilet of een vest. ik draag veel bruin/zwart/grijs en donker/legergroen dus qua kleur passen we over het algemeen wel goed bij elkaar. Ik heb voor haar een donkergrijze jas van H&M met van die chique knopen erop en dezelfde jas voor mezelf. Verder heb ik nog wat andere zwarte/grijze en bruine jassen voor mezelf (moet altijd matchen bij mijn laarzen en kniekousen) dus eigenlijk passen de jassen van danique daar allemaal ook wel goed bij. Ik draag ook veel rokken, meeste zijn van steps. Maar moet zeggen dat ik me niet zo lekker in mijn vel voel (lees ik voel me te dik) en dan merk ik dat ik wat minder opvallend gekleed ga, dan voor de zwangerschap, toen had ik vaak ook paars/grijs aan of donkerrood/bruin/beige tinten Ik heb wel net als haar tig paar laarzen, dus bij elke broek of rok past een paar laarzen, een paar kniekousen of legging/maillot en een jas. naja eigenlijk ben ik dus wel hetzelfde als danique gekleed haha Ik heb voor haar alleen meer rokjes en voor mezelf meer 3/4 broeken
Ik vind kiezeltje ook waanzinnig, dus daar moet ik helaas nog even voor wachten. Jottum vond ik in mijn zw.schap al helemaal geweldig dus ik ben blij dat ze dat nou allemaal eindelijk past. Voor pasgeboren baby's hebben ze van jottum niet zo heel veel helaas... barbara farber vind ik sommige dingen echt heel mooi en sommige dingen is echt niet mijn smaak (zoals die shirtje met daarop die print van een ketting, nee is niet mijn ding) s&d le chic is eigenlijk een merk wat ik pas sinds 2 maanden ken, maar heb er dus wel wat van, ik hou erg van bolero's dus dat komt met dat merk helemaal goed! en dan jil&sil, vind ik ook echt een leuk merk, maar ken het ook pas sinds 2 maanden ofzo.
je hebt een pb terug!! Nou vandaag was mijn eerste dagje en heb het goed volgehouden! (zie onderschrift) morgen alleen weer een verjaardag, volgende week weer verjaardag van daantje, dat vind ik altijd wel moeilijke momenten hoor...feestjes enzo.. nou ja ik ga weer ontopic...maar heb dus niks geshopt en zoals belooft zou ik me ook echt eraan houden nu voorlopig(moet ook wel want moet sparen voor de bruiloft natuurlijk)
Lynn mooie jurk!! ik zou op die jurk de donkerblauwe zet doen.. Bij Danique staan donkere tinten erg mooi/chique! (bij de foto's die ik heb gezien vond ik het haar heel mooi staan) Merken ik vind Bij Noa jurkjes/rokjes de tuttige dingen erg leuk staan. Ik heb ook spijkerbroekjes maar dat vind ik soms wel leuk maar op 1 of andere manier neig ik meer naar nette dingen.. het staat dr ook altijd zo lekker popperig hihi! Daarintegen Vind ik bij Luna sportieve/stoere dingen geweldig! en heeft zij wel veel broekjes/ baggy's ed. Danique zit er tussenin ene keer netjes andere keer sportief..
Dankjewel Sylvia: ja ik denk ook dat het de donkere set wordt, want dan heb ik het lichte vestje ook echt voor de bruiloft (tenminste voor bezoek is het dan 'nieuw' voor mezelf natuurlijk niet want ze krijgt het wel aan (maatje 80) de komende maanden) Ja nou ik heb datzelfde dus ook bij Danique nu, ik heb wel wat spijkerbroekjes gehad maar neig inderdaad steeds naar net/chique en popperig, rokjes, kraagjes, enz. @Mirell: lag gisteren nog in bed te denken, ik ben zo dol op bolero's voor Danique maar heb ze voor mezelf ook in grote getalen! Ik draag ze alleen al een jaar niet, sinds de bevalling, want ik heb nog steeds een beetje een buik, en als ik dus een bolero draag, dan lijk ik soms wel 6 maanden zwanger dus daarom heb ik ze nu niet aan. Maar mijn keding stijl van voor de zwangerschap was inderdaad toch ook wel een beetje de stijl die Danique nu ook draagt...
