Shop-aholic topic deel 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sisa, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankje Sylvia! Nou ja ze was afgelopen week redelijk opgeknapt maar nou sinds vandaag ineens weer koorts..en ze slaat zichzelf steeds met haar handje tegen haar hoofd :(

Over matchen: ik heb natuurlijk nog geen 2 (of meer kindjes) maar denk wel dat het leuk is als ze een beetje dezelfde stijl dragen met feestjes ofzo dan.
    Zelf hebben Daantje en ik dan alleen dezelfde jas (die zij overigens niet zo heel vaak draagt, want ze heeft 4 jassen) maar we hebben wel allebei een beetje dezelfde stijl kleding, dat vind ik dan wel weer grappig

2. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    pettiskirt, die wil ik al een tijdje, maar daarmee wacht ik echt tot ze kan staan...

lynn, ik vind die geruite jottum rok nog leuker dan ik dacht dat ie zou zijn!

sylvia, welke babypaws heb je?

mirell, leuke setjes voor jullie!

ik heb even niks gekocht, op een antraciet bolero na. twijfel nog even verder over andere die jurkjes, die antraciet ga ik terugsturen want die vind ik dus niet mooi. ik moet eigenlijk gaan 'investeren' in de sinterklaas- kerst- en verjaardagscadeautjes :(

3. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    pettiskirt ik vind het wel mooi(had er 1 bijna gekocht) maar mijn vriend absoluut niet! hij vind het meer voor een verkleedpartij:(
    Dus hier geen pettiskirt..

Lynn ja maar die jassen vind ik wel kunnen hoor;) dat is ook niet precies hetzelfde. Maar ik merk wel dat mijn stijl van hoe ik me kleed terug komt bij de meiden alleen bij de meiden is het altijd wat extra's (ben zelf meestal wel netjes maar basic)

Ise ik heb deze

Baby Paws

deze heb ik gekocht voor bij een zwart jurkje die ik heb gekocht..
    Ow en ik ben gelukkig daar al mee begonnen met de investering voor Sint! elk jaar is het bij ons altijd op het laatste moment en dacht dit jaar gaat dat niet gebeuren:D

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    mooi sylvia, staat leuk bij een zwart jurkje!

iemand een tip voor een warme jas? ik zoek er eigenlijk 1 voor op de fiets. en als ik bij kleertjes.com zou bestellen moet dat eigenlijk vandaag.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou ik heb geshopt: de boodschappen :D
    heb voor Danique de traktatie geshopt voor op het kdv
    Badvis met nijntje koekje:
    Bekijk bijlage 105185
    Op zo'n babygroep heb je vaak dat de kleintjes niks aan zo'n eetbare traktatie hebben, dus heb ik zo'n vis voor in bad erbij gedaan, hebben alle kindjes er wat aan :)

Verder niks geshopt
    O ja toch wel, twee witte rompers bij de hema...
    En vast weer wat manden voor in de woonkamer voor het speelgoed.

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    leuke traktatie lynn. op mijn werk wordt meestal ook zoiets getrakteerd, daar hebben die kleintjes het meeste aan. maar jij hebt wel een hele originele vis :). die heb ik nog niet gezien.

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dankje! Vis is van de etos...best leuke vissen ja!

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hele leuke traktatie Lynn!

Heb vandaag mijn babypaws wrapz binnen gekregen, evenals een paar Pediped schoentjes. Dat zet de teller samen met de shoesme schoentjes op 3 paar deze week :$ en het totaal op 8 paar schoentjes/slofjes voor deze winter.

Ik denk dat het genoeg is :D, tenzij de voeten van ons grietje een groeispurt krijgen...