meiden hier het andere rokje van jil&sil en verder bolero van jottum, zwart shirtje eronder is ook van jil en sil en maillot is van h&m Bekijk bijlage 104799
@ allemaal, thanks voor jullie reacties op mijn vraag over wel of niet matchende kledingsetjes. Ga toch maar eens even snuffelen. Zeker nu bij de jongste zwart ook leuk staat wordt het wat makkelijker. Toen ze nog wat kleiner was vond ik de donkere kleuren niet zo leuk staan bij haar, maar nu staat het echt leuk. Nu staan ook dezelfde soort dingen leuk bij ze. @Mirell, was dat in dit topic dat je die jurk liet zien die jij en je dochter hetzelfde hebben? Die is echt leuk. @ Lynn, leuke jas! Ik zat ook nog te twijfelen om het te kopen, ik heb nog een jas nodig voor als het echt koud is. Is deze jas daar echt warm genoeg voor? Verder heb ik net toch nog weer een jurkje van Chaos and Order gekocht, nu voor de jonste . Het is deze: Chaos-and-Order, stoere en vrolijke kinderkleding :: WINTER - GIRLS | 86 t/m 152 :: Merel flower En bij H&M nog even een bestelling geplaatst voor wat basics: maillots (zwart en zwart met witte stippen), hemdjes, roze legging en roze basic shirt. Wilde nog het donkergrijze plooirokje bestellen voor mijn oudste, maar die hadden ze niet meer in haar maat. Binnenkort maar eens even in de winkel kijken.
Zo79: ik denk wel dat de jas warm genoeg is. Bij BBB was ie alleen nog in maat 92, dus ik heb hem nu bij kleertjes.com besteld (met 20% korting)
ja zijn die zwarte jurken met bloem erop vind ze zelf eerlijk gezegt leuker als ze aan zijn model valt echt heel erg mooi.
@ Mirell, ja dat vind ik sowieso vaak met kleding, dat het nog leuker is als het aan is Heb je wel eens bij Chaos and Order gekeken? Daar hebben ze ook jurkjes voor meisjes en bij sommige modellen de bijpassende jurk voor mama @ Lynn, thanks. Zal eens even rondneuzen. Mss wel even langs BBB rijden om even te passen. Ik dacht trouwens dat ze daar maar tot maat 86 gingen met de kleding eigenlijk!
hahaha toevallig kom ik net van de site van chaos en order af alleen hebben ze maat s of xl nog en ik heb een L nodig wel heel leuke jurkjes mimpi heeft ook een mama lijn supergaaf alleen erg prijzig rok al over de 100 euro
Haha Mirell, toevallig. Jammer dat ze je maat niet hebben. Ik heb er nu twee jurkjes van, voor allebei mijn meisjes 1, en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit goed vind. En de prijs is ook niet slecht Net weer even een bestelling bij Esprit geplaatst. Deze keer niet alleen voor de meisjes, maar ook voor mezelf Voor mijn jongste eindelijk wat shirtjes gevonden die op haar zwarte broek en zwarte rokjes kunnen. Daar had ik nog niet zoveel op
@zo79: volgens mij gaat het bij BBB tot 92, maar nou heb je me aan het twijfelen gebracht hoor...ik was er een week geleden en volgens mij zag ik de jas toen nog alleen maar in maat 92... Ben benieuwd of je hem nog gaat kopen.
Zo79 ik heb denk ik jouw vraag niet gelezen! dus ik heb nog even terug gekeken. Ik vind het altijd wel leuk om bepaalde dingen in dezelfde stijl aan te trekken bij de meiden maar dan niet precies hetzelfde dus dat kan andere kleur of de een heeft er een rokje van en de ander een jurkje.. Matchen met de kinderen: ik vind dat persoonlijk niet zo leuk dat ik hetzelfde zou dragen als mij dochters.. het enigste wat we hetzelfde hebben zijn de ugg's verder niets.