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    leuk die visjes hoeduur waren ze bij de etos?

ik ga plantenpotjes maken om te trakteren.
    een muffin met daarin een stokje met spekjes eraan geprikt en dan een kartonnen bloem aan de bovenkant geplakt.
    als het af is plaats ik een foto
    en voor de allerkleinste een bloem met een gat erin en daar doorheen een danoontje
    en heb vandaag van mijn werk een zak badeentjes meegenomen maar vind jouw visjes leukkkkkk

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

ga ook niet elke dag hetzelfde hier hoor:D
    maar ik vond dit gewoon superleuk allebei zelfde jurk
    en met een feestje vind ik het wel heel leuk.

voorderest soms wel allebei skinny jeans en laarsen

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    dankje Mirell! vis 3 stuks voor 2 euro...ze piepen ook nog de vissen :D
    ben benieuwd naar jouw traktatie!

ik maak voor de kindjes die op haar verjaardag komen zondag, een uitdeeltasje met daarin rozijntjes en mandarijntje en klein zakje snoep ofzo...

12. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Lynn leuke traktaties!!

Ise en heb je nog voor een jas kunnen slagen? ik heb even gekeken bij kleertjes.com maar vind zelf de baby barb van mij en Lynn het leukst! en betaalbaar(die van jottum zijn best prijzig voor op de fiets;))

Elke hihi lekker aan de shop geweest! welke heb je gekocht dan??
    Groei van de voetjes is echt niet te meten.. zoals met kleertjes hoelang ze erin zitten..

Mirrell ow maar ik vind het wel leuk bij andere maar zou het zelf niet doen.
    En met skinny's gebeurd het hier ook weleens alleen niet hetzelfde merk/kleur;)

13. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    wauw elke, jij hebt ook veel slofjes en schoentjes!

sylvia, is het jil & sil rokje al binnen ;)? ben benieuwd welke je hebt. ik heb er 3, van vorige collecties... en je hebt me in twijfel gebracht, ik wilde eigenlijk de mat zwarte babypaws bestellen, maar vind die lak ook mooi. anderzijds, ik heb niet iets wat bij die lak past. dan moet ik er ook weer een zwarte jurk bij bestellen..

14. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Leuke traktatie, met de vissen.

En wat gaaf de jurkjes allebei hetzelfde..

Hier heb in ook voor mijn verjaardag 18-11 bijna hetzelfde setje als mijn dochtertje, spijkerlegging met blouse en hetzelfde giletje met bont.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik kocht een spijkerrok en toen zeimijn man je wil gewoon net als Amy-lynn vingino
    wist niet eens dat het van vingino was.:)

16. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    haha toevallig! wist niet dat je ook vingino voor volwassenen had?

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    tnx allemaal meiden!!

Nou ik heb vannacht een klein beetje geshopt, babypaws in bruin...de babypaws zitten haar gewoon zoveel mooier en beter dan de boumy's dus ja, had die kleur toch nodig voor de nodige outfitjes...

Ik baal wel een beetje dat ik niet eerst babypaws had gekocht, want dat had me 6 paar boumy's kunnen besparen...ze zitten haar gewoon niet mooi als ze sokken/maillot aan heeft. Zonder sokken of maillot gaat nog wel maar ja das wel veel te koud voor buiten. Ik heb maar 1 paar boumy's (wit met zilver, beetje sportschoentje) die haar wel goed zit en leuk staat.
    Naja jammer weet het in ieder geval voor de volgende maat...

18. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ise ik heb het rokje al binnen! ze krijgt het setje van het weekend aan! dus dan zal ik hier wel een foto posten!

Ik vind ze erg mooi die lak baby paws! ik kocht dat jurkje en dacht ja daar moeten dan ook nog een paar schoentjes bij want had nog geen zwarte..;) dat jukrje van s&d le chic die ik heb zal dr mooi bij staan..

Lynn oh!!!! we zitten toch echt al 2 dagen in Novenmber! en nu al ge belofte gebroken:p maarja je moet toch een paar schoentjes hebben die matchen/ mooi passen...;)

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lynn, heb je ook gevoerde babypaws? Heb nl gisteren mijn eerste paar binnen gekregen en ze zitten heel mooi. Het zooltje is lekker dun, dus veel grip, maar tegelijkertijd ook eigenlijk te koud voor buiten... op de fiets of om buiten te stappen bijv. Hoe is jouw ervaring hiermee als babypaws kenner :)

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    regenlaarsjes gekocht
    ik moet ze nog binnenkrijgen
    lieveheersbeestjes voor als we naar het bos gaan

Deel Deze Pagina